Класификацията ПАРКЕТНИК само с малкия ход на окачването ли е свързана. Логично е че малкия ход е минус при движение по пресечен терен защото гумите губят тракция. От там се предполага че джипа е конструиран за движение по по-равен терен. Демек ПАРКЕТ.
При това положение резонния въпрос е къде е границата между малък и голям ход на окачването.
Какво мислите. Освен Голди някои мерил ли го е.
Разбира се че работата не е в хода на окачването. В блатото например ги затягат с лебедките, така че изобщо да няма ход, като Ф-1, бетер от шосейните ралийни.
Класификацията ПАРКЕТНИК само с малкия ход на окачването ли е свързана. Логично е че малкия ход е минус при движение по пресечен терен защото гумите губят тракция. От там се предполага че джипа е конструиран за движение по по-равен терен. Демек ПАРКЕТ.
При това положение резонния въпрос е къде е границата между малък и голям ход на окачването.
Какво мислите. Освен Голди някои мерил ли го е.
Хода не е основното, иначе тези 6х6, 8х8 (канадските) дето нямат никакъв ход ще са много зле , а те не са
Ти пък що толкова се вживяваш?!? Мене ако питаш, понятието "паркетник" е силно разтегливо и много зависи от субективните виждания на този, който го употребява.
За някой "паркетник" може да е и УАЗ-ка с климатик и някакви по-нормални седалки ...
А пък ти, колкото и да го мислиш, твоят Гранд си е паркетник, та дрънка. Едно, дето нямате рама и даже една нормална кука за теглене, ами и вътре сте с разни глезотийки ...
Форд Експлорър с рама и кука за теглене тогава е по-сериозен джип
А Грандовете нямат куки щот никога не закъсват бре, не го ли научи
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Ще ти кажа една кошмарна истина - ако не е много тежък този когото трябва да тегли може да го закачиш за скобата за заключване на задната врата
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Опитвам се да си изясним понятията за да можем да говорим на един език и наи важното да се разбираме.
Въпреки различните мнения аз все пак си мисля че хода на окачването е важен за проходимоста и в думата паркетник се влага точно този смисъл.
Глезотийките в купето са недостатък само за мазохистите.
Краино време е да обясня за хората които не са виждали климатик.
Има едно копче на което пише ON/OFF(не ВКЛ/ВЬКЛ това е друго)
Та когато караш по асвалта натискаш ON а в "гората"OFF. Срамота е че не го знаете.
За тези на които им пречи АБСа ще обяснявам друг път за да не им доиде много.
Мани, недей с ABS-а, щот темата беше много болезнена преди време, спомням си...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Писах, писах, ама кой да чете ...
Розовият УАЗ не е паркетник. Камуфлажният Волво Ъ90 не е джип и с джек и лопата на муцуната.
Айде от начало. Всъдеходността не може да се сведе само до проходимост. Карайте нататък.
Коментар