Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Размисли какво значи "SUV" (и какво 'джип')...

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Соти не се притеснявай че ще изчезнат джиповете.
    Погледни задния диф на новото ГрандЧероки и ще се успокоиш.

    Коментар


    • #47
      Първоначално публикуван от Yordan Kolev
      Аз съм Соти (ninja_1) Пиша от компютара на Йори.
      Спорите за цени та да ви светна:
      Кои са най-скъпите джипове?
      От европейските реиндж, диско 3, туарег и кайен...
      Не е така. Диско 3 е около 90.000 лв., Туарега и той там ~, Кайена е над 100К, Рейнджа над Кайена. А най-отгоре е базовия G 270CDI, който (без кожа) е около 170.000лв.

      Коментар


      • #48
        ...

        Йори,добЪр SUV си караШ и си траеш,а?
        SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от Yordan Kolev
          ...Тенденцията е да се премахват мостовете и шаситата като остарели концепции...
          Нищо остаряло няма в целия мост и шасито, когато говорим за големи натоварвания (и посуквания в това число), тежки терени и бавна скорост.

          Аз отличавам джип от SUV ето така:
          SUV - Toyota Land Cruiser 100
          джип - Toyota Land Cruiser 105

          as simple as that...

          Коментар


          • #50
            Yaro , не се чупи това което го няма.Примерно за климатика , радятора му е най отпред , винаги нешо може да го удари , пробие и тн.Това при офрод де .Да не говорим че ше се задръсти с кал и прахоляк и няма да работи.Да не говорим че поради натоварване на компресора в големи жеги и прахоляк , ремъка му може да се скъса , а на него да е закачена водната помпа и тн.Но виж аз говоря ако джипката ще се ползва само по ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ.Ако е за смесено ползване-нека си има екстри.Айде да оставим климатика , ами ел. стъкла , ел.огледала , АБС , въздушно окачване. Все хубави нешица , ама ако само си ходя до Банско на ски.Когато съм в гората да гоня прасетата не ми трябват.
            Точно за това и прочее сега ше си взема възможно най-простата руска джипка.Такава с екстри си имам
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • #51
              Първоначално публикуван от kiki.t
              Yaro , не се чупи това което го няма.Примерно за климатика , радятора му е най отпред , винаги нешо може да го удари , пробие и тн.Това при офрод де .Да не говорим че ше се задръсти с кал и прахоляк и няма да работи.Да не говорим че поради натоварване на компресора в големи жеги и прахоляк , ремъка му може да се скъса , а на него да е закачена водната помпа и тн.Но виж аз говоря ако джипката ще се ползва само по ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ.Ако е за смесено ползване-нека си има екстри.Айде да оставим климатика , ами ел. стъкла , ел.огледала , АБС , въздушно окачване. Все хубави нешица , ама ако само си ходя до Банско на ски.Когато съм в гората да гоня прасетата не ми трябват.
              Точно за това и прочее сега ше си взема възможно най-простата руска джипка.Такава с екстри си имам
              Ама по твоята логика що ти е джипка изобщо? Ходи си пеша, таман да си сигурен, че няма да има нищо, което да се развали. Щото иначе има ли машинария някаква - има какво да се разваля. Особено пък ако става въпрос за руска джипка. Някой бил на 5 водки и пропуснал да ти направи заварка на жизненоважно място ...

              Бил ми на климатика радиатора отпред и можело било да се повреди. Е и какво от това?!? Джипката няма да спре, нали. Освен това, ако не радиаторът на климатика, то най-отпред ще е другият радиатор. Същото нещо, което може да удари радиатора на климатика, няма да прости и на него нали? Тогава какво правим? Сваляме радиатора на охлаждането и караме на въздушно?
              А ако ремъкът на компресора не върти нищо друго, освен него?
              В същност, дали да не махнем и водната помпа, щото и тя с ремък се върти и той може да се скъса също както и онзи за климатика? Сервото на волана също май е паркетна глезотия и може да се отървем и от нея.

