Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Осакатена" КИА Соренто след смяна на вериги

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Колеги, тъй като пуснах жалба до КЗП, временно замразявам проекта (по възстановяването) и спирам да карам автомобила. Хората от КЗП са посетили сервиза и са им казали,че проблемът не е е тях и са ме пратили на специализирана диагностика. Склонни били да отварят колата пак, ако предоставя документ от диагностиката, че проблема е от тях. За вибрацията.... нищо. Чух се с диагностика, срещу заплащане, ще ми принтира всичко, което диагностиката на КИА/Хюндай позволява, но становище, може да даде, че колата не трупа грешки.. Ще пиша за развитието.
    P.S. и идеята за Надин замразявам
    Поздрави..

    Коментар


    • bocho64
      bocho64 коментира
      Редактиране на коментар
      Коле със клип важи ли да ти демонстрирам как точно от разпръскващ на дюза няма тяга и вибрира?И прочети отново първия пост, угаснала при опит за паркиране. Автомат да го угасиш на ход хич не е лесно.Ама ако бачка на 3 1/2 става .

    • bocho64
      bocho64 коментира
      Редактиране на коментар
      Опссс не била угаснала а вибрацията се засилила ама все тая .Аз залагам на дюза.

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Не споря, че няма тяга, то няма как да има, едни 25% теоретично, а на практика поне 30, че и нагоре от мощността я няма.
      Аз казвам, че работа на три цилиндъра е ясно осезаема, и би трябвало да не е проблем за диагностика даже и за обикновен юзър, да не говорим за сервиз.
      Ако дюзата проявява характер и кога работи, кога не работи, или нещо не е наред в нея-може, но ако твърдо не работи във всички режими(както разбирам "спекла" дюза)-би трябвало да се усеща. А вибрации и тресене ще има, няма как да няма при неработещ цилиндър.

  • #47
    Аааааа КЗП важи ли за сервизна дейност? Мисля че е само търговска??

    Не го знам това...

    Коментар


    • #48

      При този сценарии, със запекъл разпръсквач, не би ли трябвало да губи налягане в рейла? Как да проверя дюзите?
      Последно редактирано от hristian37; 10-06-21, 19:19.

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Именно има ги от 120-140 години, ама както в оня виц "гледам не ги карат много"
        Сигурно си има причина?
        Комън рейл системите ги има от преди 100 години, пръснати са значително по-малко средства за усъвършенстването им, не се налага ги пропагандират разни активисти, ама гледам хората си ги карат.

      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Мда, хиляди мухи не могат да грешат, че лайното е вкусно...

      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Тва с хилядите мухи е хубав лаф, ама и аз карам лайно с ДВГ, предполагам и ти също, поради някои "дребни" недостатъци на електромобилите.Щото някак си ме кефи да тръгна от Бургас за София или от Варна за Пловдив и да знам, че няма да нощувам докато зареждам.

    • #49
      Коле, с електричките за сметка на нямането на механични проблеми (е, почти) ще имаш имането на няколко пъти по толкова електронни и електрически. Не че няма начин да се направят и без 20-ина компютъра из тях, произведени в бангладеш и със софтуер, писан от индийци, изнесли се в Гермяния, за по-йоФтинко, ама никой не го кефи. Младите ги кефят всякакви джаджи из возилото, кефи ги и само да се кара. Това че мен и теб не ни кефи, никой не го интересува. Пък и истината е че изключая откровените простотии, като например компютър, наврян в подкалника, да се къпе цяла зима със солищаци, в резултат на което му се разпада корпуса, генерално проблемите ни тук са защото караме кошници n-та употреба, дето не си знаят годините. Ферозата ми е на 32 години, с компютър. От което проблем - нула. И поне 80, ако не 90% от скрапът, който се движи по улиците, е така.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Спарки, на 1000% си прав, за съжаление. И то да беше само в електрониката, нарочно вече правят дизайн и архитектура на системи и механични компоненти с "планиран живот" да се разбира с "планирано КРАТЪК живот".

        За ФИАТ и ДЖИЙП знам със сигурност от човек работею точно това(проектиране и изпитване) за ДЖИЙП, за мерцедес вчера гледах как не знам на коя точно лимузина спирачните апарати са направени така, че да задържат вода и кал и да не се отичат и отмиват, това гарантира накладки и дискове поне 2-3 пъти по-често и гарантира живот на спирачния апарат под 4-5 години, нали и сервизите и дилъра и те хляб трябва да ядат

      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Е, кой каквато кола иска да кара-такава си купува.За младите ще има коли с джаджи, за нас-коли без гевезелъци, но пък удобни и сигурни. Ще се нароят един куп модели от ниския клас, зер-там е търсенето и печалбата, ще има коли за средна ръка хора, ще има тежкарски, ще има бегачки със сини пръскалки, всичко както е и сега.
        Моите дърти бангии почти не ми създават ядове откъм токове. На Аудито се ебава буксата на датчика на коляновия вал, ама вече и знам симптомите, и я оправям при първата им проява.
        Централното и то понякога си има собствено мнение, и май това е по токовете.
        Но както казах-при добро желание от всяка една добра машина може да се направи хемороид.

