От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа
.
И колко такива си имал , че чак се замисллих . Имал съм такава барака , и беше на 3 години тогава . Карал съм я почти 200 х,км . като я взех беше на 50 . Кола като кола , не виждам какво толкова е правилната . Посещава си сервиз не по различно от всички коли от класа . Чупи се като всички останали , да не и се надяваш . Има добра возия , но така е при всички големи коли . Ако наистина се търси комфорт , то си трябва габатити - тонаж . Понеже имам база за сравнения , правилната кола не може да я сравниш с нищо съвременно от класа . Губи по всички показатели , и това е нормално . За времето си беше добра кола , но вече е по скоро само за ценители .
Първоначално публикуван от Даниел Чобанов
Преглед на мнение
И колко такива си имал , че чак се замисллих . Имал съм такава барака , и беше на 3 години тогава . Карал съм я почти 200 х,км . като я взех беше на 50 . Кола като кола , не виждам какво толкова е правилната . Посещава си сервиз не по различно от всички коли от класа . Чупи се като всички останали , да не и се надяваш . Има добра возия , но така е при всички големи коли . Ако наистина се търси комфорт , то си трябва габатити - тонаж . Понеже имам база за сравнения , правилната кола не може да я сравниш с нищо съвременно от класа . Губи по всички показатели , и това е нормално . За времето си беше добра кола , но вече е по скоро само за ценители .
то и с трабанта без да е на Щтрака може.
Коментар