Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
    Изкушавам се да задам един Уекинко "еретичен" въпрос. Така и така в талона ми се води без номер на двигател, дали има шансове да се събере един компрекс-ов? С подмяната на закрепванията, разбира се (тампони и подобни). Вече го играх филма с Ферозата. Не е кой знае каква галимация.

    ПП: Освен че тоя кютюк тежи един тон, де...
    Защо да не може?
    .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
    Киа спортаж2000тди 98г
    Ауди А3 1.9ТДИ
    Каравана Аdria 390Q

    Коментар


    • #77
      От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

      Знам ли? Аз затова питам. Не че съм се втурнал, но ако е валидна перспективата... Едно на ръка, помпата е механична и второ, компрекс под 90 коня май няма.
      Не знам като габарити как би било, заради допълнителните джунджуриЙ. Иначе базовия мотор би трябвало да си e добрия стар RF.
      Картера със сигурност няма да стане. И интеркулера на компрекса (ако има въобще, но би трябвало да има), е отпред...
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #78
        От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

        Блока и главата са 1/1,на разпределителния вал отзад има ремъчна шайба.
        Но,да не влизаме в подробности! Има ли,пари и мерак всичко става!
        .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
        Киа спортаж2000тди 98г
        Ауди А3 1.9ТДИ
        Каравана Аdria 390Q

        Коментар


        • #79
          От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

          А след като монтираме механичната помпа, какво правим с предполагам постоянно светещия подгрев/чек?

          Коментар


          • #80
            От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

            Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
            А след като монтираме механичната помпа, какво правим с предполагам постоянно светещия подгрев/чек?
            Нищо.
            или го отскубваме.

            Коментар


            • #81
              От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

              Предполагах, ама се надявах на някакво по-интелигентно решение

              Коментар


              • #82
                От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
                А след като монтираме механичната помпа, какво правим с предполагам постоянно светещия подгрев/чек?
                По скоро въпроса към запознатите е : какво правим с оборотомера , които евентуално взема сигнал за обороти от ел.помпата
                2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                Коментар


                • #83
                  От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                  Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                  Светка грешка в МАП-а заради ниско налягане от турбината.На 1,1 бара трябва да е.Вероятно има блокирал уест-гейт или е свирнала турбината...
                  Там има проблем със сигурност защото за да вдигне налягане 0.5 бара се наложи да се премахне маркуча за управление на гейта и да се добави външна пружина , но основният проблем е че колата няма мощност дори да потегли адекватно , а в този момент турбината не ти е от ползва освен ако не си роден драгаджия Другото което се наблюдава (аз мисля че там е основният проблем на тази кола) е пълната липса на дим и сажди от ауспуха , нито при палене нито при подаване на газ нито при каквато и да е друга ситуация . По време на движение( на трета и четвърта се усеща най добре) при настъпан до долу педал на газта на моменти получава сигнал свише и тръгва осезаемо по добре , но не съм мерил какво става с налягането на турбокомпресора в тези моменти . Присъдата е издадена ще се монтира механична помпа , като по този начин ще се реши кардинално проблема сега а и доста бъдещи грижи ще му се спестят на Лъчо След като се монтира новото ГНП ще видим какво се случва евентуално с налягането турбокомпресора и ще се внесат нубните корекций
                  2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                  ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                  Коментар


                  • #84
                    От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                    Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                    По скоро въпроса към запознатите е : какво правим с оборотомера , които евентуално взема сигнал за обороти от ел.помпата
                    Оборотомера не взема сигнал от помпата. Постоянно светещия чек, просто си свети докато не изгори лампата или ако ви дразни докато не я махнете.
                    Виж подгряването на свещите е малко по-друга работа. Там управляващия сигнал идва от ЕКУ-то, и включва едно силово реле в краката на пътника което подава директен плюс от акумулатора към свещите.
                    Тъй като на мен ми горя алтернатора два пъти от прекалено дългата работа на свещите му намерих и на това цаката, но това май съм го писал в друга тема.
                    Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                      Аз пък, се уредих и с ръчна газ, покрай смяната на помпата!!
                      От машинка за фарове.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                        Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                        Там има проблем със сигурност защото за да вдигне налягане 0.5 бара се наложи да се премахне маркуча за управление на гейта и да се добави външна пружина , но основният проблем е че колата няма мощност дори да потегли адекватно , а в този момент турбината не ти е от ползва освен ако не си роден драгаджия Другото което се наблюдава (аз мисля че там е основният проблем на тази кола) е пълната липса на дим и сажди от ауспуха , нито при палене нито при подаване на газ нито при каквато и да е друга ситуация . По време на движение( на трета и четвърта се усеща най добре) при настъпан до долу педал на газта на моменти получава сигнал свише и тръгва осезаемо по добре , но не съм мерил какво става с налягането на турбокомпресора в тези моменти . Присъдата е издадена ще се монтира механична помпа , като по този начин ще се реши кардинално проблема сега а и доста бъдещи грижи ще му се спестят на Лъчо След като се монтира новото ГНП ще видим какво се случва евентуално с налягането турбокомпресора и ще се внесат нубните корекций

