Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Премеждия с Кияка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Премеждия с Кияка

    Първоначално публикуван от EIvanov Преглед на мнение
    Пенчо. какво стана.
    От някакъв маркуч тръгна да хвърчи масло върху турбото и да тече под кияка. Ама яко!
    Та почва да се очертава нова версия за предишното запалване, ще видим.

    Коментар


    • #32
      От: Премеждия с Кияка

      Добре, че си го фанАл на време, че маслото пламне ли, няма да е като жиците.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #33
        От: Премеждия с Кияка

        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
        Добре, че си го фанАл на време, че маслото пламне ли, няма да е като жиците.
        Сега бях с ниска скорост из квартала. Преди с над 130 по магистрала.
        Та не знам. ПлАмИко е нещо доста своенравно.
        Дедо ще каже след като му остане време да я погледне, че се е е затрупал с трупове на джипове.

        Коментар


        • #34
          От: Премеждия с Кияка

          И на мен това ми беше предположението. Миналия ден нещо ровех по моита, и като видях горивния маркуч между филтъра и двигателя... Горния слои беше сцепен и се виждаше вътрешна оплетка. А преди няколко дена и аз патувах надалече... Маи в началното обслужване трябва да се включят и маркучите, че с тия 20 годишни маркучи...

          Коментар


          • #35
            От: Премеждия с Кияка

            Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
            И на мен това ми беше предположението. Миналия ден нещо ровех по моита, и като видях горивния маркуч между филтъра и двигателя... Горния слои беше сцепен и се виждаше вътрешна оплетка. А преди няколко дена и аз патувах надалече... Маи в началното обслужване трябва да се включят и маркучите, че с тия 20 годишни маркучи...
            Задължително.
            Точно и за това си говорих с приятел до преди няколко часа.

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            Сега бях с ниска скорост из квартала. Преди с над 130 по магистрала.
            Та не знам. ПлАмИко е нещо доста своенравно.
            Дедо ще каже след като му остане време да я погледне, че се е е затрупал с трупове на джипове.
            Е с кво да се е заринАл, нали е нещо м/у реанимация и морга за баш джипове ?!

            Да направи до рЯката спа център с персонал по мокри ф(л)анелки,
            па ше идват за полиране и да им маже гумите с "мазно".

            А ти фАни да земеш едни резанки, мИни покрай некой поп да ги наръси, пОдмиши и едно ботилчЕ светена вОда, ей така, за здраве, та следващият път като минеш покрай Дедо да не е от зор, а от скука.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #36
              От: Премеждия с Кияка

              Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
              Задължително.
              Задължително, ама за оглед. Аз оригинални маркучи не пипам ако няма видими причини за това. Като попаднеш на диво менте, не изкарва и 2 години. А няма как да знаеш (или поне аз не знам как да знам) че като купя нещо от магазина с надпис "Pirelli", то има нещо общо с тая марка.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                От: Премеждия с Кияка

                Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                Едно време баварци рекламираха някаква акумулаторна клема с пиропатрон или нещо подобно, която при задействане на ербага режеше всички мощни консуматори но оставяше вързана една "тънка" верига за фарове, габарити, стопове, аварийки, клаксон... Някой знае ли дали това е било внедрено ? Говорим за преди поне 15 години.
                Стандартно го има на Е39 и Е38 изхвърля дебелия плюсов кабел.На следващите не съм обърнал внимание ,но утре ще погледна на Е65 как е.

                Коментар


                • #38
                  От: Премеждия с Кияка

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  ...няма как да знаеш (или поне аз не знам как да знам) че като купя нещо от магазина с надпис "Pirelli", то има нещо общо с тая марка.
                  Е, като си вземеш Gufero поне ще знаеш че няма да изкара и две години.

