Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на съединител (Нов или втора употреба?)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    абе стига глупости... няма кола на която да няма белег за положението на маховика спрямо вала и не само заради скапания баланс, който след един стругар е подяволите, ми на повечето коли там е белега за центровката, та на някой дори и има и електроника....
    просто поне като несте в час е по-добре да премълчавате...
    4ао
    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

    Коментар


    • #32
      Хайде по-полека със забележките, майсторе! На всяка тема се изхвърляш ама в случая те хванах на тясно! Хващаме се на бас пред всички тук и ти показвам двигател без белег!
      Ние сме пишели глупости?! Ти елементарна българска граматика не можа да овладееш, а ние правим ли ти забележки?!

      Коментар


      • #33
        мен ми е се тая има или няма принципно белег. важно е да обърна внимание и ако го има да го видя или ако го няма да си отбележа.

        добре е, че стана на въпрос. не ми се иска да спорите в темата за това, то ще си покаже като го отворя.

        Коментар


        • #34
          алоу, майсторе, не се лЮти толкова. не видях някой да отрича това, което казваш, само допълнихме че има и други начини за центроване на маховика освен щифт - асиметрични отвори или петно. освен това има и доста автомобили, на които белега за центровката или съответната електроника са отпред - на ремъчната шайба.


          просто поне като несте в час е по-добре да премълчавате...
          не знам какви са ти критериите за "в час - не в час", но изказването ми се струва малко крайно, ако ме разбираш правилно
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #35
            къде е колата без белега? Каде трябва да дойда да ти го покажа?
            Митко... с теб пък най-малко искам да се караме и то за глупости... Поне ти си ме спечелил за приятел и няма кakво да спорим за дреболии А точно в това несе крие майсторлъка на който и да било... важното е един детайл да го слагаш така, както го сваляш... щом на някои им е по-трудно да забелязват белезите... си прават свой собствени!
            Неисключвам нито едно исключение! Мотор гилера 175куб. 50-та година няма нито един белег за центровка и за зацепване... това нени дава право при налагащ се ремонт да го снемаме от движение! Цепили сме му мотора неколкократно, а той върви и днес... и това не е единственото исключение, което предлага този мотор, но за другите ако ви интересува ще ги сподела!
            Все пак ще се радвам да си обогатя знанията с новия модел без белег за маховик към вал...
            На всяка тема се изхвърляш ама в случая те хванах на тясно!
            Ти ме чакаш да сгафя ли... Всеки човек може да сгреши, но изложи модела...
            Аз на флигорна обичам да се хващам повече не на бас, и никой него интересува моята граматика и твоите селски басове... просто ако имаш да излагаш някви доказателства за моята "неграмотност" заповядай!
            4ао
            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

            Коментар


            • #36
              тези работи нямат никакво значение в момента, защото не помагат на човека да си оправи колата.

              ако някой от вас е сменял ткъв съединител е хубаво да сподели опит

              лично на мен ми е много интересно как се напасват шлиците на притискателния и феродовия диск, така че да може да се вкара там първичния вал на скоростите. обикновено за това има специализиран инструмент
              drive alive

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от go go go
                тези работи нямат никакво значение в момента, защото не помагат на човека да си оправи колата.

                ако някой от вас е сменял ткъв съединител е хубаво да сподели опит

                лично на мен ми е много интересно как се напасват шлиците на притискателния и феродовия диск, така че да може да се вкара там първичния вал на скоростите. обикновено за това има специализиран инструмент
                го го, съгласен, нека го даваме конструктивно.

