Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на съединител (Нов или втора употреба?)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    учителката по математика в гимназията го казваше най-ясно:

    ИКОНОМИЯТА Е МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА!
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #17
      Заглавието не смятам има нужда от корекции само защото някой не е разбрал какво искам. Проблем имам най-малко с феродото, усещането за биене не е свързано с него. Напълно вероятно е да сменя целия комплект, но не възнамерявам да копувам "на старо"! Иска ми се да отворя за да видя кое как е, но не смятам, че ще има друг варянт освен смяната на всичко заедно. Това е принципен въпрос за всеки по-отговорен възел и когато отремонтирам нещо се ръководя от него. до сега не съм повтарял и потретвал,дано се запази тенденцията.

      Да се доверявам на майстори ми писна още миналата година, имам 1 подходящ,но го ползвам изключително при краен случай. А опита се трупа с правене, не с плащане. Поне не и този опит, важен за мен. Все пак ремонтопригодността е нищо без умението да се приложи от мен. Все тая. на местата за ЛР част ще проверя какво имат, това е лесно. Реално нямаше сми да пускам тема тук и да ми се говори като на дебилен. Не съм се засегнал естествено. Нещо от типа на "внимавай като развиваш еди кфо си за да не стане еди кфо си" би ми било по-полезно.

      А ако някой някога е сменял съединител не с по лош от оригиналния, а с по-добър или усилен, също може да сподели или да си замълчи.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Насов
        ...А ако някой някога е сменял съединител не с по лош от оригиналния, а с по-добър или усилен, също може да сподели или да си замълчи.
        Не знам дали за 200/300тди се предлага усилен, за Td5 е такъв. Но и да има, за мен няма особен смисъл. Усиления за td5 кара не повече от 150-160хил.км. от нов, нормалния за тди моторите ще ти изкара пренебрежимо по-малко с едни 10-15хил.лв. да речем..

        Ментетата за ЛР все още не са разпространени, така, че трудно ще намериш по-некачествен (и евтин) съединител-комплект от оригиналния..

        Коментар


        • #19
          може да наковеш ново феродо само ако колата е за продаване. ако ще я караш купи си комплект съединител. освен това ти препоръчвам да смениш семеринга на коляновия вал от към скоростите и този на първичния вал на скоростите. това ти го препоръчвам защото за смяната им е необходима да свалиш скоростната кутия и съединителя

          има едно малко лагерче, където първичния вал на скоростите и коляновия вал се срещат, ревизирайте го и ако се налага сменете го.

          огледайте внимателно маховика да не е надран от стария съединител и ако трябва го шлайфайте, огледайте внимателно и венеца на стартера

          друго важно нещо е ако не си сменял скоро маслото на скоростите сега е удобен момент

          специален инструмент доколкото знам няма, хубаво е да си намериш усилието на затягане на болтовете, които държат съединителя към маховика, ако ги скъсаш е много неприятно.

          успех
          drive alive

          Коментар


          • #20

            Най-важното което трябва да видиш щом имаш биене (а предполагам и трудности при префключването) е лагера/втулката на опашката на скоростите! Той се намира в коляновиа вал и почти винаги си заминава преди висящия лагер(предвид неколкократно по-малките размери)-лагера, за който ти споменаха, че трябва да се смени !
            Хубаво си измии опашката на скоростите по която се плъзга лагера, защото ако има отлагания от феродото после лагера започва да задържа следователно винаги седи в положение на въртене, а това нетрябва да е така...!!! Принципно един лагер каран от грамотен шофьор трябва да надживява двигателя... поне при мене на маздата лагера е на над 600 000 км Задължително ако шлайфаш притискатела(ако е надран или син) компенсирай стотните! Ако имаш проблеми с храповика (венеца) на стартера (вижда се с просто око) просто го обърнете обратно!
            Това е всичко... няма нищо сложно просто трябва хамалогия!
            Във всеки случай ако имаш биене се съмнявам да е от съединителя, но ти си майстора ти си знаеш
            За болтовете важно е да се стягат с определени кила особено тези на маховика към притискатела, защото лесно се късат и става...
            За тези дето прикрепят маховика към вала... те са със ситна резба! Попринцип аз им слагам и лепило винаги както правят в завода..., но за тях ако искаш да ги натягаш на кила внимавай каде ще задържаш контра, защото шайбите отпред са много крехки, а знам, че там е първата цел на неопитните майстори! Най - добре е с удърен пистолет, но ти едва ли ще имаш!
            4ао и успех!
            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Насов
              Нещо от типа на "внимавай като развиваш еди кфо си за да не стане еди кфо си" би ми било по-полезно.
              Нещо кратко от мен - отбележи си положението на маховика към коляновия вал ако го сваляш. Те се балансират винаги заедно и ако го завъртиш ще се сдобиеш с нови вибраций!

