Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Осакатена" КИА Соренто след смяна на вериги

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
    Ами щом мислиш за Надин ще ти дам 20 лв. отгоре на тяхната цена и я дай да си я оправям аз.
    Ще те имам в предвид.......

    Коментар


    • genadi.tsvetkov
      genadi.tsvetkov коментира
      Редактиране на коментар
      По-добре му дай ти 20лв. да ти я оправи,мисля че ще се справи,според четеното във форума.

  • #17
    Според мен има всички симптоми на неработещо турбо.

    Коментар


    • #18
      Първоначално публикуван от Балканджи Преглед на мнение
      Според мен има всички симптоми на неработещо турбо.
      Това е вариант,защото се случва парченце от свещта да се издуха през изпускателен клапан в турбината.
      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
      Враца

      Коментар


      • #19
        Как да проверя турбото?

        Коментар


        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Вече Ви писах,че трябва да "попаднете" на знаещи хора, които имат знания,опит и инструментариум.........

      • #20
        Планирал съм тази събота да сваля капака на горната верига и да сложа фиксаторите на балансиращите валове, за да видя кое и как е зацепено. Макар, че теоретично, зъбчатката на КВ може да е обърната на 180 градуса и това няма как да го видя, а незнам дали няма да влияе на датчика на КВ. Ще видим...

        Коментар


        • bocho64
          bocho64 коментира
          Редактиране на коментар
          Фиксатори на балансиращите валове!?!? Да нямаш предвид разпределителните? А зъбчатката на КВ не може да се обърне,едно ,че белега ще отиде отвътре към двигателя,друго,че щифтовете са с различен диаметър.

        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Всеки има право на избор със собствеността си . Пътя на пробите е с предизвестен край,но...................

      • #21
        тук е казано всичко, както и тънкостта при зацепването: https://www.youtube.com/watch?v=5eQ5o933Ncg

        Коментар


        • bocho64
          bocho64 коментира
          Редактиране на коментар
          Хубаво видео,но само да кажа,че това не са щифтове за зацепване а технологични отвори за контра при стягането на верижните колела. И за пореден път, от баланс валовете не се скопява автомобила.

        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Написах ,че не вярвам да е допусната грешка в зацепването ( със замяна не се хващат хора без екипировка и знание) на веригите. Грешки стават по често при ремъчните предавки на някой модели.
          - Обслужващи дейности по двигател с информация от видео клипчета си е рисково начинание(особено, когато липсва идостатъчен опит).
          Пс. А Колегата с право ВИ подсказва за "балансиращите" валове. ( И в показаното видео казаха ,че валовете не са били зацепени 8.17мин..)

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Повечето незнаещи и неразбиращи си мислят, че само с Тубата може и неврохирурзи да станат, ама не е баш така.
          Разбира се, трябва да се оценява възможността човек да погледне нещо за справка, ако го е забравил или не е виждал точно това, но само с Тубата корифей рèзко нèма да станеш.

      • #22
        Гадаеме, както написах в събота, ще сваля капака на горната верига и ще видя разпределителните валове. Ще се опитам да кача и снимков материал. Ако са ок, ще отвия и технологичните отвори на балансиращите валове - не е сложно, а е и достъпно. Вълнува ме, дали ако застопоря балансиращите валове, мога да ги ползвам като контра, за да отвия шайбата на КВ?

        Коментар


        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Пробвайте и ще разберете ,а след това споделете.

      • #23
        Първоначално публикуван от hristian37 Преглед на мнение
        Гадаеме, както написах в събота, ще сваля капака на горната верига и ще видя разпределителните валове. Ще се опитам да кача и снимков материал. Ако са ок, ще отвия и технологичните отвори на балансиращите валове - не е сложно, а е и достъпно. Вълнува ме, дали ако застопоря балансиращите валове, мога да ги ползвам като контра, за да отвия шайбата на КВ?
        Aко нямаш як гайковерт,пробвай така:слагаш колата на на най-висока предавака,вкарваш някой да натиска спирачките и с ключ и тръба отвиваш гайката,при мен това е работело в повечето случаи.
        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