                  Иначе вече няма чак толкова диви ментета, аз примерно със Семперит винаги уцелвам.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Премеждия с Кияка

                    Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                    Има ли толкова нови коли, които след разкачане на акумулатор да имат нужда от оторизиран сервиз? Защо ключ масата по същество е това.
                    Има.И не са толкова нови.
                    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Премеждия с Кияка

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Е, като си вземеш Gufero поне ще знаеш че няма да изкара и две години.

                      Иначе вече няма чак толкова диви ментета, аз примерно със Семперит винаги уцелвам.
                      До преди около 10г. бая продавах семерИнги и клиновидни ремъци Гуферо, и никога не е имало проблем.
                      За маркучите им нямам мнение.

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Задължително, ама за оглед. Аз оригинални маркучи не пипам ако няма видими причини за това. Като попаднеш на диво менте, не изкарва и 2 години. А няма как да знаеш (или поне аз не знам как да знам) че като купя нещо от магазина с надпис "Pirelli", то има нещо общо с тая марка.
                      За 20+ годишни горивопроводи е задължително да се сменят,
                      но разбира се, че набъбващи ментаци не са решение.

                      Та, късата версия след бая проби, като има и други алтернативи:
                      В Ташаков продават български маслоустойчиви маркучи от по 1.5лв/м, които работят.
                      Другата, по-добра, алтернатива са Ханзафлекс на ъгъла на Ботевградско и реката.
                      Маркучите са за високо налягане, немски, от извора, от по 5-6лв/м и от 3.5mm.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #41
                        От: Премеждия с Кияка

                        Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                        Има.И не са толкова нови.
                        Я раздуй, да знам какво да не си купувам?
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Премеждия с Кияка

                          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                          ...след бая проби...
                          Е, аз точно за да си спестя пробите сменям като видя че нещо е за сменяне, иначе не. Същото и с маншони, тампони, и квото още се сетиш гумено. А то не се иска много - и по един поглед на 2-3 месеца и по едни миене на двигателния отсек годишно. Вътре всичко е аптека, и като има нещо не в ред, свързано с омазняване, течове, напуканост и т.н., вади очи от 100 километра.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Премеждия с Кияка

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Е, аз точно за да си спестя пробите сменям като видя че нещо е за сменяне, иначе не. Същото и с маншони, тампони, и квото още се сетиш гумено. А то не се иска много - и по един поглед на 2-3 месеца и по едни миене на двигателния отсек годишно. Вътре всичко е аптека, и като има нещо не в ред, свързано с омазняване, течове, напуканост и т.н., вади очи от 100 километра.
                            Е, то и аз така, но предпочитам превенцията, а и предният капак го отварям само за да си наливам течност за чистачките, че ми е само 2.5л., та тогава хвърлям и по един поглед навсякъде.

                            Опита ми с горивните маркучи е дълъг и трънлив, щото с биодизела всичко измислено става на гъба.

                            ... а не знам защо до сега не съм си сменил горивните маркучи, които май не са и оригинални, при положение, че съм си накупил 8 и 10mm да си имам ?!
                            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                            Коментар


                            • #44
                              От: Премеждия с Кияка

                              Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                              ...предният капак го отварям само за да си наливам течност за чистачките...
                              Маркучи, жици, акумулатор, радиатори и прочие се скапват и от прашоляка, омасляването и всякаквите други гадости, дето се трупат в двигателния отсек. При мен заради това се мие след всяка зима. И това на всичките автомобили, които съм имал. Таман е подходящ тест за състоянието на едно-друго - ако след миене с голямата водоструйка без оглед на това колко внимателно или невнимателно пръскаш, запалиш и си тръгнеш по живо по здраво, значи на всичко електрическо под капака можеш да разчиташ поне още една година. Даже и Самарата ми удържаше на това.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Премеждия с Кияка

                                Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                                Стандартно го има на Е39 и Е38 изхвърля дебелия плюсов кабел.На следващите не съм обърнал внимание ,но утре ще погледна на Е65 как е.
                                На всички следващи го има. И работи.
                                Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                                SSang Yong Kyron 2.0xdi
                                Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X