Е , аз го пиша като човек сменящ поне един седмично...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Смяна на съединител (Нов или втора употреба?)
Свий
X
-
-
Ако ти е твърд педала на съединителя и зацепва рязко - да знаеш , от притискателя е. Ама от еврото - толкова.Фиат Купе
Опел Фронтера В
Мицубиши Паджеро Пинин
Коментар
-
Благодаря ти за включванията! Всяко мнение е от полза. Темите се четат от много хора.
Не са от Еврото, но сигурно са същите.
Ще видим кое-как.
Но си мисля, че с тази грапавост, Валеото ще запецва също рязко, а вероятно ще доведе и до износване на феродото. Знам ли~
Съжалявам че не го снимах. Какви са твоите впечатления от Валео? Всички ли са с дълбоки следи от стругарска обработка? Може пък и нарочно да е така.
-
-
Основно ползвам Лук и Валео. Айсин и Закс се е налагало да ги рекламирам и ги избягвам. Айсина тресеше , Закса зацепваше на тласъци.Фиат Купе
Опел Фронтера В
Мицубиши Паджеро Пинин
Коментар
-
30000 км за съединител, пък било то и на Нива е нищо. В раздела за ВАЗ са коментирани съединителите. С ЛуК има споменати случаи за изминати 150-180 000 км и съединителя продължава да си работи безпроблемно.
-
chavdarthelittleprick3
Тази кола няма реглаж на съединителя. Да, някои коли имат винт на стержена на долния хидравличен цилиндър, но тук случаят не е такъв.
Пробвах отдолу на ръка вилката да не е непрекъснато натегната, Надявах се да е там причината, но не е.
-
Не знам, аз лично на нивата съм сменил 3-4 руски, средно на около 6 месеца и няколко хиляди километра само(макс 10 000), преди да открия Закса като марка.
-
-
Аз мога да се оплача от Валео ,Люк , Закс , Аисин ,Екседи ,и Блу-принт не ми се е налагало да подменям преждевременно. За Мек-арм няма да говоря ,там няма доволен.Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
Е как хем не ти се е налагало да подменяш преждевременно, хем се оплакваш.С LuK съм ял хурката единствено от Евро07, точно по тази причина от този боклучарник части не съм взимал от 11 години.С LuK и Sachs купени от нормален търговец никакви ядове, като по-евтин вариант съм ползвал Blueprint и Nexen, но с леко свито сърце.
Valeo-то също е добро, но по едно време се бяха навъдили доста ментета, досущ като истински.Когато цената е изгодна го купувам само от едно място и ядове с тях не съм имал.
-
-
Смяната я направих.
Начина съм го описал в Митсубиши Подфорума. Да не се повтарям и тук.
https://offroad-bulgaria.com/forum/%...81%D0%B0%D0%BC
От вътре излезе това.
Съединител Валео.
Феродовоят от страната на притискателния е износен до нитовете включително. Но като цяло е запазен и добре направен с двойни стегнати пружини.
Лагерът е добре.
Притискателния е зле износен. Накриво, на петна и е ппрегряван . За което аз поемам вината 😀.
Справката с документите показа че е на 40хил.
Новия съединител е мек и плавен. Почти същото както стария.
Коментар
-
Коментар
-
Не е отбелязано никъде. Съвсем бледи надписи.
Швейцария уж е по-близо до Франция, представяш ли си пък ако е Френско
Обаче ще вметна, че като купувах съединителя, ми предложиха и някакъв съвсем различен по вид лагер Valeo, с пластмасов корпус. Но аз предпочетох металния Valeo, с щемпъл Japan.
-
Ами не знам... аз като зимах комплект съединител за Гранд Витарата, поръчах комлпект айсин, дойдеха притискател и феродов диск корейско валео и лагер помпа ФТЕ, много се чудих дали да не го връшам обаче четох в drive2 и руснаците там коментираха че точно тези номера на части и тези марки били за заводско вграждане, бяха го установили след демонтаж на ориг. части, (темите бяха стари) и така си го оставих и го монтирах и до сега съм доволен.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар