Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

    Здравейте,
    Когато си взех Спортиджа знаех за съществуващ проблем с ГНП-то.Заминал е кожуха на авансьора и на студен двигател дава предварение каквото му харесва.Мислех, че е възможно просто да е замърсяване, но не-карах с двутактово масло слагах добавки и нищо не помага.Даже се забелязва известно влошаване.
    Намислил съм до началото на зимата да я сменя тази помпа.Решил съм да сложа механична защото тези електрически простотий страшно ме дразнят.Това е напълно възможно и даже си намерих оферта за рециклиране на стара помпа и замяната и за 300 лв.За жалост майстора излезе несирьозен и търся дизел сервиз в София където са коректни и могат да ми свършат работа.
    Моля ако някой е правил подобно нещо или знае такъв сервиз/майстор да сподели.

    П.П.Цената на е определяща, но е желателно да е разумна все пак.
    Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

  • #2
    От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

    Колега , мога да изкажа мнение само от към впечатлението на работата на механичната ГНП. Тъй , като при закупуването на моят автомобил забелязахме ,че помпата е сменена с механична... даже е още в гаранция. Всичко работи както трябва с нея , няма проблеми, само чек лампата свети, защото явно компютъра не може да я разпознае. А и аз не съм правил никакви манипулации за да го отстраня.
    Аз съм!

    Коментар


    • #3
      От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

      Дали имаш идея каква е помпата?Марка,модел,някакъв номер и къде бих могъл и аз да сменя моята?
      Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

      Коментар


      • #4
        От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

        Колега днес вечертта ще погледна за модел и номер , тъй като нямах възможност тези дни и ще кажа резултатите. А относно смяната нямам представа в София , къде е най - добре. Колегите от столицата ще кажат . До по-късно.
        Поздрави!
        Аз съм!

        Коментар


        • #5
          От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

          Моята също беше с механична и нямах никакви проблеми.Цялата Киа замина в една морга в Монтана заради проблем с документите.Растърси се в Карс бг я продаваха на части а помпата беше от Мазда и работи със сигурност

          Коментар


          • #6
            От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

            Намерих си оригинална механична помпа за Спортидж.Сега ми предстои да я занеса на майстор за да се види в какво състояние е, и ако трябва да се обслужи и потегне, и после следва смяната.Някакви идеи за добър помпаджия в София?

            П.П.Някой има ли идея дали има разлика между механичната и електрическата в броя на зъбите на колелото на помпата?
            Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

            Коментар


            • #7
              От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

              Помпа на Спортидж 2.0ТДИ става от мазда компрекс.Помпата е 1 към 1 само се преправя жилото за газта .Трябва да прекараш и вакум от помпата до турбото,инак ще е като чист дизел.Със смяната на помпата си решаваш проблема с имобилайзера и проблема с клатенето(пресецване) на определени обороти.

              Коментар


              • #8
                От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                Новата помпа мина през диагностика при добър помпаджия и слава богу всичките и параметри са повече от добри.Все пак я взех по интернет без никакви уговорки(котка в чувал).Сега на дневен ред е смяната и.
                Колеги дайте някакви идеи за майстор в София който разбира от дизелови Кий.Задачата е да се замени електрическата помпа с механична.Разликата се състои в това, че трябва да се вземе вакум от турбото до помпата (както пише горния колега) и да се подредят правилно кабелите.Много вероятно е чека да свети, но това не е никакъв проблем стига двигателя да работи в нормални режими.
                Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

                Коментар


                • #9
                  От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                  Не е вакум, а налягане. Ако се мине само с жилото и това маркучле ще е добре.
                  Ако искаш се обади да се разбираме.
                  Поздрави!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                    Колега Андро, ние се познаваме.Идвах преди 2 месеца при теб с една бордова Кия.Да звънна или направо да намина?
                    Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                      Първоначално публикуван от siem Преглед на мнение
                      Колега Андро, ние се познаваме.Идвах преди 2 месеца при теб с една бордова Кия.Да звънна или направо да намина?
                      Звънкай утре след 9, а ако искаш направо идвай и вземи помпата.
                      Лека!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                        Ще се обадя.
                        Лека!
                        Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                          Привет на всички.Смяната на помпата е елементарно.Остава твоята зъбна шайба,жилото се откача от реостата,и се закача на помпат.Маркучето на вакума се реже,слага се тройник свързващ краищата на отрязаното маркуче,а към третия край от вакума на помпата.От буксите на старата помпа,намерете плюсов кабел,на който отива ток при подаване на контакт от контактния ключ.Този кабел се слага на клапана на помпата.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                            Първоначално публикуван от gopeto8104 Преглед на мнение
                            Помпа на Спортидж 2.0ТДИ става от мазда компрекс.Помпата е 1 към 1 само се преправя жилото за газта .Трябва да прекараш и вакум от помпата до турбото,инак ще е като чист дизел.Със смяната на помпата си решаваш проблема с имобилайзера и проблема с клатенето(пресецване) на определени обороти.
                            от какво е това пресецване

                            Коментар


                            • #15
                              От: Замяна на електрическаГНП с механична Спортидж 2000ТДИ

                              нямали кой да отговори

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X