                сменил съм много съединители, в резултат на което имам богата колекция от 30 - 40 различни дорника за центроване. комплектите идват освен с всичко друго и с дорник. също така се продават и универсални такива, но досега не съм си купил, и най вероятно няма да го направя. когато нямам , обикновено ползвам вложки от гедорето, моите всички са с различни размери и все някоя става
                Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                Коментар


                • #38
                  За Ровъра си трябва точна амбриажна опашка. Всичко трябва да е точно центрирано. И нов комплект-притискателен, феродов диск, лагер, които трябва да са точният модел /понеже има разни вариаций/. Коването на феродо на Ровъра и ползването на стари прит. дискове е пробвано в какви ли не варианти-не става. При сглобяването всичко трябва да е чистичко и точно, важно е.
                  И аз съм събрал доста амбриажни опашки, и продължавам. Иначе по едно време нъкъде в София се продаваха пластмасови комплекти, включващи в себеси 20/30 бройки, за различни марки и модели. Сигурно и аз няма да си купя. Ако нямате в комплекта или не става вложка, може просто да си я издялате от дърво. Иначе за коването на феродо - става, обаче трябва да имате хубаво феродо, трябва притискателният диск да го "позволява", а на съвременните автомобили това е рядко срещано явление.
                  Поздрави

                  Коментар


                  • #39
                    Въпросният инструмент му казваме оправка за съединител. Аз имам доста и съм си ги правил сам от дърво на струг!
                    Как се прави е по важното?
                    Та снема се диаметъра на вътрешната част на съединителя (шлиците му) и диаметъра на лагера(втулката/дупката) стоящ в вала на двигателя (маховика). Преави се от дърво с дължина около 10см като първата (кафявата) част е произволен диамертър и форма на дървото и е аз ги правя около 1-2см, за да мога без да свалям скоростите да слагам оправката (само я издърпвам назад).
                    Второто "стъпало" (червеното) на оправката е по дулго около 5-6см и е с диаметъра на шлиците на диска. Третото "стъпало" (зеленото) е около 1-2см и е с диаметъра на лагера (дупката/втулката) на вала/маховика.

                    Ако модераторът иска да сложи снимката в темата по-добре ще е!
                    4ао
                    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                    Коментар


                    • #40
                      Съгласен! Иначе за Ровър спец.инструмент май не трябваше /не съм сигурен/ хубаво е да си приготвите повечко удължения и поне 2 карета, за гедорето

                      Коментар


                      • #41
                        и механик с тънки пръсти
                        drive alive

                        Коментар


                        • #42
                          Наскоро правих основен ремонт на двигателя, не е на джипка а на ауди 100. Всичко е ОК. Смених и комплект феродоф , притискателен диск, но новите са на Валео. Опазил господ да ти се случи
                          За три месеца едва се научих да потеглям плавно без вибраций. Не казвам, че е менте а просто не е произведено каткто трябва или материала е калпав. Не мога да си представя за джип какъв би бил ефекта при един тон отгоре натоварване....Добре ми звучи това, че за ЛР ментетата не са разпространени още. Казвам го, защото скоро има шанс да стана щастлив собственик на Discoveri II.... и тогава ще почнат мъките наново.

                          Коментар


                          • #43
                            Re: Нов съединител (нов или втора употреба)

                            странно, но нещо удрям на камък. днес бях в мото-фое и 1 жена ми предлагаше притискателен и феродов диск, но не и комплект. то от Леви няма да взема, не ми е особено надежден за тоо този агрегат. ще проверя в дарукар, но май и там ще искат да ми продават конкретни неща, а не цял комплект.

                            Коментар


                            • #44
                              Re: Нов съединител (нов или втора употреба)

                              Преди около месец и аз сменях съединител.Моето Диско е 300ТDI.
                              Цялата операция я свърших в Дару.
                              Комплект съединител-390лв
                              Някаква вилка-50лв
                              Работа-240лв
                              Досега от Дару нямам оплаквания.
                              Просто си мисля,че всяка марка си има някаква специфика(както смяната на тази вилка е здължителна и ако не се смени се чупи и оставаш без съединител.Даже мойта старата е била заварявана някога.)
                              и за доста неща предпочитам фирмен сервиз.Все пак ЛР не е много разпространена марка в България и не искам някой да се учи на моята кола.
                              M.P.

                              Коментар


                              • #45
                                Re: Нов съединител (нов или втора употреба)

                                Насов,има ли значение в каква окомплектовка и опаковка го продават дару и МП,щом са поотделно така и ги купувай-поотделно.един притисквателен,един феродов и един лагер.друго да питам гледам темата е от миналата пролет.Та оттогава досега ли изкара тоя уж болен съединител?
                                В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X