Първоначално публикуван от Стефан
					
				
				
			
		Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Размисли какво значи "SUV" (и какво 'джип')...
				
					Свий
				
			
		
	Темата е затворена.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 е, пропуска си е изцяло твой, това е единственото значение на съкращението, не че е толкоз важно. а клас джип уви няма. има само това http://www.break.com/index/jeep_roll..._mountain.htmlStop fawkin email me! I'm trying to drink....
 http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
 http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 jeep е името на марката, датираща от 1940...
 
 SUV е акрономинът за проходима (до каква степен зависи от много неща) машина.
 
 това си е.
 
 и двете са SUVs но lancruiser струва 4 пъти повече.
 
 а в реалност, 90% от SUVs са базирани на шасито на пикапи.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Значи имам много пропуски ...
 
 SUV Sumpter Valley Railway
 
 SUV Standardized Uptake Value (radionucleide uptake used in reading a PET scan)
 
 SUV Suburban Utility Vehicle
 
 SUV Sons of Union Veterans
 
 SUV Suburban Vehicle (Chevrolet)
 
 SUV Suva, Fiji - Nausori (Airport Code)
 
 SUV Simple Unstable Vehicle (bicycle-like device)
 
 Smart Utility Vehicle
 
 Screwed Up Values
 
 Spinal Utility Vehicle
 
 Simply Useless Vehiclе
 
 Saudi Utility Vehicle
 
 Seriously Useful Vehicle
 
 Safe Utility Vehicle
 
 Stylish Urban Vehicle
 
 Stupid Unsafe Vehicle
 
 Supercharged Unstopable Vehiclе
 
 Son Of Ugh Vitchle
 
 Senseless Urban Vehicle
 
 Sucky Underperforming Vehicle
 
 Some Useful Virtues
 
 Satanic Urban Vehicle
 
 Soccermom's Ugly Van
 
 Stupendously Useless Vehicle
 
 Satan Under Veil
 
 Shameful Unregulated Vehicle
 
 Saybolt Universal Viscosity
 
 Soldatenurlaubsverordnung
 
 И да махнеш тия в които няма Vehicle, единствеността пак става твърде многомерна ... Това е от първите акронимични речници които погледнах. В по-богатите сигурно има повече.
 Производителите обикновенно сами определят класа на изделието си. Това на което ние казваме джип са универсалните всъдеходи, чиято конструкция позволява непрекъснато дълговременно използване без ограничения по метеото и теренните условия. Останалите са паркетниците. Не разбирам какъв е въпроса.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ами това си е някаква вътрешна класификация в рамките на категорията SUV. И като че ли се базира не толкова на някакви обективни признаци, а на личните мнения доколко една машина е пригодна за офроуд.Първоначално публикуван от alex_markovно все пак защо класифицираме машините на "паркетници" (SUV, SAV...) и "Джип-ове" ???
 Май освен целите мостове и рамата (бях я пропуснал в предишният си пост ) за който много може да се спори с + и - , май най-доброто определение ще да е колко здраво е направена дадената машина, колко щети ще понесе ) за който много може да се спори с + и - , май най-доброто определение ще да е колко здраво е направена дадената машина, колко щети ще понесе
 Все пак като че ли към "паркетниците" най-често биват причислявани машините от оформилия се нов (под)клас CUV (Crossover Utility Vehicle) които изглеждат като SUV (или като джипки, ако така предпочиташ), но за разлика от тях са създадени на базата на лека кола (загубили са родството си с камиончетата и нямат рама) и изначално са по-пригодени за ежедневно каране по асфалта, а приписваните им офроуд възможности са по-скоро имиджов момент.
 
