Здравейте, колеги, вкарах се в невероятно приключение със смяната на ангренажните вериги и искам да го споделя с Вас, за да не минавате по моя път.
Aдминистраторът на форума, може да каже, редно ли е да споделя сервиза в който започна сагата?
Значи появи се гадния шум, чуващ се около ангренажния капак. Свалих пистовия ремък, без промяна - веригите. Почти се бях навил сам да си я правя, но размислих, че ми по-изгодно да си ходя на работа и в някой сервиз да ми ги сменят. Звъннах в официалния сервиз -2000+ лв. Намерих друг сервиз "занимаващ се с корейски автомобили" и отидох. Цената която ми казаха и ме устройваше - 1100 лв. с вериги "HEPU". Попитах ги дали могат да ми извадят и една скъсана подгревна свещ - казаха добре - викаме си фирма. Също така се разбрахме да сменят ,маслото, тъй като се сваля и картера. Съответно цената набъбна до 1306 лв. След 3 дни ми се обадиха. отидох, запалиха я - работи супер добре и няма звука. Разплатихме се и си тръгнах и..... на първия светофар, като спрях, усетих вибрация на празен ход. Паркирайки пред нас, изключих от директна и включих на паркинг, оборотите паднаха и вибрацията се усили. Позеленях от яд. На другия ден им се обадих и върнах колата. След 4 дни ми се обадиха, че не могат да установят проблема (като им казах, че нета е пълен с видеа и са объркали балансиращите валове) и са мерили компресията и на цилиндъра със скъсаната свещ, най вероятно електрода е паднал вътре, тъй като има компресия, но има и масло. След което ми поискаха още 140 лв. за фрезоване на леглата и дюзите и нови дифтунги. Казах им повече да не пипат и днес отидох да си взема колата - тръгнах си, вече й мощност няма. Върнах се - гледаха, диагностики слагаха - проблема остана. Както ме беше яд, така ме напуши смях. Сега имам вибрираща и скопена кола. Какво да правя според ВАС. Нямам време да я разглобявам. Лошото е, че ми харесваше колата, сега не смея да тръгна никъде с нея. Единственото, което ми идва на акъла е - Надин или Екометал, или да се направя на луд и да я пускам за продаване. Също така ако някой знае нормален майстор, който може да оправи нещата за нормални пари, ще се радвам да сподели. Колеги, внимавайте много при ремонта на автомобилите си, не са прости и се изисква опит и стаж. Поздрави.
Aдминистраторът на форума, може да каже, редно ли е да споделя сервиза в който започна сагата?
Значи появи се гадния шум, чуващ се около ангренажния капак. Свалих пистовия ремък, без промяна - веригите. Почти се бях навил сам да си я правя, но размислих, че ми по-изгодно да си ходя на работа и в някой сервиз да ми ги сменят. Звъннах в официалния сервиз -2000+ лв. Намерих друг сервиз "занимаващ се с корейски автомобили" и отидох. Цената която ми казаха и ме устройваше - 1100 лв. с вериги "HEPU". Попитах ги дали могат да ми извадят и една скъсана подгревна свещ - казаха добре - викаме си фирма. Също така се разбрахме да сменят ,маслото, тъй като се сваля и картера. Съответно цената набъбна до 1306 лв. След 3 дни ми се обадиха. отидох, запалиха я - работи супер добре и няма звука. Разплатихме се и си тръгнах и..... на първия светофар, като спрях, усетих вибрация на празен ход. Паркирайки пред нас, изключих от директна и включих на паркинг, оборотите паднаха и вибрацията се усили. Позеленях от яд. На другия ден им се обадих и върнах колата. След 4 дни ми се обадиха, че не могат да установят проблема (като им казах, че нета е пълен с видеа и са объркали балансиращите валове) и са мерили компресията и на цилиндъра със скъсаната свещ, най вероятно електрода е паднал вътре, тъй като има компресия, но има и масло. След което ми поискаха още 140 лв. за фрезоване на леглата и дюзите и нови дифтунги. Казах им повече да не пипат и днес отидох да си взема колата - тръгнах си, вече й мощност няма. Върнах се - гледаха, диагностики слагаха - проблема остана. Както ме беше яд, така ме напуши смях. Сега имам вибрираща и скопена кола. Какво да правя според ВАС. Нямам време да я разглобявам. Лошото е, че ми харесваше колата, сега не смея да тръгна никъде с нея. Единственото, което ми идва на акъла е - Надин или Екометал, или да се направя на луд и да я пускам за продаване. Също така ако някой знае нормален майстор, който може да оправи нещата за нормални пари, ще се радвам да сподели. Колеги, внимавайте много при ремонта на автомобилите си, не са прости и се изисква опит и стаж. Поздрави.
Коментар