              Ако карам джипката в колона с други джипове по прашен черен път в горещ летен ден, това каране "по предназначение" ли е или не? Щото аз в тази ситуация бих предпочел да си пусна климатика на рециркулация. А пък ти, като искаш, кеф ти карай със затворени прозорци и получавай топлинен удар от жегата, кеф ти отваряй прозорците и гълтай всичкия прахоляк, който вдигат колите пред тебе.

              Освен това, я ми кажи колко хора в България живеят "извън цивилизацията", поради което използват джипки само "по предназначение". Все си мисля, че не са хич много. А всички останали, дори и най-запалените офроудаджии, трябва да навъртат сериозен километраж по асфалт за да стигнат до калта или където там карат "по предназначение" ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #52
                Ми на 1-во място , да е евтина та да не ти е жал като тръгнеш по деретата.Па тия с екстрите не са много евтини знам Другото , покарай на рециркулация с климатик половин-един час и после не се чуди що те боли главата и ти е тегаво.
                Аз последно чух че в Африка и лат. Америка , и по всякви други пущинаци ТЛК-тата и Лендроварите ще ги сменят с Туарег-W12.С фул екстри
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #53
                  Първоначално публикуван от kiki.t
                  последно чух че в Африка и лат. Америка , и по всякви други пущинаци ТЛК-тата и Лендроварите ще ги сменят с Туарег-W12.С фул екстри
                  Ама те там ТЛК-та и Лендровъри ли карали бе! Аз що си мислех, че в пущинаците всички карат само прости руски джипки, без абсолютно никакви екстри
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #54
                    Ма кога съм казал че руската джипка е НАЙ джипка. Просто един УАЗ не може да бъде наречен SUV.А и има преимуществото да е на добра цена и да е ремонтопригоден без специализиран сервиз и инструменти.
                    За джипка не са никак маловажни качества мисля.
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • #55
                      Първоначално публикуван от kiki.t
                      Просто един УАЗ не може да бъде наречен SUV.А и има преимуществото да е на добра цена и да е ремонтопригоден без специализиран сервиз и инструменти.
                      За джипка не са никак маловажни качества мисля.
                      Хайде сега и тебе да те питам за обоснована и общоприета дефиниция на понятията СУВ и джип!

                      А другото е въпрос на приоритети. Ако на някой му харесва постоянно да е в ролята на автомеханик (или ако това му е работата), да довършва работата на завода-производител и постоянно да човърка и стяга нещо - руската техника определено е подходяща.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #56
                        А бе, пич. Спри най-накрая с тия глупости. Тука в Българи, там в Русия, още по-там на Луната. Кои джипове се проектират и произвиждат за България? А кои таксита? А кои за Македония? За Гърция, за Русия, за където и да било? А?
                        Устройството или може нещо или не. По принцип. Значи го може навсякъде или не го може никъде. И ОЧЕВИДНО единственото което знае по случая "всъдеходност" някой който смятя че целия свят е курорт, не може да бъде критерий за нищо в тая техника. Ако ходиш бос хептен няма кво да се повреди. Обаче и няма да стигнеш до никъде. Стига с тая натрапчива реклама. По-добре иди да помислиш какво е достатъчност, минимализъм, оптималност, проходимост, ремонтопригодност, рентабилност, кво да е, само не за епитетите от рекламите. Току виж разбереш.
                        Инфраструктурата която постоянно даваш за пример е измислица. Тъкмо в България я няма ни през зимата, ни през лятото. А също така през другите сезони, когато вали. Или духа. Или е студено. Или когато политиците осерат нещо и бензиностанциите просто изчезнат. Че не знаеш какво е сеизмология разбрах, няма да те натоварвам.