        • #24
          И аз мисля като Християн!
          Тука дето хората му казват че трябва да отиде на "разбирачи" - ми нали е отишъл? И не само че не са оправили колата ами е станала по зле.По тая логика следващите разбирачи съвсем ще я скопят
          Много интересен казус е за мене - защото видях че сервиза скопил колата се рекламира едва ли не като последен шанс и при тях отиват колите дето другите сервизи не могат да ги оправят- поне всеки втори пост в фейсбука е такъв!
          И сега какво? Върнаха колата по развалена???
          Искам дебело да подчертая каква е основната дейност на всеки сервиз...
          Реално те взимат пари за да открият проблема - и понякога наистина се открива лесно и традиционно - тогава на клиента му се струва че плаща несправедливо много...
          Ако обаче сервиза си държи на реномето и качеството - то не трябва да връща никой клиент.
          Особено пък ако са му взели пари а не е отстранен проблема.Особено пък ако е над 1000 лв
          Правилното поведение е колата обратно и няма да спи няма да яде няма да ебе - докато не я оправи! Накрая ще я оправят разбира се - но ще им струва да речем 3-4 дни майсторски надници и нерви..Ама пък нали затова са добри а? Ако ли пък чак толкоз искаш да правиш само бързи и сладки ремонти - да я бяха отказали отначало бе? А не след като са взели пари.
          Работя от години със сервизи и знам отлично правилата.
          П.П
          Според мен тази кола автора ще си я направи сам! Накрая ще се окаже някоя елементарна простотия - ама номера е да я откриеш! И докато я откриеш ще ти изпили нервите времето и душичката.Ама пък след това първо минаваш на по високо ниво(като човек) и второ - няма тайни за теб на тази кола и тя почва да ти служи вярно!

          Коментар


          • Балканджи
            Балканджи коментира
            Редактиране на коментар
            Дрън, дрън та пляс, общи приказки.

          • mishomishev
            mishomishev коментира
            Редактиране на коментар
            Кое точно според теб са общи приказки? Защото аз говоря конкретно за този случай!
            Обясни ми къде бъркам?

        • #25
          Решението е - отиваш във сервиз, казваш всичко, което знаеш, без да лъжеш и да спестяваш факти, казваш какви са симптомите, без твоето лаишко мнение относно ремонта, и чакаш резултат от диагностиката и решение на проблема. Това е, Тук, колкото и да четеш няма да я оправиш. И вече споменах, че има всички симптоми на проблем с турбото или турбо пътищата,
          Ps Забравих да кажа, че на моята и изолирах балансиращите валове, посредством скъсяване на веригите, и си работеше перфектно, дори качи мощността.

          Коментар


          • #26
            Еми след последния пост, май няма какво да кажа...
            Все пак благодаря за ценните съвети.

            Коментар


            • Балканджи
              Балканджи коментира
              Редактиране на коментар
              Не ме разбирай погрешно, защото вече минах по тоя път и искам да ти спестя нерви. Виж темата ми "Ремонт на двигател Киа Соренто". Оправих си джипката и и се кефих до последно преди да я продам, а сега съжалявам, че я дадох на цената на ремонта, в перфектно състояние. Не прави тази грешка и ти, и се довери на сервиз, в който знаят какво правят,

          • #27
            Добре те разбирам, но, лично аз, не мога да определя някой, като "лаик". Ако мога да помогна, ще пиша, ако не мога, ще си замълча. Ще дам личен пример с автомобила за който отворих темата. Три месеца след като го купих, започна да щрака раздатката - разтегната верига. Прозвънях официалния сервиз, както и няколко други, цената започваше от 2 000 лв. и стигаше, почти двойно. Разгледах в ютуб (без идеята да ставам хирург) и прецених, че ми е във възможностите. Пред блока я свалих за 3 часа. После в мазето я измих, проверих фрикционните, лагерите и датчиците, на другия ден я монтирах и досега нямам проблем с нея. Изгърбих се много - затова този път реших на сервиз. Не ми е до парите, те се изкарват. Яд ме, че след рекламацията, не отвориха, поне горния капак, почнаха да ми говорят други теории свързани с $$$$. Пишете, иди в сервиз, в кой????
            Четох и за махането на балансиращите валове, действително мощността се увеличава, за сметка на разхода. На мен идеята ми е, да я върна в състоянието, което беше преди сервиза.
            Последно редактирано от hristian37; 01-06-21, 20:49.

            Коментар


            • #28
              Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение

              Aко нямаш як гайковерт,пробвай така:слагаш колата на на най-висока предавака,вкарваш някой да натиска спирачките и с ключ и тръба отвиваш гайката,при мен това е работело в повечето случаи.
              Това го знам и действа безотказно, но в случая колата е автомат......

              Коментар


              • #29
                Ценя упоритостта като качество .
                За да си спестите хамалогия може само да осигурите видимост до разпределителните валове и да поставите в ГМТ буталото на 1 ви цилиндър в работен такт (може и да снемете дюзата) и ще знаете има ли грешка в газоразпределянето.
                При съвременните автомобили и дребни камъчета могат да обърнат каруцата. Едно разкачване на захранването от акумулатора може да вкара във филм с обучение на компа , имобилайзера ,да изгуби настройка датчика на коляновия вал,да останете без усилвател на волана и пр. идиотщини- остарявам и ме дразнят.
                А в този клип след 36минута е описан проблема с редукторния привод на балансовия вал.https://www.youtube.com/watch?v=xHhAuogsOSA
                Последно редактирано от petkov_bb; 02-06-21, 13:26.

                Коментар


                • #30
                  Колега, след като си могъл да си свалиш и профилактираш раздатката, почвай сам и двигателя, така хем ще видиш какво се случва вътре, хем всякакви последващи отговорности остават при теб.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X