Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на съединител (Нов или втора употреба?)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на съединител (Нов или втора употреба?)

    ще сменям съединител. та се чудя ако някой го е правил, какво мога да очаквам... както и от каде мога да взема нов, има ли значение какъф и т.н.
    става дума за ЛР дискавари 200тди

    ще ми се да се справя сам или с малко помощ, как мислите? ще трябват ли спец инструменти?

  • #2
    Очаквай едни 300+ лева (за комплект) като за начало за съединител. Къде - познатите ти места, плюс това можеш да попиташ и Венци и Пламен, те могат да ти дадат и други места.

    Коментар


    • #3
      Ами ето, питам ги

      Коментар


      • #4
        как 300 лева бе... вие двигател ли ще купувате...
        разглобете да видите кво е и ако е здрав съединителя ще му се накове феродо само... кви са тия 300 лева понякога си мисля, че съм някъв абсолютен бедняк като ви слушам...
        4ао
        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Насов
          Ами ето, питам ги
          Това е несериозно.. Какво точно ги питаш?

          Пламен Петров - 087 844 6590

          DINI,
          Прав си, но аз помислих, че Насов е проверил и окончателно констатирал проблема, а не просто да се намираме на приказка и после нищо. Комплекта е малко над 300..

          Коментар


          • #6
            сякаш може пружина или нещо притискателния диск да не е ок, има биене... ще отворя да видя значи скоро... като реша каде... малко не е за пред блока

            Коментар


            • #7
              супер, значи съм несериозник, а

              намирането на приказка не го свързвам с въпроси от такъв тип. може, и да не съм се изразил правилно, ремонт в тази област обаче предстои, без значение дали ти се струва сериозно или не.

              на Пламен му имам телефона, когато му дойде времето ще звънна .

              Коментар


              • #8
                Не твърдя нищо и прощавай ако си се засегнал.

                Доколкото виждам подхващаш доста неща по колата, за които поне не споделяш тук дали си завършил и как. В този смисъл с намирането на приказка.. Но естествено, че ти си знаеш най-добре

                Коментар


                • #9
                  преди да ми свавлът скоростите от колата предвиждах да сменя съединитела и останалите чаркове ,и тия маисторите ми казаха че ако съединитела е за смяна а притискватела е ок мога да се размина само с феродовия диск и също казаха че мога да го накова с феродо и нямало проблеми ,но никога не съм давал да се наковава с феродо нещо винеги има първи път))


                  лагера траа задължителнода го смениш в даро кар е 30 лв за дефендера но не знам за диско дали е същото ,


                  за мое щасте всичко ми беше ок по съединитела и тои беше като нов

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от DINI
                    как 300 лева бе... вие двигател ли ще купувате...
                    разглобете да видите кво е и ако е здрав съединителя ще му се накове феродо само... кви са тия 300 лева понякога си мисля, че съм някъв абсолютен бедняк като ви слушам...
                    4ао
                    дини, не си бедняк бе братче, далече съм от тази мисъл. обаче си технически грамотен, поне достатъчно, за да знаеш , че съединителя е цялостен агрегат, при това доста натоварен. значи, казваш, наковаваме феродо. ок. обаче демферните пружини на феродовия диска са омекнали/ уморени (понякога счупени), аксиалния лагер - износен( свири), притискателния диск омекнал, огледалния - посинял, а центриращия лагер (ако има такъв) - счупен. и кво праиме - ковеме феродо, качваме скоростите - честито. след 5-10 хиляди - сваляме скоростите, за да смениме лагера и тн. знам , ще кажеш че си направил десетки/стотици коли така и са си ок. и аз съм го правил, но времената се менят, колите - също. не знам, може аз да не съм прав, може тука много да са ми промили мозъка, но понеже това ми е работата, и искам да я върша по най добрия начин, винаги сменям всичко, а огледалния диск - престъргвам (ако е посинял или надран). обикновено купувам комплект, в който има всичко - дискове, лагери, втулки, понякога и помпа. смятам това за най правилно решение.

                    Насов, купи си един комплект, както те съветват хората, отиди в някой читав сервиз да ти го сменят, поеми дълбоко въздух като плащаш и бъди хепи. това е моето лично мнение, и повЕрвай - знам какво говоря
                    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от borkozin
                      преди да ми свавлът скоростите от колата предвиждах да сменя съединитела и останалите чаркове ,и тия маисторите ми казаха че ако съединитела е за смяна а притискватела е ок мога да се размина само с феродовия диск и също казаха че мога да го накова с феродо и нямало проблеми ,но никога не съм давал да се наковава с феродо нещо винеги има първи път))


                      лагера траа задължителнода го смениш в даро кар е 30 лв за дефендера но не знам за диско дали е същото ,


