Обява
Свий
Няма добавени обяви.
въпрос за АГУ на Фероза ??
Свий
X
-
До: въпрос за АГУ на Фероза ??
Мястото, на което е изведена пълначката, е доста неподходящо. От опит казвам, че там колата опира често. А бутилката колко литра е ? Защо майстора не ти я изнесе докрай в дясно, та да имаш повече "багажно" пространство ? Колко пари ти излезе монтажа, ако не е тайна ?2015 KTM EXC 450 six days Argentina
Toyota Land Cruiser KDJ 125
Коментар
-
-
До: въпрос за АГУ на Фероза ??
При мен, монтирана плътно вдясно, се побра 35 литрова /реално пълнене 29/ Наляво по протежение на багажника стига горе-долу докъдето и твоята /точно до края на дясната седалка/. Идеята на майсторите за вграждане на пълначката в задната броня ми се стори добра, макар да беше трудна за тях /пробива се трудно/. Сложиха ми и ключ със светлинна индикация за нивото, който работи що-годе прилично. /лампичките не отговарят 100% на нивото газ в колата, но като човек ги научи не е трудно да се ориентира точно колко газ има
. Другото, което ми направи впечатление е , че в купето тръбичките са културно прикрити с дебели шлаухи, които може би отвеждат газта извън купето при евентуален теч от бутилката.
2015 KTM EXC 450 six days Argentina
Toyota Land Cruiser KDJ 125
Коментар
-
До: въпрос за АГУ на Фероза ??
Относно разхода : навъртях около 400 км ,извънградско /с багажник на тавана/ и ми похарчи 45 литра газ . Не съм я жалил въобще - имаше отсечки от 20 - 30 км ,които карах с 140 км в час . Но не може и дума да става за сравнение с вървенето на бензин,доста по мудна е
:D Мога да помогна на всеки - стига да не ми иска пари !
Коментар
-
До: въпрос за АГУ на Фероза ??
Да разкажа как си поиграх с динамиката и разхода.Парво намалих притока от кранчетата на маркуча до значително спадане на тихите обороти.С отвиване обратно на часовниковата стрелка на кранчето върху изпарителя/снимал съм го по-горе/,стабилизирах тихите.Разходът спадна много,но мощността изчезна.Бях си забелязал положението на кранчето върху изпарителя и го върнах в изходна позиция,след което само с другите кранчета постепенно достигнах до прилична динамика с поносим разход около 10 на сто извънградско и 13-14 на сто градско.За сега това ми е постижението.
Някои ме съветват да сложа все пак емулатор-помагал за падане на разхода.Нямам мнение по въпроса.Моля,споделете.VENI-VIDI-VICI!
Коментар
-
До: въпрос за АГУ на Фероза ??
Емулатор на какво? Ако е това, дето лъже компютъра че всичко е наред, то върху разхода няма да повлияе. Няма как. Газовата няма връзка с компа.Първоначално публикуван от dit_dh Преглед на мнениеДа разкажа как си поиграх с динамиката и разхода.Парво намалих притока от кранчетата на маркуча до значително спадане на тихите обороти.С отвиване обратно на часовниковата стрелка на кранчето върху изпарителя/снимал съм го по-горе/,стабилизирах тихите.Разходът спадна много,но мощността изчезна.Бях си забелязал положението на кранчето върху изпарителя и го върнах в изходна позиция,след което само с другите кранчета постепенно достигнах до прилична динамика с поносим разход около 10 на сто извънградско и 13-14 на сто градско.За сега това ми е постижението.
Някои ме съветват да сложа все пак емулатор-помагал за падане на разхода.Нямам мнение по въпроса.Моля,споделете.
Единственото, което би повлияло е някаквъв аванс-процесор, който да оптимизира предверението на запалването за газ и бензин.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: въпрос за АГУ на Фероза ??
Никаква промяна в рахода няма да има. Тия те баламосват.
Компа на ферозата отговаря само и единствено за управлението на дюзите. На газ така или иначе дюзите не се използват и седят затворени. Ламбда сондата не играе. Горе-долу все едно карбуратор. Карбураторните ферози комютър нямат, та няма и какво де се лъже.
Запалването си е класическо - с делко. Там компютъра не се бърка.
Ако за това ти искат повече от 30-ина лева, барабар с работата, им тегли една дългосвиреща. Единствено лампата ще ти изгасне (евентуално), и нищо повече.
Вземи си по-добре аванс-процесор. Това може и да свърши някаква работа, ако искаш колата да върви добре и на газ и на бензин.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: въпрос за АГУ на Фероза ??
Проучването продължава.Явно джаджата е аванс-процесор.Намерих предлагана от "ДжетСпарк".Принципът е ясен-по-висок октан на горивото-електрониката увеличава предварението и т.н.Проблем с монтажа няма да има.Но...сега ме плашат,че е възможно да ми "гръмне" пластмасата преди "плочката" за газта.Аз имам поставен клапан
,но не знам.Не съм дотам компетентен.Има ли опит и мнения по този въпрос?
Последно редактирано от dit_dh; 30-07-08, 12:00.VENI-VIDI-VICI!
Коментар
-
До: въпрос за АГУ на Фероза ??
Повече от 10г. карам на газ всякакви коли. От елементарната физика ще си спомниш какво е работа, енергия необходима за извършването и и т.н.
За кола тон и малко, ако при това хъбовете на предния ти мост са изключени 13-14л. разход е нормално, ако моста е бил включен е отлично. Налага ми се да изляза , после ще ти пиша за "гърменето"0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар