Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какво значи усукан вал? Крив или с разместени гърбици? Каквото и да е ,при сравнение със здравия се вижда всичко. Разните HDI -та ,малките, гърбиците са набити на тръба ,и като тресне ,превъртат. Ама това се вижда с просто око. А тука нещо ме съмнява работата.
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • С разместени гърбици. Ако не се бъркам вала е кух и гърбиците са набити на него също, както при това hdi
      '97 Musso 3.2
      ...

      Коментар


      • kalin09
        kalin09 коментира
        Редактиране на коментар
        Тогава ясно.

    • Валът, поне при Мерцедес е отливка с шлайфани гърбици. Понеже скоро го разглеждах отблизо. По-вероятно е да се скъса, отколкото да се усука. Довечера мога да ти снимам един.
      Последно редактирано от Scrapheap; 10-11-21, 16:04.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • Първото палене и първото тестване след сменянето на вала са добри - няма следи от проблема с изхвърляне на бензин през ауспуха. Остава мистерия за мен как първоначално се е усукал, но прегряването определено влоши положението му.
        Сега остава да го вдигнем и отпред и след това минусови джанти с 31-ци или 33-ки, но за 33-ки май ще трябва и боди лифт. Ще го решим в движение кой размер да изберем.
        Имам и желание да му сложа блокировка на задния диференциал, гледам има много варианти за по около 300 долара за Дана 44, но трябва да се поинтересувам повече кой потенциално би станал за нашия модел Дана 44.
        Трябва и някаква защита да му измислим отпред, понеже в момента охладителя на хидравликата и процепа между радиатора и двигателя са супер уязвими места.
        '97 Musso 3.2
        ...

        Коментар


        • Забравих да го снимам в изходно положение нисък. На първата снимка е вдигнат само отзад с пружините от Диско 1. Преди тях беше равен и нямаше място между гумата и калника, както е отпред.
          На следващите 2 снимки е вдигнат и отпред, като е горе-долу изравнен с отзад. Има по принцип още малко мегдан да се вдигне.

          Следват гуми и и изнесени джанти. Замислям се направо за 33ки. Но там сигурно и боди лифт ще трябва. Ще видим как ще се развият нещата.
          '97 Musso 3.2
          ...

          Коментар


          • здравейте , от къде мога да намеря маркучи за турбо ,2.9 ТД или дали стават от някоя друга кола , благодаря предварително

            Коментар


            • Купи си силиконови по размер, които се продават на "метър".
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • здрасти, ей , тъкмо реша един проблем и се появи друг . сега пък ми протече радиатора .
                Търсих по интернет ,има ама скъпи , лошото е че е автоматик и има два допълнителни извода за маслото на скоростната кутия .
                има еднин които ги лепи , ама не ми се щеше......
                ако някой има или знае къде има такъв радиатор

                Коментар


                • Ако някой има ще му иска колкото и другите са ти искали.
                  Дай твоя на човека дето ремонтира радиатори, и да ти е за урок, че се кара само с хубав антифриз на -35°С, щото радиаторите на Мусото са по-големи от месрцедесовите и си работят прекрасно и с по-концентриран антифриз и при нашите климатични условия.

                  След като събереш охладителната система, дай некой леФ за препарат, почисти я, и допълни концентрата с дестилирана вода, като всичко това ти дава сигурност и е по-евтино от разправии с майстори или кривене от теб, вместо да си пиеш кафето или ракията, или баш когато спешно ти трябва колата, пак да удариш греда.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • здравейте , реших да се пробвам да залепя радиатора сам ,взех един силикон на виктор рейнц , свалих легена ,почистих го , гарнирурата не пасна и я изхвърлих , направих всичко по указанята
                    изчистих добре металната част,легена с шкутка и и два колана за багаж го стегнах , после с клещи го зашпентовах .
                    изчаках 30 часа и карам от събота , да чукам на дърво ,за сега не тече .цялата операция излезе 13 лв
                    ходих на технически преглед , много ме хвана яд , мериха я за димност , при норма 3 показа средно 1 (има газова уредба) и ми дадоха 1 категория
                    питах какви са изискванията за новите коли -казаха няма нова , няма стара , това е критерия
                    ами категорията -а, тя си е според годината ..........
                    ами я си представете че съм сложил специално газта че да мога да влезна в някаква категория......-отговор няма

                    Коментар


                    • Няма и как да има отговор. Тия които си питал са просто изпълнители,авторите на безумието са други.
                      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                      Коментар


