Днес пре-зацепих горната верига, мисля, че долните са добре. Имам доста снимков материал, но са на телефона и по-късно ще ги кача. Както предполагах и писах по-нагоре ( и бях нарочен за лаик), КВ, беше завъртян на 180 градуса, спрямо двата РВ. След пре-зацепването, колата запали и вибрацията на празен ход изчезна.....Не съм я карал да тествам мощността, но при рязко подаване на газ (на място), почна да изпушва черно.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
"Осакатена" КИА Соренто след смяна на вериги
Свий
X
-
Първоначално публикуван от hristian37 Преглед на мнение. Както предполагах и писах по-нагоре ( и бях нарочен за лаик), КВ, беше завъртян на 180 градуса, спрямо двата РВ.
- 1 like
Коментар
-
Ако коляновия вал е завъртян спрямо разпределителните на 180 градуса (или по-точно разпределителните са завъртяни спрямо коляновия, щото той ги върти), някак не си представям как тоя мотор ще работи - ако впръскването на гориво е "вързано" към колянов вал, ще пръска гориво между такт изпускане и всмукване, ако е въразно към разпределителните валове - ще пръска около долна мъртва точка.
Това изобщо без да отчитаме факта че ще помели клапаните, щото за автомобилен дизел, дето не удря клапани, още не съм чувал.
И аз чакам снимките.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Първоначално публикуван от hristian37 Преглед на мнениеКолеги, тъй като пуснах жалба до КЗП, временно замразявам проекта (по възстановяването) и спирам да карам автомобила. .
Коментар
-
Относно КЗП, изпратих снимките от диагностиката, и ......................................
Вижте какво ми написаха сервиза, извършил манипулацията ( в КИА форума):
"Ние сме въпросните хубавци, никой не е застрахован от грешки, но всички външни белези от работата на колата не говорят за проблем с ангренажа. Идеята да отидете на диагностика бе да изключим проблеми с горивната или изпускателна система. Ако няма проблеми с тях разбира се че ще отворим отново газоразпределението и ще проверим отново белезите. Може да го направим пред вас. Ако сме сгрешили разбира се че ще ви поемем диагностиката и ще ви компенсираме по някъкъв начин. Ако всичко е наред с веригите и ако диагностиката не показва проблем с горивоподаването то ще търсим механичен проблем".
Коментар
-
-
Включително свалих и ДКВ, но там е назъбен маховик:
В заключение, колата спря да вибрира на празен ход. Днес я карах има осезателно по-вече мощност, но пак ми се струва, че не е като преди.
Лошото, е че, сложеният обтегач (хидравличен) на горната верига, пропуска масло и го сгънах на ръка, без много усилие. Ще трябва да купя нов и да го сменя. Сутринта като запалих, веригата причука за около 1 мин.
Ще трябва отново да отварям, но луд умора няма. Макар, че втори уикенд под колите, почнах да се изморявам доста и осъзнах, че съм по - остарял.......
Коментар
-
Обтегача изобщо не е сигурно че не е в ред. 3/4 от всичките се държат така. Клапан зад него няма, в самия него също няма. Някои имат механична тресчотка, която им пречи да се връщат назад, но няма ли налягане на маслото зад тях, доста бързо охлабват. Обтегачът разчита на постоянен поток масло, хидравличните повдигачи също. Нарочно ги правят да има поток масло през тях - първо трябва да са достатъчно меки (което ако не пропускат поне малко няма как да се случи), и второ - ако няма поток ще се задръстят с боклуци.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар