Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • На амовете от TLC 100 втулката е ∅19/45mm, като на Теракана е ∅20/42mm, и се пипа малко.
    Задните от Трупър не са като тези от TLC 100. Може да са ти излезли като взаимозаменяеми, но не са същите.
    В момента имам под ръка чисто нови задни от Трупър, които трябваше да се качат на лифтната Витара, но някой корифей я беше вдигнал с пружини от влак, от което и се беше получило висок картинг, та когато се сложиха въпросните амове, при вдигане на крик пружините изпадаха, и се сложиха витарови.
    Трябва да ги пускам за продаване, ама втори месец не мога да намеря време.
    Имам тема за продажба на Джапанпартски за TLC 100, като в нея съм дал и точните размери, а Трупъровите са очевадно по-малки.
    Тези от TLC 100 при мен влязоха с чукове покрай колоната на панхарда, като другият го тунинговах леко и него да са си еднакви.
    От TLC 100 са ∅50+mm, което са 2", а тези Трупър мога да ги измеря по-късно, че изчезвам по задачи.
    ​​​​
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • Преди малко бих един шублер на амортисьорите за Трупър.
      Диаметъра им е 45mm, а долу, втулката в тампона на ухото е с дължина 38mm и ∅12mm вътрешно.

      Като ход може и да се припокриват, но тези от TLC 100 са по-баяти.
      Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 17-01-20, 21:50.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
        Преди малко бих един шублер на амортисьорите за Трупър.
        Диаметъра им е 45mm, а долу, втулката в тампона на ухото е с дължина 38mm и ∅12mm вътрешно.

        Като ход може и да се припокриват, но тези от TLC 100 са по-баяти.
        Ами, в нееректирало състояние трупърските са видимо поне 5см по-дълги от тераканските а монтажа е болт он. Сега ако са наистина по-корави ще е добре, но за сега трупърските се разбират много добре с пружините.
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • Така е, и не, че трупърските са слаби, а тези от TLC 100 са по-яки, стига да има място да се монтират, че прахозащитниците са около ∅70mm.

          P.S. Трябва да отделя малко време и да пусна трупърските амове, че пак почвам да се заривам с излишни чаркалаци.
          На по 50лв/бр са, та някой ако ги иска направо да звънка, като в София ще му ги донеса където му е удобно.

          P.P.S. Като сложа маслените амове отпред, ще пусна Каябата за по 20 кинта да не съм капо.
          Kayaba 344355, най-големите възможни за предно независимо окачване с два носача, със шпилка отгоре и ухо отдолу.
          Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 18-01-20, 13:30.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • здравейте ,днес взех едино мусо , автоматик , 2,9 тд ,като за начало добре ,само дето стария собственик беше напомпил гумите на 2 атмосфери и колата много друсаше(като я гледах возеше много по- меко)
            нишо не съм правил още по колата , щото тези дни ще имам работа и чак в петък ще мога да и обърна внимание .
            като вдигна 120 км почва да вибрира като небалансирана гума ,
            трябва да я водя в кат да сменя собственост , да я водя на гумаджия , да купя едни газови пружини за задния капак , да прегледам бравите , трудно се отварят вратите,и като бях в софия на бензиностанцията
            гледам под колата едно прясно петно , обаче много ми се ходеше до тоалетна после се качих , преместих я и като се върнах имаше друга кола на колонката ,та ще трябва да я дигна и да видя какво е това,
            антената и е изпаднал уплънителния пръстен и дрънка в движение , трябва да прегледам и амортисьорите , щото ми се струва че има и станично "сеене " като мина през дупка бързо.
            едно задно ел стъкло не работи , задната чистачка не работи , пали от второ подгряване - и това трябва да видя.
            стария собственик ми каза че сменил преди 3 месеца маслата в диференциалите и раздатката , каза че от токове не разбира .
            сега в сравнение със стария ми "джип" фрилендъра -возеше по комфортно , беше с пет степенна автоматична скоростна кутия 2,00тд 4 ,
            обаче всяко нещо което правех по него си надирах ръцете , четях по интернет кое как се прави , щото е навряно.......
            а , и още нещо ,мусото гори по малко от фрилендъра.......

            Коментар


            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              Ааа, не, не коментирам твоите амове, а тези които дадох на Цецо, за които беше мрънкането, но си е направо за друга образователна тема, щото май доста хора не са наясно как работят амортисьорите, съответно и в различните метеорологични условия, и какво се очаква от тях.

              ... за това и нищо не съм писал в темата, освен за коректността ми, като случката дори и не е търговска.

            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              Аз бях взел нови амове за фиестата на жената от Аутокели, съответно тяхната марка Starline. Това защото необичайно за мен частите на проклетата фиеста са доста по-скъпи от тераканските, разликата е почти двойна. Та със тях имах сходни проблеми ,които спомена Цецо. При това през пролетта и при варненски климат над 10 градуса поне. Аз си помислих ,че са боклук и ги свалих на втората седмица. Друсаше безобразно, сякаш не бяха сметнати за кола с такава надосева маса а за поне с половин тон отгоре...
              Взех някакви от мегапартс за 20 кинта бройката и те ме изкараха 4 години( сега пак са за смяна)
              Та аз повече такива алтернативни марки не купувам, за това си взех и каяби за тутракана.

            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              Не бъркай случая с Фиестата с мунинг на джип, а относно друсането и добре работещите амортисьори, возил ли си се в състезателен автомобил и, ако си, как би се чувствал вътре ако се движи по павета, дори ако не е -10°С ?

          • Да не би да си взел очуканият автомат който беше сниман пред РУМ "Кремиковци" ?
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • да , установих че теча е най -вероятно от двигателя ,или по точно от филтъра
              бая е очукан , надявам се да го реставрирам

              Коментар


              • Бяхме го планували за колега от Форума, ама пак е тук.
                Очукан е щото е каран в гората, но дори и да го боядисаш, няма да изглеждаш тарикатски в очите на публиката.
                Казвай от къде ше почваш с обслужването, че е важно, освен ако не искаш след време да пускаш теми какъв боклук си взел ?
                Сигурен, че почти нищо не е пипано по него, та поне почни с маслата, а в движение ще видиш какво ще излиза.

                ... всъщност, каква ти е идеята за ползване ?
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • първо ще оправя документите , после трябва да му оправя теча на масло и това защо не пали от първо подгряване.
                  маслата стария собственик каза че са сменяни ама на чесна дума ......мисля и тях да сменя .
                  това е на първо време , после газодизел че уредбата я купих за фрилендъра , та ще и дойде времето
                  купих го с идеята че ми трябваше проходимо комби , с голям багажник (фрилендъра имаше фасон ама багажник.........)
                  та като ти дават слам и хляб на една и съща цена
                  ами това са сега

                  Коментар


                  • gabocvet
                    gabocvet коментира
                    Редактиране на коментар
                    Провери си свещите на подгрева.

                  • Juiced
                    Juiced коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ако горивната система е в норма трябва да пали и без подгрев при нашите моментни температури. Съдя по предкамерният голф на чичака. А при директно впръскване съм палил на -13 без свързани свещи(шината се беше откачила зареди разпаднати конектори).

                  • Джоу (x3mrjoe)
                    Джоу (x3mrjoe) коментира
                    Редактиране на коментар
                    Това е предкамерен дизел и си му трябва подгрев.

                • Лампата за подгрева свети ли при подаване на контакт, и колко време горе-долу при студен и топъл двигател ?
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от daniench Преглед на мнение
                    ... после газодизел че уредбата я купих за фрилендъра...
                    Я още веднъж?

                    Уредба за газодидзел?

                    За каква уредба става въпрос - обикновена газова, която ще пригаждаш на дизела или си купил газов инжекцион за дизел ..?

                    Защото и аз се интересувам от въпроса, но обикновена уредба е много рискована за двигателя, а инжекцион поне аз не намерих на смислена цена в България
                    Nissan Terrano 2,7 TDI

                    Коментар


                    • Няма нужда от никаква уредба.
                      Форумен колега раздава яко газ (в буквалният смисъл ) на пътната си помощ с атмосферен OM602.940
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                        Няма нужда от никаква уредба.
                        Форумен колега раздава яко газ (в буквалният смисъл ) на пътната си помощ с атмосферен OM602.940
                        Те и други раздават газ, но се случва да разтопят или разцепят бутала. А ГИ за дизел си има сензор за детонации и такъв за температура на изгорелите газове и ако има проблем компютъра спира подаването на газ. Отделно настройката не е с кранче, а по таблица, както си му е реда. Ама заради високата цена, не се наложиха.
                        Nissan Terrano 2,7 TDI

                        Коментар


                        • Ше питам колегата от колко време е с газта, но имам още няколко познати които са сложили газ едно към гьотере и така си карат от доста време.
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • dido uzunov
                            dido uzunov коментира
                            Редактиране на коментар
                            Има приятел с Канго 1,9D с обикновено АГУ вече 150 хил.км. Миналата година сменя гарнитура на главата(протече навън по блока). Двигателя вътре беше по чист от здрав бензинов. Съжалявам, че не направих снимки.

                          • Джоу (x3mrjoe)
                            Джоу (x3mrjoe) коментира
                            Редактиране на коментар
                            В поста имах предвид джипове, а познати с леки коли имам доста, като някои така се кефят на вървежа, че разхода въобще не ги интересува и са набримчили яко газта.
                            Очаквах отдавна да има пръснати мотори, но от тези с които си контактуваме по-често никой не е изревал.

                        • значи днес ми остана малко време , взех едих обезмаслител и пръсках всичко омаслено което видях и после с бърсах с парцали .
                          под колата имаше локвичка масло , някъде под предната седалка ( днес разбрах че се регулира и по височина)
                          реших да я преместя на чисто място , проверих маслото в двигателя , беше под минимума . взех масло 4 литра да има за доливане 5в40
                          долях масло около 1,5 литра и понеже не видях от къде тече , а нямам време да ходя на канал отидох на работа с мусото .
                          обаче нямаше теч, което е странно ,колко трябва са напомпени гумите , че не намерих информация

                          ПП лампата свети около 7-8 секунди , още не ми е останало време да преемеря свещите

                          Коментар


                          • Джоу (x3mrjoe)
                            Джоу (x3mrjoe) коментира
                            Редактиране на коментар
                            М/у min и max на пръчката за маслото са 1.5 или 2.0л, но в момента не се сещам точно колко беше, и въобще не се притеснявай ако си около min, щото на max са 10л.

                            Относно трудното палене, освен че е добре да си профилактираш дюзите, смени си горивният филтър, който е като на всички дизелови Мерцедеси от '83/4 до 2000+, ако не са CDI-та.

                            ... а и в тази връзка ще разкажа случка от днес.

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X