    • #50
      Прочетох темата отново и никъде не видях дали е проверен (сменен) горивния филтър.Често се запушват от парафина в нафтата и от боклуци в резервоара, особено ако е карана "на изпарения".

      Коментар


      • #51
        Първоначално публикуван от Балканджи Преглед на мнение
        Прочетох темата отново и никъде не видях дали е проверен (сменен) горивния филтър.Често се запушват от парафина в нафтата и от боклуци в резервоара, особено ако е карана "на изпарения".
        Споделям мнението , и не е зле да се провери дали има стружки във филтъра.
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • #52
          Първоначално публикуван от Балканджи Преглед на мнение
          Прочетох темата отново и никъде не видях дали е проверен (сменен) горивния филтър.Често се запушват от парафина в нафтата и от боклуци в резервоара, особено ако е карана "на изпарения".
          Това с повишеното замърсяване от карането на изпарения е градска легенда, според мен. Вадил съм 4-5 сонди - всичките си взимат горивото току от дъното. Ако в резервоара има боклуци, каквото и да правиш, те ще стигнат до филтъра, най-малкото при всяко първо палене след престой.

          Учудващо обаче, не съм заварвал боклуци в нито един резервоар. Понякога е имало леки отлагания по стените, но нищо повече. Последния, който отварях (на "новото" ми Терано) беше като излязал от завода вчера - свалях го за обработка на шасито и дъното около него, и боядисването му отвън заради теч на гориво от маркучите, направил боята на нещо между маджун и дъвка. Обаза се че и отвън е перфектен и цинка му беше непокътнат.

          Впрочем ако се чудите с какво да боядисвате поцинковано - боята на Protecta за цветно засега държи (2 години), макар да имах някои съмнения по въпроса.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #53
            Заради "хубавото" гориво Киата ми заби отведнъж и мина в авариен режим. Филтъра се беше задръстил с нещо като желе. След смяната му (беше изкарал около 3 000 км. от предната смяна) всичко се оправи. Описал съм случая някъде из раздела за Киа.

            Коментар


            • #54
              При текущите околни температури не виждам как горивният филтър би се задръстип с парафин?
              В дизеловите горива виреят разни бактерии от които се образуват подобни слузести структури . Да не си видял такова нещо във филтъра?
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #55
                Горивният и въздушният филтри са сменени от горе описания сервиз. Мислех дали няма въздух в горивния, обезвъздуших го - не е той. 3пъти сипвах нафта от различни бензиностанции - няма ефект. Днес я настъпих на равно.....две предавки свали надолу и се усеща, че двигателят се мъчи, няма я тягата като преди. Хиляди пъти гледах схемата на веригите и незнам какво може да е объркано....Факт е, че проблема стана след интервенцията. Като я взимах от сервиза 2рия път, монтьорът каза "станало е странно стечение на обстоятелствата".......

                Коментар


                • bocho64
                  bocho64 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Нещо много сложно ли те накарах да направиш?
                  Да дръпнеш четири букси за има няма три минути работа. Това,че си я настъпил и двигателя се мъчи е ясно още от първия пост от темата. За пореден път си установил ,че имаш проблем,но не и от къде е проблема.

                • hristian37
                  hristian37 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Утре ще сложа видео с откачването на дюзите

                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  Една по една.

              • #56
                Първоначално публикуван от hristian37 Преглед на мнение
                , монтьорът каза "станало е странно стечение на обстоятелствата".......
                И да не ВИ се вярва и това се случва. Но ще се разбере, когато се диагностицира и отстрани причината.
                -Имам подобен случай с едно Ауди 2.5тд - смяна на ангренажен комплект, седмица по късно смяна на комплект предно окачване и след още една седмица- скъсан разпределителен вал по време на движение ??? За клиента логичното обяснение е единствено в грешки при обслужването. Не,че не се случва и който не работи ,той не може да допусне грешка,но в случая за скъсването на разпределителният вал е "помогнала" и смяната на маслото -как звучи,фантастика ?

                Коментар


                • #57
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Snapshot_210612-120613.PNG
Прегледи:446
Размер:241.9 КБ
ID:6747947
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #58
                    https://youtu.be/aUT07_PaQm8

                    Коментар


                    • #59
                      Първи цилиндър като да го няма много в работата на мотора. Другите доста отчетливо клатят като ги изключиш.

                      Коментар


                      • #60
                        Ми на-живо и той клати, ама малко е кофти да снимаш и откачваш, а нямах помощник. Продължавам с монтажа на бустметъра, но заваля. Като съм готов ще сложа и снимки.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X