Дано, може би преди е имала някакъв проблем, но вчера като си поставях копче за допълнителен подгрев на свещите открих нещо странно. Под таблото има нещо странно, закачено за кората от което излизат две медни тръбички. Проследих ги и отиват в друго странно нещо и от там в спирачната помпа. На урудката в колата има ключалка за ключ. На външната урудка има и букса на която липсват кабелите. Ако някой има на идея какво е това ще съм благодарен.
Това да не е система против кражба. Например- натискаш спирачка, завърташ ключето, което играе ролята на вентил, и спирачките остават натиснати. Един вид секретна хидравлична ръчна спирачка.
Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
И аз това си помислих, че може да е за защита. Но както винаги става трябва да е трудно. Преди време ходих на майстор да провери защо не работи алармата. Според стария собственик може батерията на дистанционното да е за смяна. Смених я ма нищо. Та на дистанционното имаше закачено ключе, което с майстора помислихме че е от алармата, която се оказа, че липсва. Имаше си сирена, кабели и нищо друго, а имаше свето диодче вътре дето не свети. Та вчера се замислих за това ключе. Дали не е било за тази система. В понеделник ще ида до майстора да видя дали ще имам късмета да не е хвърлил дистанционното. Ако е там и това е ключето ще разбра какво е това чудо и как лаботи.
Един въпрос за ключалката - има ли жици отзад на нея? Мен ми се струва, че е механична, а не Ел. На ключалката има две дупчици, едната е в жълто. Когато завъртиш ключа в горната дупчица ще появи маркер с друг цвят - черен или червен. Аз имам подобна ключалка (не на колата) и такъв ключ, но може размера да има значение.
Спирачките са тествани. Спира повече от прекрасно. Явно досега не съм имал истински спирачки. Педалът е с нормален празен ход от около 3 см и почва да сработва. Доволенн съм, при положение, че не ми работи и АБС - а.
А за ключалката - на механизма има букса с няколко кабела. В понеделник ще ходя да търся ключето за да видя дали е то.
Ето така стоят джянти на -10 на Кияка, аз съм много доволен поне от визията. В петък ще ходя до Гоце Делчев и ще видя как е пътното поведение на колата с осезаемо по-широката стъпка.
Даже по-скоро отколкото си мислех, но първо ще сменям помпата и тогава уширители, като междувременно ако някой има координати на колегата дето ги правеше ще съм благодарен. Бях си запазил номера му, но не помня къде.
Тези дни и направих едни 600км. с тези джанти и съм много доволен. Страничното клатене вече го няма, завива много по-добре на място. Наложи се да поизрежа малко веждите в долния край, понеже опираха там и не може да завива. Извод- с джанти -10 няма проблем на този мъник. Скоро ще пробвам и с -44, просто от любопитство.
... Наложи се да поизрежа малко веждите в долния край, понеже опираха там и не може да завива. Извод- с джанти -10 няма проблем на този мъник. Скоро ще пробвам и с -44, просто от любопитство.
Айдеее, почна се !
... и да знаеш, че после нЕма спиране.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
За гонене няма как да стане. Жената си я харесва и каквото направя по нея и харесва. За оборудване съм започнал лека полека да набавям разни неща. Като понасъбера ще ги подредя и ще снимам.
Коментар