Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Осакатена" КИА Соренто след смяна на вериги

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Днес пре-зацепих горната верига, мисля, че долните са добре. Имам доста снимков материал, но са на телефона и по-късно ще ги кача. Както предполагах и писах по-нагоре ( и бях нарочен за лаик), КВ, беше завъртян на 180 градуса, спрямо двата РВ. След пре-зацепването, колата запали и вибрацията на празен ход изчезна.....Не съм я карал да тествам мощността, но при рязко подаване на газ (на място), почна да изпушва черно.

    Коментар


    • #77
      Първоначално публикуван от hristian37 Преглед на мнение
      . Както предполагах и писах по-нагоре ( и бях нарочен за лаик), КВ, беше завъртян на 180 градуса, спрямо двата РВ.
      Ха,без думи.иииииииииииииии (това в "моето училище" не се е учило) .

      Коментар


      • push
        push коментира
        Редактиране на коментар
        Шампион !!!!!!!!!!! В нито едно училище това не е учено !

    • #78
      Надявам се, че си направил снимки "преди" и "след".

      Всички ги чакаме !
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #79
        Ако коляновия вал е завъртян спрямо разпределителните на 180 градуса (или по-точно разпределителните са завъртяни спрямо коляновия, щото той ги върти ), някак не си представям как тоя мотор ще работи - ако впръскването на гориво е "вързано" към колянов вал, ще пръска гориво между такт изпускане и всмукване, ако е въразно към разпределителните валове - ще пръска около долна мъртва точка.

        Това изобщо без да отчитаме факта че ще помели клапаните, щото за автомобилен дизел, дето не удря клапани, още не съм чувал.

        И аз чакам снимките.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #80
          Лентата се освети при промиването на снимките .

          Коментар


          • #81
            Да се надяваме, че освен професионалният фотограф с класическо разбиране за професията, сè е имàло некой лаик с телефон, та да научим нещо ново.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #82
              Първоначално публикуван от hristian37 Преглед на мнение
              Колеги, тъй като пуснах жалба до КЗП, временно замразявам проекта (по възстановяването) и спирам да карам автомобила. .
              А, как се разви сагата между КЗП и сервиза.Успяха ли да защитят накърнения интерес на клиента....................или всичко е "проформа"?.

              Коментар


              • #83
                Относно КЗП, изпратих снимките от диагностиката, и ......................................
                Вижте какво ми написаха сервиза, извършил манипулацията ( в КИА форума):

                "Ние сме въпросните хубавци, никой не е застрахован от грешки, но всички външни белези от работата на колата не говорят за проблем с ангренажа. Идеята да отидете на диагностика бе да изключим проблеми с горивната или изпускателна система. Ако няма проблеми с тях разбира се че ще отворим отново газоразпределението и ще проверим отново белезите. Може да го направим пред вас. Ако сме сгрешили разбира се че ще ви поемем диагностиката и ще ви компенсираме по някъкъв начин. Ако всичко е наред с веригите и ако диагностиката не показва проблем с горивоподаването то ще търсим механичен проблем".

                Коментар


                • #84
                  Сега снимките:
                  Като тръгнах да разглобявам, вижте какво видях, веднага след сваляне на декоративната кора до радиатора............незавити..... лично мене, такива неща ме дразнят много.

                  Последно редактирано от hristian37; 04-07-21, 20:15.

                  Коментар


                  • #85
                    След което свалих капака на горната верига. Отвих (много трудно и се сещате, че не бяха отвивани), тапите за фиксиране на балансиращите валове и ги застопорих с удължение за малка тресчотка, както е в ютуб:



                    Коментар


                    • #86
                      След много завъртания на КВ, белезите на КВ, помпата и балансиращите валове съвпадаха само на едно място:





                      Разпределителните валове:

                      Коментар


                      • #87
                        Включително свалих и ДКВ, но там е назъбен маховик:



                        В заключение, колата спря да вибрира на празен ход. Днес я карах има осезателно по-вече мощност, но пак ми се струва, че не е като преди.
                        Лошото, е че, сложеният обтегач (хидравличен) на горната верига, пропуска масло и го сгънах на ръка, без много усилие. Ще трябва да купя нов и да го сменя. Сутринта като запалих, веригата причука за около 1 мин.
                        Ще трябва отново да отварям, но луд умора няма. Макар, че втори уикенд под колите, почнах да се изморявам доста и осъзнах, че съм по - остарял.......

                        Коментар


                        • #88
                          Успяхте да докарате белезите, без да разкачвате веригата ,че от снимките нещо не вдявам?

                          Коментар


                          • #89
                            И аз очаквах снимки на белезите преди и след презацапването.
                            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                            Коментар


                            • petkov_bb
                              petkov_bb коментира
                              Редактиране на коментар
                              За целта трябва пълно разглобяване (а не едно капаче) и пълно разкачване на веригите (освен, ако някой не е "фокусник").
                              А бе работата си е "хоризонтално движение на въздух".

                          • #90
                            Обтегача изобщо не е сигурно че не е в ред. 3/4 от всичките се държат така. Клапан зад него няма, в самия него също няма. Някои имат механична тресчотка, която им пречи да се връщат назад, но няма ли налягане на маслото зад тях, доста бързо охлабват. Обтегачът разчита на постоянен поток масло, хидравличните повдигачи също. Нарочно ги правят да има поток масло през тях - първо трябва да са достатъчно меки (което ако не пропускат поне малко няма как да се случи), и второ - ако няма поток ще се задръстят с боклуци.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X