Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой гние най-малко/ най-много?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кой гние най-малко/ най-много?

    Здравейте!

    Имате ли обективни впечатления кой 4х4 гние най-малко или съответно - най-много Говорим за калници, окачвания и пр. Нека се опитаме да обективизираме все пак - коли на еднакви години Доколко производителите на 4х4 се съобразяват с малко по-високите изисквания за тези автомобили

    Нека започна аз като начало. Засега не съм открил ръжда никъде (вкл. прагове), а колата е от 1998 г. Необходимо е да се отбележи, че предните калници на Free-то са пластмасови. Виждал съм, поне по снимка, изгнили прагове на аналогичен модел от 1999 г. Странното е, че след това (досега) не съм срещал друг да има такъв проблем с Freelander.
    Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
    „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
    LZ1EMS

  • #2
    До: Кой гние най-малко/ най-много?

    Ами то всичко зависи от това къде е отглеждана,и как е гледана колата
    Иначе витарите се славят с хронична ръжда...виждал съм буквално изгризани до кокал

    Коментар


    • #3
      До: Кой гние най-малко/ най-много?

      Да добавим и Лада Нива...
      Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
      „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
      LZ1EMS

      Коментар


      • #4
        До: Кой гние най-малко/ най-много?

        Въпроса е доста обширен, като цяло ръждата ни се иска да касае по-старите модели, но не винаги е така. Зависи и къде и как е експлоатирана колата.

        Като цяло, по-старите (70-те, 80-те години на производство) - гният рами и части по купето - прагове, долна част на врати, под багажници, задни (арки на) калници. При различните марки е различно, но наример това е налице при по-стари Тойоти, Нисан и Ленд Ровър Сериите.

        Относно борбата с ръждата, от колите които съм имал и карал - мой фаворит е ТЛК 80 - поцинковано купе, много добра обработка на рамата.

        Старите Ленд Ровъри са правени напрактика от неубиваем дуралуминии, но рамите са им зле. Гният, но пък се продават нови, галванизирани за прилични пари... И т.н.

        Коментар


        • #5
          До: Кой гние най-малко/ най-много?

          Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
          Да добавим и Лада Нива...
          Определенно гният с часове
          Но подържа ли се,може да се забави процеса.
          Където Бирата, Там и Аз...

          Коментар


          • #6
            До: Кой гние най-малко/ най-много?

            Първоначално публикуван от nikito776 Преглед на мнение
            Ами то всичко зависи от това къде е отглеждана,и как е гледана колата
            Иначе витарите се славят с хронична ръжда...виждал съм буквално изгризани до кокал
            +1 ..... Най-големи ръжди и гнилочи съм виждал по Витара, Самурай, Паджеро 1 и 2, Нива, УАЗ и Трупър. Говоря за коли, които са повече от година в БГ условия. Най-читави откъм ръжди са Чероки/Гранд Чероки, Тойота, Нисан Патрул и Фронтера. Разбира се, има изключения и сред едните и сред другите, но като цяло това са преките ми наблюдения.
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #7
              До: Кой гние най-малко/ най-много?

              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
              ...Най-читави откъм ръжди са Чероки/Гранд Чероки, Тойота, Нисан Патрул и Фронтера...
              Както писах по-горе зависи от начина и условията на експлоатация. Виждал съм Патрули Y61 на няколко години, които са в почти трагично състояние отдолу.

              Коментар


              • #8
                До: Кой гние най-малко/ най-много?

                И Ферозите май са доста гниещи.
                Където Бирата, Там и Аз...

                Коментар


                • #9
                  До: Кой гние най-малко/ най-много?

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  ...

                  Старите Ленд Ровъри са правени напрактика от неубиваем дуралуминии...
                  Яро, един въпрос който не ми е ясен. Външните панели са алумний. Вътрешната конструкция и пода на купето от какво са?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Кой гние най-малко/ най-много?

                    Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                    Яро, един въпрос който не ми е ясен. Външните панели са алумний. Вътрешната конструкция и пода на купето от какво са?
                    Пак алуминий. Само рамата и под нея е желязо.
                    Говорим при Сериите и Дифендъра, но неговия алуминии за удобство може да влезе като име към този, който е слаган при Сериите. Някои елементи от 1990-та насам са метални, например предния капак на Класик-а. Това май е било изискване за безопастност.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Кой гние най-малко/ най-много?

                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      Пак алуминий. Само рамата и под нея е желязо.
                      Говорим при Сериите и Дифендъра, но неговия алуминии за удобство може да влезе като име към този, който е слаган при Сериите. Някои елементи от 1990-та насам са метални, например предния капак на Класик-а. Това май е било изискване за безопастност.
                      Ясно! Друго ми е интересно. Това изцяло алуминиево купе, във времето издържа ли на якостните натоварвания?

                      Коментар


                      • #12
                        До: Кой гние най-малко/ най-много?

                        Аз съм чул че ферозите гният по шаси незнам доколко е вярно но така съм чул.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Кой гние най-малко/ най-много?

                          Първоначално публикуван от uaz_95 Преглед на мнение
                          Аз съм чул че ферозите гният по шаси незнам доколко е вярно но така съм чул.
                          Питай iiiopo
                          Той неговата е разглобил в момента http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...612#post549612
                          Където Бирата, Там и Аз...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Кой гние най-малко/ най-много?

                            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...612#post549612
                            Вие сами видяхте ръждата!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Кой гние най-малко/ най-много?

                              Най-много гният новите Уазове на около 5 г положението е трагично.На по-старите ламарините са по-здрави.Най-малко гният Текезесарките ,коли на по 40-повече години калниците и капаците не мърдат -спокойно се разхождаш по тях.Рамите им са по-слаби но говори ме за машини от 1958г до 1972г.И най-новите са на минимум 35г.,а не съм видял изгнили особенно предни калници и капак.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X