Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой гние най-малко/ най-много?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Кой гние най-малко/ най-много?

    Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
    Моето виждане върху нещата е следнота:Нисан много бързо корозира,тойтата също нивата и УАЗ-за там няма смисъл да коментитараме,фронтерата от година я карам ударена може да се каже съвсем леки заченки на ръжда(то цинка не ръждясва),витарата се справя по добре от патрула и тойотата.Това за джиповете,за колите гние най много опела той е рекордьор в този клас.
    П.С-това е при нарушено покритие на боята!!

    Всъщност, и за NISSAN не си особено прав. Тераното ми е поцинковано/калайдисано. От миналата есен го карам, като само съм лепнал пепенки на едно чукнато място. Проблем няма.

    Та, сравнението би било коректно, ако се сравняват джипки, произведени в що-годе едни и същи години.

    Щото, то и на ферозите шасито гние яката, ама ня мойта освен повърхностни петънца тук-там, друго няма, а по ламарините няма и петънце, освен на места, където е чукната.

    Та така, много е субективно.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      До: Кой гние най-малко/ най-много?

      Моето Исузо е внос от Португалия в далечната 1994г. (първа регистрация 1992г.) .За тези години само изгни купето на места където имаше удари( по праговете,вратите,тавана имаше среща с клон...) ,но шасито за тези години няма мърдане ,само повърхностна ръжда http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=30584
      Аз мисля че за различните пазари ги правят с различни материали и антикорозионо покритие
      Последно редактирано от New hope; 03-02-09, 17:02.
      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

      Коментар


      • #48
        До: Кой гние най-малко/ най-много?

        виждал съм мерцедес Г 280 89 година.. шофиора му изобщо не я поддържа отдолу няма здрав тампон .. но ръжда никъде не видях.. доста дебело желязо има отдолу иначе аз нива-та си е поддържам и отдолу няма абсолютно никаква ръжда а е 89 година

        Коментар


        • #49
          До: Кой гние най-малко/ най-много?

          Моята Киа е 1994 година и има само леки три четити петънца много малки на долния лчв игъл на предната врата и там около вратите много малко а е на 15 години вече много здрава кола а къде ли не сме я ръчкали по клони и по каши в най голямия студ в България

          Коментар


          • #50
            До: Кой гние най-малко/ най-много?

            Да не повтарям Яро, НО Тойота 80 е Номер 1 в мойте очи (видял съм поне 5-6 - няма гнило!!!).
            От другата страна в скромният ми опит беше УАЗ-а - "Фабрично Ръждясал" както каза един познат

            Коментар


            • #51
              До: Кой гние най-малко/ най-много?

              Според мен фронтерата бие всички по ръждясване ,има такива ексемпляри че и за претопяване не стават ,след това се нарежда черокито . Карал съм Тойота и Исузо на около 15 години без почти никаква ръжда , просто добре построени машини.

              Коментар


              • #52
                До: Кой гние най-малко/ най-много?

                Първоначално публикуван от tododad Преглед на мнение
                Според мен фронтерата бие всички по ръждясване ,има такива ексемпляри че и за претопяване не стават ,след това се нарежда черокито . Карал съм Тойота и Исузо на около 15 години без почти никаква ръжда , просто добре построени машини.
                Неудряна и изгнила Фронтера/поцинкована е/ аз несъм виждал,Черока е с галванизирано купе-как ги закичи първенци в ръждясването незнам.На Самурая,Нивата и Уаз-а по им отива челното място,ама ти си знаеш.

                Коментар


                • #53
                  До: Кой гние най-малко/ най-много?

                  Имах едно чероки 95та година на което бях ударил леко предницата и като го разкачи майстора не изглеждаше много добре ,освен това някои от тези черокита на тези години направо си имат дупки под задните врати .За уаз и нива незнам.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Кой гние най-малко/ най-много?

                    Фронтера на 1-во място за мен. Имаме един саморай 83та, изгнил е, ама нищо шокиращо, ако беше опел, щеше да е изчезнал от одавна. Имам и Рекорд 70та, но той май е от последните опели, които са правени с качествени ламарини. Имал съм и 5 или 6 фронтери, кофти картинка отдолу, а един път тръгне ли , няма спиране.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Кой гние най-малко/ най-много?

                      Първоначално публикуван от panaira Преглед на мнение
                      Фронтера на 1-во място за мен. Имаме един саморай 83та, изгнил е, ама нищо шокиращо, ако беше опел, щеше да е изчезнал от одавна. Имам и Рекорд 70та, но той май е от последните опели, които са правени с качествени ламарини. Имал съм и 5 или 6 фронтери, кофти картинка отдолу, а един път тръгне ли , няма спиране.
                      Колега,бъркаш опела с фронтерата-нямат допирни точки.Да случиш на 5-6 изгнили фронтери,като най-дъртата е 92 набор...Моята е '93-'94-мини отдолу със стетоскопа и установи ръжда където ти е кеф.Карай сентенции,но ги карай притежавайки въпросния джип-той никога не е бил Опел,изключая мотора-глобалистика му викат в нашто село...
                      Дето си краен,си и некомпетентен/бръкни в гугъла и черпи чужд опит и практика/-защо сравняваш Опели с Фронтера?
                      Сигурно съм те засегнал,но и да е било умишлено е било на база практически наблюдения от движещ се джип,а не оглед в автоморги...

