После го занесох на 7ми километър /както е готов/ да ми го поцинковат и след това го дадох на прахово- черен мат, пак там. Стана чудесен!
Много е важно булбара да се конструира и закрепи така че да не закопчее предния капак при силен удар !!!! Стефан беше писал някъде по въпроса за закопчан капак и яко късо + недостъпен акумулатор
Leam, я кажи къде са тези на 7ми км за поцинковане и прахово? Че май наближавам тоя момент
А за акопчаването на предния капак мисля да сложа едни планки отгоре на бронята, хванати за булбара, та дано това помогне.
После го занесох на 7ми километър /както е готов/ да ми го поцинковат и след това го дадох на прахово- черен мат, пак там. Стана чудесен!
Много е важно булбара да се конструира и закрепи така че да не закопчее предния капак при силен удар !!!! Стефан беше писал някъде по въпроса за закопчан капак и яко късо + недостъпен акумулатор
...
Наистина доста прилично се е получил... Доста по-добре от повечето самоделни, които съм виждал... И изглежда стабилен, едва ли е толкова лесно да се изкриви, та да нанесе поражения самия той... Аз лично съп привърженик на тръбите и настрани, които дублират бронята, така че пазят до известна степен и от удар под ъгъл... А не както ги правят ужким да пазят фаровете, но всъщност ако се удариш с лека кола тя влиза отдолу под тях и пак се трошат сумати неща (и в случая с Дайхатсуто би станало така като гледам)
Да ама тръбогиба беше без дорник и го огънаха с изтегляне, ама на мен и така си ми харесваше. Праховото задължително мат, лъскавото като се надере е грозно
Всичко /тръби,огъване,заварки/ с поцинковането и праховото ми излезе 240 лева. Сиромашки булбар
Да ама тръбогиба беше без дорник и го огънаха с изтегляне, ама на мен и така си ми харесваше. Праховото задължително мат, лъскавото като се надере е грозно
Всичко /тръби,огъване,заварки/ с поцинковането и праховото ми излезе 240 лева. Сиромашки булбар
Leam, мерси за ЛС
Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.
Е, да се похваля, вече имам булбар! Ама нещо не ми харесва... Малък нещо стана и изглежда малко смешно. За сметка на това, железаря ми направи жесток щит за предния диф и картера. Обаче му занесох модел. За разлика от булбара, който сам си мерих. Иначе железаря го е хванал за планки с по 4 болта, абе много здраво. Та май ще правя нов булбар или ще купувам готов
Снимки http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?U...&AlbumId=73041
Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.
Малко по нагоре някъде прочетох ,че V 93 смята,че самоделните роулбари са само за украса или оптичен тунинг ,но аз въобще не смятам,че безшевна тръба със стена 3мм.е за подценяване Само си представи това нещо да се вреже някъде, при положение,че основно е монтирано на предните греди и на буферите на бронята????
Малко по нагоре някъде прочетох ,че V 93 смята,че самоделните роулбари са само за украса или оптичен тунинг ,но аз въобще не смятам,че безшевна тръба със стена 3мм.е за подценяване Само си представи това нещо да се вреже някъде, при положение,че основно е монтирано на предните греди и на буферите на бронята????
Не само самоделните. Ония лъскавите тръби, дето ги продават и по магазините, са същата работа, че и по-зле.
Як булбар може да ти трябва, ако редовно ще караш някъде, където евентуално ще трябва да буташ дръвчета при движение направо през гората или има опасност през пътя да ти скачат кенгура ...
Евентуално може и да ти свърши някаква работа при леки сбутвания.
Не съм убеден, че ще ти хареса, ако се "врежеш някъде" с булбара на по-висока скорост.
Що се отнася до монтажа, то наблюденията ми са, че твърде често булбарите са захванати с някакви тънки планчици, които при един удар е много вероятно да поддадат и в резултат булбарът може да ти нанесе повече щети, отколкото да предотврати такива.
Моят беше доста солидно направен и захванат на 4 места с прилични планки. Ама не бих казал, че ми е свършил някаква полезна работа (освен дето стоеше за украшение). По-скоро е точно обратното - попречи ми.
Оня ден гледах окачването на булбара на един съсед с Паджеро дълга база. Отпред изглежда масивно, освен това има и 6 тръби под картера, рабишли, обаче цялата тази конструкция е хваната с 2 планки по 2см широки. Та се питах, ако се хакнеш здраво някъде, дали цялата тази железария (хромирана при това) няма омачка повече твойта жипка, вмест това, в което си се ударил
Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.
Та се питах, ако се хакнеш здраво някъде, дали цялата тази железария (хромирана при това) няма омачка повече твойта жипка, вмест това, в което си се ударил
Със сигурност Булбара трябва да е здрав, но при по-сериозен удар трябва да поеме енергията , вместо да изкриви шасито
А за такива, които 20 кила желязо го хващат с 3ри болта 8мм въобще не говоря.
Коментар