              Коментар


              • #22
                Насов,интересно ми е, защо не ползваш фирмените сервизи?оттам ли си се наплашил или е поради финансови причини?там поне що се отнася до ЛР хората са сравнително грамотни,части има.при монтаж в сервиза получаваш гаранция.ползвал съм се от тази екстра-работи(смениха рекламираната част без никакви уговорки и то 6 месеца след първоначалния монтаж)
                В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                Коментар


                • #23
                  ами в пфое нямам пари да ходя, за дару си имам тайни съображения, при Леви съм ходил достатъчно вече, а Купър не го знам още, ама надали е мая човек. фирмен сервиз за нова машина е ок ама за мойто диско няма сми. а и съм обладан от желанието да си правя сам, колкото мога от нещата. за сега само 1 майстор не си е оставил ръцете по това което е направил, поне за сега не съм забелязал.

                  Коментар


                  • #24
                    маховика спрямо вала е фиксиран със щифт... неможе да го сложи по друг начин освен ако неизвади щифта
                    за притискателния диск важи същото само, че там щифтовете са три!
                    4ао
                    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от DINI
                      маховика спрямо вала е фиксиран със щифт... неможе да го сложи по друг начин освен ако неизвади щифта
                      за притискателния диск важи същото само, че там щифтовете са три!
                      4ао
                      Значи Рейнджа е направен умно На други не е така. Не може да не си срещал без фиксация

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Паджеровод
                        Първоначално публикуван от DINI
                        маховика спрямо вала е фиксиран със щифт... неможе да го сложи по друг начин освен ако неизвади щифта
                        за притискателния диск важи същото само, че там щифтовете са три!
                        4ао
                        Значи Рейнджа е направен умно На други не е така. Не може да не си срещал без фиксация
                        За какъв Рейндж говориш? На Насов модела е Дискавъри.. А и DINI дали говори за ЛР въобще?

                        Коментар


                        • #27
                          Aми аз говоря по принцип, не съм отварял ЛР, но знам какво става като се разбалансира групата кол. вал/маховик. Опитвам се га бъда полезен на човека, защото виждам, че ще се бори сам

                          Коментар


                          • #28
                            не съм виждал до момента двигател, на който маховика да може да бъде поставен в друго положение. по рядко са щифтове, в повечето случаи отворите на болтовете съвпадат само в едно положение. но може и да не съм видял всичко, знае ли човек..
                            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                            Коментар


                            • #29
                              значи да не му се плаша толкоз...

                              сигурно другата седмица ще задействам въпроса и ще кажа кое как...

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от митко
                                не съм виждал до момента двигател, на който маховика да може да бъде поставен в друго положение. по рядко са щифтове, в повечето случаи отворите на болтовете съвпадат само в едно положение. но може и да не съм видял всичко, знае ли човек..
                                На някои няма щифт, но обикновено винаги има един свободен отвор на фланеца на коляновия вал, който се отпечатва върху маховика и трябва да се гледа да е в същото положение при сглобяването.
                                Иначе на някои двигатели като нищо може да се сложи в друго положение.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X