Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Премеждия с Кияка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Премеждия с Кияка

    Та да си се пооплача.
    След кратката разходка из Македония, Албания и Гърция, на път за в къщи малко преди Перник зад мен се понесе бял пушек като от 100 Трабанта.
    Спирам в аварийната, вадя пожарогасителя, вдигам капака и нъц - нищо гасително не се появява.
    Добре, че има добри хора ама чак четвъртия извади изправен гасител, та малкия дявол уцелихме.
    После репатрак и у дедо Владо. Не ми се мисли какво щеше да стане ако случката беше в забутаните места по които се навирахме в Албания или Гърция, дето кола може и да не мине през денонощието.

    Та проверете си годността на пожарогасителите!!!!!!

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2016.09.09 001.jpg
Прегледи:1
Размер:265.3 КБ
ID:6120665Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2016.09.09 002.jpg
Прегледи:1
Размер:269.5 КБ
ID:6120666Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2016.09.09 003.jpg
Прегледи:1
Размер:246.4 КБ
ID:6120667Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2016.09.09 004.jpg
Прегледи:1
Размер:260.1 КБ
ID:6120668Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2016.09.09 005.jpg
Прегледи:1
Размер:244.0 КБ
ID:6120669Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2016.09.09 006.jpg
Прегледи:1
Размер:269.3 КБ
ID:6120670Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2016.09.09 007.jpg
Прегледи:1
Размер:212.5 КБ
ID:6120671Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2016.09.09 008.jpg
Прегледи:1
Размер:289.2 КБ
ID:6120672Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2016.09.09 009.jpg
Прегледи:1
Размер:251.8 КБ
ID:6120673Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2016.09.09 010.jpg
Прегледи:1
Размер:270.8 КБ
ID:6120674

  • #2
    Премеждия с Кияка

    И причината е?
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

    Коментар


    • #3
      От: Премеждия с Кияка

      Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
      И причината е?
      Дедо да каже. Нали е патоанатом!

      Иначе вече пали и върви и без тези жици. Те са основно за управление на вакуумни хъбове и електронна газ, а аз съм със инерционни и механична помпа.

      Коментар


      • #4
        От: Премеждия с Кияка

        Кофти работа, а от снимките в дедовата тема останах с впечатление, че не е толкова зле.

        Приготвил съм си няколко пожарогасителя за проверка и зареждане, та да съм спокоен, ама още не съм го направил, което ме подсеща, че е време.
        ... а трябва да сменя и всичко в аптечката.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #5
          От: Премеждия с Кияка

          Ужас, Пенчо добре че е бил малкия дявол, колкото до пожарогасителя на всеки две години колкото му е и срока, купувам нов и имам винаги в изправност, но да не дава Господ такива инциденти.

          Коментар


          • #6
            От: Премеждия с Кияка

            Дано се оправи бързо и лесно всичко!
            Неприятна история.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #7
              От: Премеждия с Кияка

              Една ключ маса / автоматична / на удобно място спестява много проблеми .
              На нас клиренс ни трябва , не скорост

              Коментар


              • #8
                От: Премеждия с Кияка

                Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                Една ключ маса / автоматична / на удобно място спестява много проблеми .
                Така е, ама като тръгне пламъка няма как да го загаси.

                Коментар


                • #9
                  От: Премеждия с Кияка

                  Колега моторчето за чистачките и другите дреболии днес са при теб.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Премеждия с Кияка

                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    Така е, ама като тръгне пламъка няма как да го загаси.
                    Отрязването на тока обикновено загася или почти загася огъня. Поне в началото. Това от мой печален опит.
                    Поради което се хвърлям да гася кола с пожарогасител, секачки и брадвичка. Първо мамата на дебелия кабел на акумулатора и тогава други мерки.

                    По някаква причина пожарогасителите все ги изразходвам по чужди коли. Та са ми новички.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Премеждия с Кияка

                      Аз да попитам кое е по-добре, ключ маса или ключ плюс?
                      Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                      Drag Grand Canyon Daily
                      Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                      LZ1JYM

                      Коментар


                      • #12
                        От: Премеждия с Кияка

                        Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                        Аз да попитам кое е по-добре, ключ маса или ключ плюс?
                        Средството против пожар е ключ-масата. Ключ-плюс не прекъсва някои важни от тази гледна точка вериги, а и сам представлява риск от късо съединение, при достатъчна деформация.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Премеждия с Кияка

                          Може ли малко примери - кое не се прекъсва от ключ плюс? Той не се ли слага директно на акумулатора и на практика да разкача плюса от всичко останало?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Премеждия с Кияка

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Средството против пожар е ключ-масата. Ключ-плюс не прекъсва някои важни от тази гледна точка вериги, а и сам представлява риск от късо съединение, при достатъчна деформация.
                            Май на некви стари Мазди +а е на шасито, а и, както М20 ми е казвал, на първата ГАЗ 21 също,
                            но това, май, са частни случаи.

                            Трябва да се прекъсне полюса към купето,
                            което в масовият случай е "-".
                            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                            Коментар


                            • #15
                              От: Премеждия с Кияка

                              Не. Ключ-плюс оставя свързани към акумулатора алтернатора (и твърде често - и стартера и лебедката). Ролята на ключ-плюса е да спре аварийно двигателя и разни електрически уреди.

                              Ключ-масата не гаси двигателя, тя пази от пожар и утечки след изгасяне.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X