Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

    Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
    Тя правилната посока са я нацелили с w 140 .От там на сетне нещата приключват.
    .
    И колко такива си имал , че чак се замисллих . Имал съм такава барака , и беше на 3 години тогава . Карал съм я почти 200 х,км . като я взех беше на 50 . Кола като кола , не виждам какво толкова е правилната . Посещава си сервиз не по различно от всички коли от класа . Чупи се като всички останали , да не и се надяваш . Има добра возия , но така е при всички големи коли . Ако наистина се търси комфорт , то си трябва габатити - тонаж . Понеже имам база за сравнения , правилната кола не може да я сравниш с нищо съвременно от класа . Губи по всички показатели , и това е нормално . За времето си беше добра кола , но вече е по скоро само за ценители .

    Коментар


    • От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

      Само казвам какво реално може поне по оборотомер! Аз коментирам само факта че това нещо със 160км/ч е по-комфортно от много нафукани возила с големи претенции. И дори не съм и грам фен, но това което съм написал е отзив от мой преки впечатления.

      Коментар


      • От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

        Първоначално публикуван от Пламен Атанасов Преглед на мнение
        .
        И колко такива си имал , че чак се замисллих . Имал съм такава барака , и беше на 3 години тогава . Карал съм я почти 200 х,км . като я взех беше на 50 . Кола като кола , не виждам какво толкова е правилната . Посещава си сервиз не по различно от всички коли от класа . Чупи се като всички останали , да не и се надяваш . Има добра возия , но така е при всички големи коли . Ако наистина се търси комфорт , то си трябва габатити - тонаж . Понеже имам база за сравнения , правилната кола не може да я сравниш с нищо съвременно от класа . Губи по всички показатели , и това е нормално . За времето си беше добра кола , но вече е по скоро само за ценители .
        Някъде четох из темите че няма по добро.
        Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

        Коментар


        • От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

          Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
          Някъде четох из темите че няма по добро.
          Не си прочел правилно. Прочети пак...
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

            Хора, малко ми заприличва темата на човек- оркестър. Това, че с комбинирани клещи можеш да забиеш пирон или да завиеш гайка, не обезсмисля съществуването на чукове, отвертки и гаечни ключове. Да- обратното не важи- с гаечен ключ не можеш да свършиш работата на клещите, но пък гаечния ключ си е благинка, когато ти потрябва. Цитираният многократно 140 и производните му, е прекрасен автомобил. Просто, за конкретна работа има и по- удобни от него.
            Другото са ... оф, ае ще съм по- мек... пристрастия и непознаване на ситуация, в която трябва да минеш повече от 1000 км. с багажи, деца, комшийки на които им става лошо и намквосиоще.
            Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

            Коментар


            • От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

              Разправяш ги и ти едни.Като толко много знаеш , кажи кое по-държи : Болт , забит с чук , или пирон , завинтен с тресчотка!
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                Мисля, че видия, забита с комбинирани клещи. Което доказва теорията на всичкомобила. Как не се сетих...
                Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                Коментар


                • От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                  Така, по напред в темата се питаше къде ще се кара(само по асфалт ли). Имаше и една друга препоръка за - "големи гуми, височина"...
                  Като се замисля наистина в 95% ще се кара по асфалт, но последния път като пътувах трябваше да ида до един плаж. От главния асфалтов път до плажа имаше чакълест път около 150 м и с голям наклон. Та ми направи впечатление, че по този път бяха слезли и едни с един бус. И после докато се изкачат до горе въртяха гуми едно 20 минути...

                  Коментар


                  • От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                    Всичко е въпрос на приоритети и респективно компромиси.




                    Дава известна сигурност 4х4, но и вдига разхода малко.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                      Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                      Така, по напред в темата се питаше къде ще се кара(само по асфалт ли). Имаше и една друга препоръка за - "големи гуми, височина"...
                      Като се замисля наистина в 95% ще се кара по асфалт, но последния път като пътувах трябваше да ида до един плаж. От главния асфалтов път до плажа имаше чакълест път около 150 м и с голям наклон. Та ми направи впечатление, че по този път бяха слезли и едни с един бус. И после докато се изкачат до горе въртяха гуми едно 20 минути...

                      Живота е пьлен с компромиси,зависи колко си навит и колко компромиса готов да направиш,перфектно нещо няма.

                      Аз как сьм закьсвал с ФауВе буц само аз си знам,като си легне на мотора и до там.Е возеше много добре и беше просто и як,голям и евтин..........и до там,какви магистрали какьв комфорт какви скорости.
                      Ако ти трябва нещо извратено да прави за ден или 3 в годината си наеми правилния инструмент за това и не си мьчи колицата с неща който не ги може или не е направена за това.Правилния инструмент за работата.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                        То случки всякъкви,на мен пък ми се запали същото и изгоря като факла.
                        Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                        Коментар


                        • От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          Всичко е въпрос на приоритети и респективно компромиси.




                          Дава известна сигурност 4х4, но и вдига разхода малко.
                          На пухкав сняг и баба знай то и с трабанта без да е на Щтрака може.
                          Я пусни шаранчето като се послегне
                          Land Rover Discovery II, V8 4.0
                          VW Golf VI variant
                          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                          Коментар


                          • От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                            Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                            На пухкав сняг и баба знай то и с трабанта без да е на Щтрака може.
                            Я пусни шаранчето като се послегне
                            Е, това не съм аз на клипа за да го пускам където и да е.
                            Карам пасат 5.5 4motion, та знам какво може и какво не.
                            Със сигурност има предимства в някои условия. Но на магистралата предимно ми вдига разхода.

                            Основното беше изречението с приоритетите. Ако искаш всичко и да е най-доброто за целта, без значение на парите, R-klass на Мерцедес е правен за това(вероятно и нещо друго в тоя клас). После вече според ограниченията в бюджета започват да се налагат различни компромиси, включително и това, че нещо пефектно и по-достъпно го няма на Европейския пазар.
                            И така, вероятно накрая се стига и до класа на голф, с каквито коли хората с достатъчно ограничен бюджет също пътуват на подобни дистанции.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                              Някой от по-новите SUV-ве е перфектен за това... + подходящ и за пътищата в БГ.
                              Иначе от коя година? На/до колко хил.км или нов/а? Не питам за/до колко $, но и това има значение...

                              Коментар


                              • От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                                Да то като ходиш на познато място всичко е ясно и си предвиждаш с какво да тръгнеш, ама ако е непознато, от къде да знаеш дали последните 200-300 метра няма да се окажат трудно-проходими.
                                Иначе разгледах E300 98-2002 намира се това-онова, но не знам защо, тъй-наречената очиларка не ме кефи визуално...

                                Няма да е зле да се предложат и няколко модела СУВ-чета, или миниванове. От СУВ-овете само ML се предложи, но беше отхвърлен като проблемен. Миниван-ове се предложиха повече но ако има нещо пропуснато...

                                Общо взето изискванията са ясни - удобство и комфорт при дълго пътуване. Наясно съм, че с този тип автомобил печеля проходимост(височина) за сметка на скорост, но в крайна сметка, едва ли ще карам над ограниченията на магистралите, особено с тези хубави/скъпи честитки дето ги раздават. Някои пък имат навика и номера да свалят...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X