Вижда се лесно - там партерните етажи на блока са магазини а в подземните гаражи е сервиза. Правиха ми тръбата на ауспуха там на същата машина. Не зная обаче дали ще се справи с толкова дебелостенна тръба. Иначе машината изглежда чисто нова и имат доста дорници за нея.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
въпрос за самоделен булбар
Свий
X
-
Непременно ще пратя снимки като е готов.Първоначално публикуван от the_tridentколега като направиш булбара даи да го видим,ако е читав ще оставя размислите за теб дали ще остане пътен знак по ул.
))братя флекс не могат ли да свършат работа
Днес огънах една тръба за парно (с алуминиева вложка) за мостра и утре отивам.
А за братя Флекс само съм чувал, но не знам къде са. Може ли някой да ми каже?Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.
Коментар
-
бутона търсене знае много питай гоПървоначално публикуван от AtoНепременно ще пратя снимки като е готов.Първоначално публикуван от the_tridentколега като направиш булбара даи да го видим,ако е читав ще оставя размислите за теб дали ще остане пътен знак по ул.
))братя флекс не могат ли да свършат работа
Днес огънах една тръба за парно (с алуминиева вложка) за мостра и утре отивам.
А за братя Флекс само съм чувал, но не знам къде са. Може ли някой да ми каже?
no signature no problems
Коментар
-
първият ми джип беше нива,от всичко най много ме беше яд,че нямяше роолбари и затова си направих сам .Първо открих ходравлична тръбоогъвка,после тръбно скеле с диаметър/той е стандартен/ 48мм. и стена 3мм.Във всички складове за метали продават тръби с този диаметър но много е важно да е безшевна иначе я спуква или ако стената е под 3мм.не може да стане ъгъл без да а намачка.По същия начин направих и степенки по ,които изрязох ал.рифел и го монтирах с поп нитове.На драго сърце бих изпратил снимки но явно мегб.им са много и не става.Ако знаете как и къде да пробвам със снимките моля пишете защото е възможно и аз някъде да бъркам.
Коментар
-
Днеска си взех булбара. Не го правиха тези на Сливница, а тяхен филиал в Павлово. Огънали са тяхна тръба, която също е фи 60, но е тънкостенна и е шевна. Стената е къ 1.5-2 мм. Шева са го оставили отзад, та не се вижда. Има един проблем, а той е, че горната част на булбара стои малко като шестоъгълник, вместо дъга. Но може би като се шкурне и боядиса няма да личи. Ако ли не - ще се прави друг
Намерих ги братята Флекс, ама са много заети - чак края на другата седмица могат да ми обърнат внимание. Те също могат да направят булбар.
Очаквайте снимки
Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.
Коментар
-
на мен ли само това ми изглежда като парапет /зимата бабките като пресичат улицата, да има къде да се хванат/
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Преди като имах Витара, си направих булбара от ауспухови тръби за тир с диаметър 60мм за основната част и с фи 40мм за ребрата отдолу дебелината стените на тръбите е 2мм. Огънаха ми ги на хидравличен тръбогиб и после 3 часа напасване и игра с телоподаващото.
После го занесох на 7ми километър /както е готов/ да ми го поцинковат и след това го дадох на прахово- черен мат, пак там. Стана чудесен!
Много е важно булбара да се конструира и закрепи така че да не закопчее предния капак при силен удар !!!! Стефан беше писал някъде по въпроса за закопчан капак и яко късо + недостъпен акумулатор
А една сутрин много заспал, на един светофар потеглих заедно с колата пред мен /човека се шашардиса много, но не натискаше спирачки
/
а и времето беше топло /пластмасите еластични/ и се отървахме без драскотина и двамата /той с уплах
/
ще поърся снимки да постна..
Коментар
-
Като гледам, една голяма част от самоделните булбари са направени така, че при един удар е по-вероятно, вместо да предпазят, да станат причина за повече и по-големи поражения.Първоначално публикуван от LeamМного е важно булбара да се конструира и закрепи така че да не закопчее предния капак при силен удар !!!! Стефан беше писал някъде по въпроса за закопчан капак и яко късо + недостъпен акумулатор
Т.е. тия неща освен за някакъв оптически тунинг и разкрасяване - за нищо друго не стават. А дали това си струва риска - всеки да си преценява.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Leam, я кажи къде са тези на 7ми км за поцинковане и прахово? Че май наближавам тоя моментПървоначално публикуван от LeamПосле го занесох на 7ми километър /както е готов/ да ми го поцинковат и след това го дадох на прахово- черен мат, пак там. Стана чудесен!
Много е важно булбара да се конструира и закрепи така че да не закопчее предния капак при силен удар !!!! Стефан беше писал някъде по въпроса за закопчан капак и яко късо + недостъпен акумулатор

А за акопчаването на предния капак мисля да сложа едни планки отгоре на бронята, хванати за булбара, та дано това помогне.Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.


Коментар