                      Коментар


                      • #56
                        До: Кой гние най-малко/ най-много?

                        Какво да ме засягаш, аз споделям личен опит, не съм казал виждал съм 5-6 фронтери в едни морги, а казах - имал съм 5-6 фронтери. На някои не им личеше и номера на рамата дори, понеже е на гредата зад задната дясна гума.

                        Като гниене, за база за сравнение взимам Тойота Хайлукс, Паджеро, Трупър, Самурай, Патрул...може летвата да е висока, знам ли...При всички случаи, фронтера 92ра има около 10 пъти повече ръжда от Хайлукс 92ра. Говоря средно статистически, естествено, че ще има фронтери от първите, които нямат и точица, и рибарски Тойоти, които едва кретат. По принцип.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Кой гние най-малко/ най-много?

                          Първоначално публикуван от panaira Преглед на мнение
                          Какво да ме засягаш, аз споделям личен опит, не съм казал виждал съм 5-6 фронтери в едни морги, а казах - имал съм 5-6 фронтери. На някои не им личеше и номера на рамата дори, понеже е на гредата зад задната дясна гума.

                          Като гниене, за база за сравнение взимам Тойота Хайлукс, Паджеро, Трупър, Самурай, Патрул...може летвата да е висока, знам ли...При всички случаи, фронтера 92ра или около 10 пъти повече ръжда от Хайлукс 92ра. Говоря средно статистически, естествено, че ще има фронтери от първите, които нямат и точица.
                          Номера на рамата знам къде е.Верно летвата си я вдигнал бая,ама в тая тачка Сами какви достойнства визира?Трупъра също ми беше на душа,но поради корозионни проблеми по шасито ми мина.
                          Думам да не конфликтираме спора башка-всеки от двама ни има антиподни практически наблюдения.
                          Лека вечер,честит празник и Наздраве!
                          Jedem dass seine!!!-цитирам смисъла,не епохата!
                          Лека!

                          Коментар


                          • #58
                            До: Кой гние най-малко/ най-много?

                            Първоначално публикуван от panaira Преглед на мнение
                            Какво да ме засягаш, аз споделям личен опит, не съм казал виждал съм 5-6 фронтери в едни морги, а казах - имал съм 5-6 фронтери. На някои не им личеше и номера на рамата дори, понеже е на гредата зад задната дясна гума.

                            Като гниене, за база за сравнение взимам Тойота Хайлукс, Паджеро, Трупър, Самурай, Патрул...може летвата да е висока, знам ли...При всички случаи, фронтера 92ра има около 10 пъти повече ръжда от Хайлукс 92ра. Говоря средно статистически, естествено, че ще има фронтери от първите, които нямат и точица, и рибарски Тойоти, които едва кретат. По принцип.
                            Да не обръщаме темата в препирня, но от базата ти за сравнение приемам единствено Хайлукса и то донякъде. Всички останали примери гният в пъти по-бързо от Фронтерата, когато дойдат на родна почва. А за твоите 5-6 ако си ги докарал от Англия и са ги ползвали за дърпане на лодки, обяснимо е защо са толкова гнили. В морска вода няма спасение нищо.....
                            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                            Неизвестен мъдрец

                            Коментар


                            • #59
                              До: Кой гние най-малко/ най-много?

                              Опита ми се свежда до три различни автомобила:
                              1. Чероки '89 - ръждата беше абсолютно непозната за тая машина, въпрки годините и относително никаквите грижи полагани за нея. Там проблемите по купето бяха най-вече по пластмасовите елементи, особено задния капак, който се беше понацепил на няколко места. Ако не бяха постоянните "случки" с мотора му (2.1 тд), едва ли щях да се разделя с него. Дори имаше един як удар в задната броня, който не хвана ръжда за повече от година.
                              2. Фрилендер '98 - скоро след като го взех му ударух десния праг в една "антипаркинг установка". Хвана ръжда в зоната на удара, другаде няма.
                              3. Паджеро 2 - '93 - взех го скоро. Има доста повърхностна ръжда по рамата, но го считам за нормално, при положение, че идва от Швейцария, а там солта основна част от пътната настилка през зимата. По купето няма сериозни поражения.

                              Това е що се касае до джипките. Иначе имам една Ланча Либра '01, която е охлузена до ламарина на няколко места и не ще и не ще да ръждясва. Метала си стои лъскав вече две години откакто е при мен, а преди това не знам колко...
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар


                              • #60
                                До: Кой гние най-малко/ най-много?

                                На база опит, ще споделя за Мерцедес Г.
                                Не съм видял изгнило такова шаси, а е факт че се произвеждат от 79-та година. Във времето когато си търсих такъв джип гледах над 15-20 и това ми направи основно впечатление - шасито е много масивно и здраво и ако има някъде ръжда, то тя е само повърхностна. От облицовъчните ламарини - там положението е почти същото - ако няма удар - няма ръжда.
                                Слабо място на Г-то са две тенекии с размер 25х25 см, върху които са монтирани задните стопове.

                                Другият джип с най-малко гниене (както каза Яро) еТЛК 80.

                                Черокито е на следващо място, но заради самоносещата конструкция се разминава от моите представи за джип (рискувам тук да си навлека гнева на феновете му)

                                При останалите начинът на експлоатация оказва много по-голямо влияние на срока на изгниване.
                                !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X