Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на съединител (Нов или втора употреба?)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Е , аз го пиша като човек сменящ поне един седмично...
    Фиат Купе
    Опел Фронтера В
    Мицубиши Паджеро Пинин

    Коментар


    • #62
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-e62f9e484ae452661a13245dc25eddf3-V.jpg
Прегледи:346
Размер:244.1 КБ
ID:6673743Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-5cf200a5430c9a504649e312f445752b-V.jpg
Прегледи:348
Размер:207.5 КБ
ID:6673744

      Коментар


      • ctef
        ctef коментира
        Редактиране на коментар
        Гледах, сравнявах... Ами избрах сборния комплект. По изпипано изглежда.
        А и на Валето притискателя целия в концентрични окръжности от струговане . Може да е нарочно, може да е технологично, но и това ме разколеба.

    • #63
      Ако ти е твърд педала на съединителя и зацепва рязко - да знаеш , от притискателя е. Ама от еврото - толкова.
      Фиат Купе
      Опел Фронтера В
      Мицубиши Паджеро Пинин

      Коментар


      • ctef
        ctef коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря ти за включванията! Всяко мнение е от полза. Темите се четат от много хора.
        Не са от Еврото, но сигурно са същите.
        Ще видим кое-как.
        Но си мисля, че с тази грапавост, Валеото ще запецва също рязко, а вероятно ще доведе и до износване на феродото. Знам ли~
        Съжалявам че не го снимах. Какви са твоите впечатления от Валео? Всички ли са с дълбоки следи от стругарска обработка? Може пък и нарочно да е така.

    • #64
      Основно ползвам Лук и Валео. Айсин и Закс се е налагало да ги рекламирам и ги избягвам. Айсина тресеше , Закса зацепваше на тласъци.
      Фиат Купе
      Опел Фронтера В
      Мицубиши Паджеро Пинин

      Коментар


      • kameno karp
        kameno karp коментира
        Редактиране на коментар
        30000 км за съединител, пък било то и на Нива е нищо. В раздела за ВАЗ са коментирани съединителите. С ЛуК има споменати случаи за изминати 150-180 000 км и съединителя продължава да си работи безпроблемно.

      • ctef
        ctef коментира
        Редактиране на коментар
        chavdarthelittleprick3
        Тази кола няма реглаж на съединителя. Да, някои коли имат винт на стержена на долния хидравличен цилиндър, но тук случаят не е такъв.
        Пробвах отдолу на ръка вилката да не е непрекъснато натегната, Надявах се да е там причината, но не е.

      • братчеда Лари
        братчеда Лари коментира
        Редактиране на коментар
        Не знам, аз лично на нивата съм сменил 3-4 руски, средно на около 6 месеца и няколко хиляди километра само(макс 10 000), преди да открия Закса като марка.

    • #65
      Аз мога да се оплача от Валео ,Люк , Закс , Аисин ,Екседи ,и Блу-принт не ми се е налагало да подменям преждевременно. За Мек-арм няма да говоря ,там няма доволен.
      Калин Владов,09РСПБЗН

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Е как хем не ти се е налагало да подменяш преждевременно, хем се оплакваш.С LuK съм ял хурката единствено от Евро07, точно по тази причина от този боклучарник части не съм взимал от 11 години.С LuK и Sachs купени от нормален търговец никакви ядове, като по-евтин вариант съм ползвал Blueprint и Nexen, но с леко свито сърце.
        Valeo-то също е добро, но по едно време се бяха навъдили доста ментета, досущ като истински.Когато цената е изгодна го купувам само от едно място и ядове с тях не съм имал.

    • #66
      Смяната я направих.
      Начина съм го описал в Митсубиши Подфорума. Да не се повтарям и тук.
      https://offroad-bulgaria.com/forum/%...81%D0%B0%D0%BC

      От вътре излезе това.
      Съединител Валео.
      Феродовоят от страната на притискателния е износен до нитовете включително. Но като цяло е запазен и добре направен с двойни стегнати пружини.
      Лагерът е добре.
      Притискателния е зле износен. Накриво, на петна и е ппрегряван . За което аз поемам вината 😀.
      Справката с документите показа че е на 40хил.
      Новия съединител е мек и плавен. Почти същото както стария.

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20201125_090605.jpg Прегледи:0 Размер:309.5 КБ ID:6676414Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20201125_090452.jpg Прегледи:0 Размер:328.9 КБ ID:6676415

      Коментар


      • #67
        Валео, ама трябва да е Корейско !

        Коментар


        • ctef
          ctef коментира
          Редактиране на коментар
          Не е отбелязано никъде. Съвсем бледи надписи.
          Швейцария уж е по-близо до Франция, представяш ли си пък ако е Френско

          Обаче ще вметна, че като купувах съединителя, ми предложиха и някакъв съвсем различен по вид лагер Valeo, с пластмасов корпус. Но аз предпочетох металния Valeo, с щемпъл Japan.

        • tabu_bg
          tabu_bg коментира
          Редактиране на коментар
          Ами не знам... аз като зимах комплект съединител за Гранд Витарата, поръчах комлпект айсин, дойдеха притискател и феродов диск корейско валео и лагер помпа ФТЕ, много се чудих дали да не го връшам обаче четох в drive2 и руснаците там коментираха че точно тези номера на части и тези марки били за заводско вграждане, бяха го установили след демонтаж на ориг. части, (темите бяха стари) и така си го оставих и го монтирах и до сега съм доволен.

        • ctef
          ctef коментира
          Редактиране на коментар
          Оо, за това с разминаването понякога на опаковката и на самите дискове ми го каза и моят продавач и за други марки.
          Затова и не поръчахме нещо друго, а избирах от това , което е пред мен в ръцете ми.

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X