 М/у другото, това с разходите е доста често срещан аргумент. Безспорно е, че възстановяването на щети по една Х5-ца или друга лъскавотия от този род ще струва на собственика доста по-скъпо, отколкото възстановяването на щетите по една УАЗ-ка или едно старо "Паджеро" например.Първоначално публикуван от alex_markovв ръцете на знаещ и можеш човек, една Х5-ца ще мине през интересни места, ама надали някой ще си позволи подобно нещо в светлината на РАЗХОДИТЕ след тази разходка,
 Но, от друга страна, изобщо не е изключено разходите по Х5-цата, съотнесени към доходите на собственика, в същност да са за него по-малка тежест, отколкото иначе по-ниските разходи за собственика на по-евтиното возило. Но въпреки това, като че ли вторият е по-склонен да се набута в ситуации, които биха го озорили доста сериозно във финансово отношение.Ние не сме неутрални!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ъхъ. И не знам си какъв процент от световната икономика известен като "Автомобилен транспорт" това и чака - субективни усещания и рекламни изблици.
 В българският е влязло "джип", и затова "всъдеход" звучи помпозно. Което по никой начин не отменя обаче че някакъв клас автомобили може безусловно да се придвижва по едиколко си процента от сушата, а друг - по съществено по-малък или с ограничения.
 Ама за да стане очевидно това не е лошо освен шарени брошури да се четат и скучни книжки. С примерни заглавия "автотранспорт". Там освен епитети има и други думи и даже отношения. В математическия смисъл на думата  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 sport в английския не е точно това, което ние наричаме спорт /някакъв вид състезание/, аз си превеждам Sport Utility Vehicle като "превозно средство за работа /Utility/ и свободното време/Sport/ " , но не в смисъла на спорта офроуд помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117 помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Вярно, НО Щетите по една Х5-ца (просто за пример че започнахме вече с неяПървоначално публикуван от V93...М/у другото, това с разходите е доста често срещан аргумент. Безспорно е, че възстановяването на щети по една Х5-ца или друга лъскавотия от този род ще струва на собственика доста по-скъпо, отколкото възстановяването на щетите по една УАЗ-ка или едно старо "Паджеро" например.
 Но, от друга страна, изобщо не е изключено разходите по Х5-цата, съотнесени към доходите на собственика, в същност да са за него по-малка тежест, отколкото иначе по-ниските разходи за собственика на по-евтиното возило. Но въпреки това, като че ли вторият е по-склонен да се набута в ситуации, които биха го озорили доста сериозно във финансово отношение. ) Ще са НОНСТОП и всяка по "интересна" разходка или ще се прекъсва от тях или м/у всеки две "разходки" ще има един доста дъъъълъг (да не казвам скъп ) Ще са НОНСТОП и всяка по "интересна" разходка или ще се прекъсва от тях или м/у всеки две "разходки" ще има един доста дъъъълъг (да не казвам скъп ) период на ремонти ) период на ремонти 
 
 Иначе ще си позволя да цитирам един Руснак (за съжаление не му помня името) "Най- добрата ОффРоад Машина е тази за която НЕ ТИ ПУКА"  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Мале , какви тежки разсъждения се заформиха.А за мене нешата са прости-джип е това с което не ти дреме да се набуташ в гората , да го издереш по клонаци и камънаци и да се навреш в калта до ушите.
 Ако можеш да го направиш с G 500 AMG -значи това е джип.Ако съшото G 500 AMG седи само пред лъскави заведения-значи е SUV 0888794435, 0878171117- VP44 Simulator 0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
 Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
 Суперскан България www.decbg.com
 Машинно почистване на DPF/FAP филтър
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Дали ти харесва или не, така функционира тази система (онази, другата ритна камбаната поради остра непригодност).Първоначално публикуван от СтефанЪхъ. И не знам си какъв процент от световната икономика известен като "Автомобилен транспорт" това и чака - субективни усещания и рекламни изблици.
 Хората са си хора, с всичките си субективни усещания. И след като достатъчно много от тях по различни, строго субективни, причини искат да се возят в "джип", но на практика много рядко (или никога) излизат от асфалта, автомобилната индустрия им предлага такъв продукт. Возила, които приличат на джип, но са си в същност по-скоро леки коли, тъй като те (за разлика от джипките) са по-икономични и по-безопасни.
 Това е положението. Ако има достатъчно масово търсене на високопроходими, но за сметка на това неикономични, неудобни, шумни, недосглобени и т.н. джипки, можеш да не се съмняваш, че такива биха били произведени.  
 
 Ми то хубаво сериозни книжки, ама само да не са от времето, когато кока-колата беше алкохолно питие ...Първоначално публикуван от СтефанАма за да стане очевидно това не е лошо освен шарени брошури да се четат и скучни книжки. С примерни заглавия "автотранспорт". Там освен епитети има и други думи и даже отношения. В математическия смисъл на думата      
 
 Пък аз съм виждал лъскав черен "Хънтър" със затъмнени задни стъкла ...Първоначално публикуван от kiki.tМале , какви тежки разсъждения се заформиха.А за мене нешата са прости-джип е това с което не ти дреме да се набуташ в гората , да го издереш по клонаци и камънаци и да се навреш в калта до ушите.
 Ако можеш да го направиш с G 500 AMG -значи това е джип.Ако съшото G 500 AMG седи само пред лъскави заведения-значи е SUV    Ние не сме неутрални! Ние не сме неутрални!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И кво правим сега?Щото съм виждал ГАЗ-69 с нископрофилни гуми 0888794435, 0878171117- VP44 Simulator 0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
 Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
 Суперскан България www.decbg.com
 Машинно почистване на DPF/FAP филтър
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.








Коментар