                        Коментар


                        • #57
                          V93 ,oбщоприета дефиниция на понятията СУВ и джип не ме интересува.
                          Джипа за мене е опростен , ремонтопригоден , сравнително евтин и с евтина поддръжка , тежък за каране по асвалтови пътища , с по -твърдо окачване , рама , цели мостове и сравнително спартански обзаведен.Останалото 4по4 е SUV.
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • #58
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            А бе, пич. Спри най-накрая с тия глупости.
                            И да те остава сам да ги дрънкаш, така ли!
                            Що ли на моменти оставам с чувството, че живееш в някоя землянка, в която трупаш запаси и се готвиш да оцеляваш "На следващия ден"?!?
                            Ми хубаво, седи си там и чакай Голямата катастрофа. Аз нямам намерение да ти правя компания. Джипка карам за удоволствие, а не за да се готвя за деня "Х". Съответно и изборът ми е направен с оглед на това, а не е съобразяван с нечии мобилизационни изисквания

                            А по конкретната тема аз от тебе конкретика досега май не съм видял.
                            Само вопли за гнусната реклама, некви блондинки и не знам си какво.
                            Попитах за дефиниция на понятието, което се обозначава с едно съкращение. Ти не само не даде такава, ами излезе, че дори не знаеш какво означава съкращението и тръгна да правиш свободни съчинения. Което не ти пречи да философстваш на всю катушку и да претендираш за истина от последна инстанция.

                            Първоначално публикуван от Стефан
                            По-добре иди да помислиш какво е достатъчност, минимализъм, оптималност, проходимост, ремонтопригодност, рентабилност, кво да е,
                            Няма какво да му мисля. Няма начин да стигна до задоволително за тебе разбиране на понятията. Доколкото те виждам, ти си почитател на съветската школа. При нея за "рентабилност" изобщо не може да се говори (по-ясен показател от фалита й едва ли може да има).
                            Що се отнася до "достатъчност, минимализъм, оптималност", то тези подходи при конструирането на военна техника (като каквато в същност са започнали джипките) изхождат от пълно и тотално презрение към живота, здравето и удобствата (това пък що за буржоазни глезотии!!!) на пушечното месо. Така че, хайде моля те да не се опитваш да изкарваш за връх на техническата мисъл нещо, което по начало не е предвиждано да вози хора, а съветски войници.
                            Каква "оптималност", какви 5 лева?!?
                            За "рентабилност" можеш да ми говориш само в случай, че ремонтите се правят от нископлатена работна ръка. Ако така възхваляваната за ремонтопригодност техника трябва да се поддържа от хора с нормални за Европа заплати, то собственикът й ще побегне от нея с крясъци. Щото трудът обикновено идва по-скъп от частите. Ама това е в белите страни де ...
                            Същото се отнася и за случай, че ремонтът се прави от собственика. Колкото е по-платежоспособен той, толкова ще му е по-нерентабилно да прави чести ремонти със собствени сили. Защото времето му струва по-скъпо и няма да му е рентабилно да го губи за поддържане в движение на ремонтопригодното чудо на техниката.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #59
                              Първоначално публикуван от kiki.t
                              V93 ,oбщоприета дефиниция на понятията СУВ и джип не ме интересува.
                              Всеки е в правото си да живее в свой собствен свят и да си съчинява каквито си иска определения за нещата.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #60
                                OffTopic

                                Първоначално публикуван от kiki.t
                                Абе , не занам.УАЗ-а(Хънтър) и Патриота са абсолютно еднакви , само корубата им е различна...
                                и аз така си мислих докато не покарах (имал съм и двете) и се оказва че макар и да имат много общи компоненти - като цяло са Мнооооооого различни, повярвай ми, Огромна разлика в управляемост, поведение на пътя и КОМФОРТ, а как е станало това не съм екдперт ама по-широки мостове, по-дълго междуосие, амортесйори от вън на рамата... и Друга кола!

                                край на Оффтопика

                                А за СУВ явно всеки си има виждане, в повечето показатели (рама, мостове...) се припокриваме, в други (климатик, комфорт...) се разминаваме, но най важното е всеки да си се кефи на возилото, да му се радва, а то да му служи вярно и да си правим хубави разходки

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X