                        Павка, ще съм безкрайно благодарен, ако споделиш и други конкретни впечатления от турбо системата на тази кола. Аз също съм в "небрано лозе" и камара неща не мога да си обясня. Все съм виждал турбо кола да не върви, ама па такъв кютюк до 2000 оборота не съм виждал
                        Пълната липса на пушек озадачава и мен. И преди да затапя ЕГР-а и сега. Много рядко ми се случва при маневри и паркиране, ако не подам газ при обръщане първа-задна, съвсем леко да изпуши. Ама както казвам съвсем леко, имам предвид, нищо общо с черното.
                        Не съм карал такава кола, която да върви от 50-60 км/ч. Надолу е пълен труп.
                        И не знам дали има връзка със затапването на ЕГР-а която я "освежи" една идейка (доколкоро може да се освежи тоя мъртвец по дифолт), но сега на продължително изкачване на магистрала с примерно 120-130, ми качва една идейка над средата на температурата.
                        Преди не качваше. Дори на изкачването с построянни 130 преди тунела Траянови врата откъм Пазарджик. Сега на Студена и от двете страни, качва.
                        Антифриза е бистър като сълза. Маслото не го пипа, всичко е ток.
                        Мъчил съм я на бавни и с яката газ, не мърда температурата.
                        Има нещо тъпо направено и аз не мога да разбера какво е .
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                          Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                          След като се монтира новото ГНП ще видим какво се случва евентуално с налягането турбокомпресора и ще се внесат нубните корекций
                          Радвам се, че има някакво развитие. Днес мислех да идвам да поднасям венци на паметника.
                          Интересно ми беше, къде може да е проблема, но уви с тия помпи никой в бг не се занимава. Дано не се окаже нещо елементарно, като запушен нафтопровод или някоя ръждива маса.
                          От друга страна съм доволен, че ще елиминирам този електронен апандисит. Все пак често нагазвам в неподходящи води и рано или късно щеше да даде фира.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                            Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                            Там има проблем със сигурност защото за да вдигне налягане 0.5 бара се наложи да се премахне маркуча за управление на гейта и да се добави външна пружина , но основният проблем е че колата няма мощност дори да потегли адекватно , а в този момент турбината не ти е от ползва освен ако не си роден драгаджия Другото което се наблюдава (аз мисля че там е основният проблем на тази кола) е пълната липса на дим и сажди от ауспуха , нито при палене нито при подаване на газ нито при каквато и да е друга ситуация . По време на движение( на трета и четвърта се усеща най добре) при настъпан до долу педал на газта на моменти получава сигнал свише и тръгва осезаемо по добре , но не съм мерил какво става с налягането на турбокомпресора в тези моменти . Присъдата е издадена ще се монтира механична помпа , като по този начин ще се реши кардинално проблема сега а и доста бъдещи грижи ще му се спестят на Лъчо След като се монтира новото ГНП ще видим какво се случва евентуално с налягането турбокомпресора и ще се внесат нубните корекций
                            Пълна липса на дим казваш...аз бих откачил генерацията при първата връзка,за тест,че прилича на запушена генерация/катализатор...а и симптомите с ниското налягане на турбото са такива...
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #89
                              От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                              Здравейте.Твърдо реших и аз да се разделя с Оригиналната ГНП и да сложа механична.Въпроса ми е,има ли значение дали донора ще е от атмосферен или Турбо маздов мотор?

                              Коментар


                              • #90
                                От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                                Мисля, че трябва да е от турбо мотор. Козата си сака пръч.
                                Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X