                      • здравейте , най после успях да уморя джипа ,прогори гарнитура на глава .
                        иначе пали , обаче надува водата ....
                        нов воден радиатор ,нова виско муфа ....., яд ме е ама аз си го направих
                        може би от газовата уредба , ама умря
                        ако някой му трябва нещо , давам го на символични цени
                        от карго бг ми предложиха 550 лв, една авто морга ми дава 800лв. източих си нафтата,
                        имам 37 литра +10 литра биодизел
                        може да се направи , комплект гарнитури и болтове за глава са около 100-120 лв ама неща да наливам
                        повече пари в него
                        другото е че много гори 9-10 на дълго , чисто градско не съм го засичал
                        джипа е в пловдив казвам се данчо тел 0878291331

                        Коментар


                        • Който е настоятелен - винаги успява !

                          ... и ако му беше източил маслата, много по-бързо щеше да го умориш, а не чак с такива мъки.

                          Чакаме новата тема !
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • ... и във връзка с последните постове ...

                            Последната смяна на антифриз ми беше през есента на 2015, като от три години по това време се каня за новата, но когато почвам, все нещо спешно се случва, отлагам го за "след някой ден", та до преди няколко седмици.

                            Още през 2018, освен G12+ (който разкарах), си приготвих и добавка на Wynns за почистване на охладителната система, но тази за регулярна употреба - за почистване на котлен камък и други подобни отлагания, защото има и една която е и за мазнотии след духнала гарнитура, примерно.

                            Този път реших след промивката да допълня концентрата G11 с дестилирана вода, въпреки не лошата софийска.

                            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211209_164442487_HDR.jpg Прегледи:0 Размер:372.0 КБ ID:6801392

                            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211209_164501878_HDR.jpg Прегледи:0 Размер:199.4 КБ ID:6801393

                            Като ше е гарга, барем да я гелосаме !

                            При източването старият антифриз беше бистър, със съвсем малко боклуци, което е нормално като за след употреба описана в предишните постове, преди да дойде при мен.

                            След сипването на добавката за почистване с вода и престояване на двайсетина минути при напълно загряла система, изтече само бистра течност.

                            Сипах това от снимките, като трябваше да раздавам газ на втора, докато всичко се обезвъздуши перфектно.

                            Не знам дали е и заради промивката, но топлото от централните духалки буквално ми изгаря ръката, а аз държа на болка.

                            След петилетка пак ще направя същата процедура, ако междувременно не добавя още един цилиндър.

                            Всъщност, повода да сменя и антифриза беше, че когато температурата падна около Нулата, почнах да въртя доста при палене, което значеше, че вече бяха изгоряли повече от една свещ, която пък беше изгоряла около пролетта.

                            При бърза проверка с оказаха три, което значеше 5 нови.

                            Чудех се дали да не сложа NGK, но реших да са Bosch, защото след сагата с релето и свещи повече отколкото бях сменял на всичките дизели карани от мен през този век преди 2014, само за тях имах допълнително пояснение, че са с удължено подгряване.

                            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211209_163528924_HDR.jpg Прегледи:0 Размер:338.8 КБ ID:6801394

                            Свещите са само за OM601/2/3 и за това са без гайки, защото се предполага, че те са си на оригиналните кабели идващи от релето.

                            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211209_163535756_HDR.jpg Прегледи:0 Размер:336.6 КБ ID:6801395


                            Ето номера по Bosch


                            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211209_163543526_HDR.jpg Прегледи:0 Размер:255.7 КБ ID:6801396

                            Нямах керамична грес, която в бързината забравих, та сложих медна, която винаги имам в джипката.

                            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211209_172800151_HDR.jpg Прегледи:0 Размер:259.2 КБ ID:6801397



                            ​​​​Свещите се стягат от 18 до 25Nm на студено, като се чудех дали да не ги стегна с 20, но в движение реших така:

                            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211209_174214517_HDR~3.jpg Прегледи:0 Размер:175.4 КБ ID:6801398



                            Дойде момента да направя сефтето на динамометричният си ключ ⅜


                            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211209_171750348_HDR.jpg Прегледи:0 Размер:440.7 КБ ID:6801399


                            ... както и да се похваля със специализираният ключ на USAG, който също си купих преди година.

                            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211209_171937210_HDR~3.jpg Прегледи:0 Размер:244.4 КБ ID:6801400


                            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211209_171900510~4.jpg Прегледи:0 Размер:463.7 КБ ID:6801401

                            ....
                            Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 22-12-21, 00:28.
                            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                            Коментар


                            • Нещо за карданите - https://www.drive2.ru/l/482932446027842189/
                              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                              Из "Златния телец"

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X