                      за мое щасте всичко ми беше ок по съединитела и тои беше като нов
                      егати щастието да ти е здрав съединителя пък да се окаже счупена раздатка какво направи по въпроса ? намери ли се?
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #12
                        Ковал съм съединители на десетки коли... Наистина най-добрия вариянт при тебе е товa, но тука го има момента на голямото менте... и аз със кования свалиам на 80 000-100 000км веднъж а той става абонат
                        Та аз процедирам така! Шлаифане на маховик и притискател! Компенсиране на шлайфовете! преглед на лагера той се познава лесно дали е читав и дали ще кара! Преглед на пружините (гумените тампони) на самия диск! Точно в това се крие маисторлъка да можеш да отсееш това което трябва да се смени и това което може да издържи 80% от досегашния му живот! Иначе ако така се сменя всичко то по добре цялата кола немислиш ли
                        Една помпа на съединителя може да искара повече от 3-4 смени на съединителя на нормално каране, а на усилен режим и повече... и нужно ли е на всяка смена на съединителя да я сменяме...!
                        4ао
                        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                        Коментар


                        • #13
                          аз така сменях само феродов диск на една кола и педалите въобще не ми казали, че лагера се сменя... /аз млад и зелен /
                          та след 500км айде още един нов диск освен лагера и което е по-неприятното - двойна работа! а труда не рядко е съизмерим по цена с частите, а като добавиш и загубеното време

                          отвориш даден възел, сменяй всичко, което се сменя... а не след няколко месеца наново!

                          есента ми сменяха тръбата след гърнето на Галопера... на мен ми се видя, че и гърнето е , ама майсторите "ще изкара още!"... Хайде сега хвърляй тръбата - новото гърне е комплект...

                          да бях си го сменил тогава - нямаше да хвърля 30 лв на вятъра /и 2 часа чакане/...

                          такива "икономии" се правят само, ако колата е обявена в мобиле-то
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от fanatic
                            Първоначално публикуван от borkozin
                            преди да ми свавлът скоростите от колата предвиждах да сменя съединитела и останалите чаркове ,и тия маисторите ми казаха че ако съединитела е за смяна а притискватела е ок мога да се размина само с феродовия диск и също казаха че мога да го накова с феродо и нямало проблеми ,но никога не съм давал да се наковава с феродо нещо винеги има първи път))


                            лагера траа задължителнода го смениш в даро кар е 30 лв за дефендера но не знам за диско дали е същото ,


                            за мое щасте всичко ми беше ок по съединитела и тои беше като нов
                            егати щастието да ти е здрав съединителя пък да се окаже счупена раздатка какво направи по въпроса ? намери ли се?
                            Тогава ми беше щасливо щото незнаех за зададката и само трааше лагерите на скоростите да сменаи като я качиха ми се обадха да ми кажат аре зимаи ама не джипа а раздатка

                            намерих я ама нямам време да отида да я вида ,за кво стаа дума .

                            Коментар


                            • #15
                              Аз също съм на мнение че съединител се сменя комплект. ОК нищо не казвам, DINI също има право особено щом е доволен от резултата но съм длъжен да кажа и моите аргументи:
                              • 1. Материала (метал, закалка...) на всеки съединител като здравина, и дълговечност е сметнат да кара колкото или малко повече от феродото. В това съм убеден защото колкото пъти съм сменял съединител разликата между новия и стария е очебийна. Хайде да не скочите сега да ми обяснявате за УАЗ-ите и качеството - става дума за "западните" джипове които имаме. Даже точно миналата седмица сменихме на Патрула съединителя комплект - всеки който иска може да види разликата между новия и стария.

                                2. Винаги на диафрагмен съединител има износване от лагера което няма как да се компенсира.

                                3. Лагера задължително се сменя - аз поне несъм виждал лагер който да кара нормално повече от един диск.

                                4. Притискателния диск също се износва, шлайфането му намалява размерите и дори и с нов феродов вече комплекта не работи в конструктивно заложените параметри.

                                5. Аз и Брат ми винаги сме предпочитали да си купим по-евтина кола която да я поддържаме перфектно отколкото скъпа и да нямаме пари за оригинални консумативи и ремонт. Лично мнение и концепция, всеки сам си решава но аз не обичам да поверявам живота си на елементи за които не съм сигурен че съм направил каквото зависи от мен. Или ще ви припомня какво казва един от американските астронавти на въпроса каква му е била първата мисъл като е излязал в космоса:

                                Че всичко това около мен е направено от компаниите които са дали най-ниската цена...

                                6. Цена за съединител на "джип" от порядъка на 300лв. не би следвало да представлява какъвто и да е проблем за собственика му, иначе е по-добре да си смени концепцията за автомобил...

                                7. Цената за смяна на съединител е общо взето около 150 или повече лева което е достатъчно основание да не спестявам от самия съединител.
                              VPetrov.photography

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X