Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Колата върви, много добре се държи,нито прекъсва нито нищо,развърта си се нормално както преди просто студена топла по всяко време си пали особенно,всмисъл въртя съвсем малко повече и пали на малки обороти и постепенно си ги усилва до нормалните.Днес ми направи впечетление ,че при изключване от предавка докато достигне до обороти падат примерно на 500 оборота и малко след това пак по инерция се вдигат до 700 някаде колкото са си нормалните(500-700) са примерни обороти така долу горе ги виждам.

    Коментар


    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

      А за вървежа колата си е като преди

      Коментар


      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        Варви като Скъсана,само нафта да има.Може да е чиста случаиност и да се е случило нещо друго но наи интересното е ,че дори да има някаква грешка не ми свети чек дали да мина диагностика ?

        Коментар


        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

          В ниските обороти усещаш ли я по-мудна.Как е тягата между 1500 и 2000 оборота?
          Това че не свети чека нищо не-значи.Трябва да се прочете помпата, според мене в нея ще има записана грешка 59-начало на впръскването.
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

            Малко сякаш на ниските има минимална разлика .Утре мисля да мина една диагностика ще кажа вечерта какво е станало .

            Коментар


            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

              здравейте
              отворих си голям проблем с тази помпа VP44. опитах се да следвам стъпките на хората които са обяснили как да се запоят жички, но за зла моя участ платката се откърти точно където е плочката на "gate", успях да запоя само масата.въпроса ми е има ли някакво решение от сега нататък? мога ли да сменя ел.блока и ако може от къде трябва да го закупя?


              Коментар


              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                Първоначално публикуван от s.grigorov Преглед на мнение
                Темата е "добра" , но е за професионален форум. Единственото което , чрез нея е постигнато до сега е : " добри " печалби за оторизираните Bosch сервизи , в последсвие от многобройни опити на начинаещи / нещо за което бях предупредил преди година , точно тук и в тази тема /.
                Темата е много добра и поздравявам kiki.t че я започна!!
                А VP44 явно е добре измислено менаджерско изобретение( мога да го нарека и по друг начин, но няма да преминавам добрия тон).
                Както е казал Остап Бендер - "Съвременните коли се правят от счетоводители, а не от инженери"
                Едно от най-полезните неща в темата е списъка с колите на които се монтира и които е редно да се избягват!
                Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

                Коментар


                • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  Първоначално публикуван от Keltis Преглед на мнение
                  Темата е много добра и поздравявам kiki.t че я започна!!
                  А VP44 явно е добре измислено менаджерско изобретение( мога да го нарека и по друг начин, но няма да преминавам добрия тон).
                  Както е казал Остап Бендер - "Съвременните коли се правят от счетоводители, а не от инженери"
                  Едно от най-полезните неща в темата е списъка с колите на които се монтира и които е редно да се избягват!
                  Ако все още имаш MUSSO-то, и то е 2.9 дизел, си един от "печелившите".

                  Помпата далеч не може да се каже че е проблемна. Просто караме колите, които западняците иначе ще изхвърлят, с нафта, която я отговаря, я не, на съответните стандарти. Единственото лошо в цялата работа е че ремонта е скъп, ако се прави в специализиран и оторизиран сервиз.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Ако все още имаш MUSSO-то, и то е 2.9 дизел, си един от "печелившите".
                    Бъркаш.Мусото си е с изцяло механична помпа.
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      Първоначално публикуван от zafr Преглед на мнение
                      здравейте
                      отворих си голям проблем с тази помпа VP44. опитах се да следвам стъпките на хората които са обяснили как да се запоят жички, но за зла моя участ платката се откърти точно където е плочката на "gate", успях да запоя само масата.въпроса ми е има ли някакво решение от сега нататък? мога ли да сменя ел.блока и ако може от къде трябва да го закупя?


                      Кола ???
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар


                      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        Здравеите отново наи много на kiki.t обещах да пиша.Днес минах диагностика за дето колата ми така трудно пали и ми казаха че е от помпата имало и някъв механичен проблем с някво клапанче или буталце което прецаквало вапросния транзистор тои е сменен, но дали да се притеснявам или ...?

                        Коментар


                        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          Първоначално публикуван от maskolin Преглед на мнение
                          Здравеите отново наи много на kiki.t обещах да пиша.Днес минах диагностика за дето колата ми така трудно пали и ми казаха че е от помпата имало и някъв механичен проблем с някво клапанче или буталце което прецаквало вапросния транзистор тои е сменен, но дали да се притеснявам или ...?
                          От това което казваш, нищо не мога да преценя.Кола, номер на грешката, как точно я диагностицираха ????
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            Ами немога да ти кажа номер на грешка, защото те си гледаха там но общо взето ми каза човека така,че за да изгори моя транзистор,който смениха имала помпата механичен проблем и на база там някакво износване на буталце или клапан неразбрах много черпело повече ток и затова июзгорял транзистора, и не пали нормално защото точно това износване нещо там правело, но за това дали има вероятност да ми изгори и по силния транзистор нищо не каза .

                            Коментар


                            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                              Първоначално публикуван от Keltis Преглед на мнение
                              "Съвременните коли се правят от счетоводители, а не от инженери"


                              maskolin : IRF 10/10 , не съществува.!

                              Octavian_stz : В Стара загора можеш да се обърнеш към Автосервиз протект , които ми ОТКРАДНАХА разработката , за което не съм особенно щастлив , но поне ще ти свършат работа.

                              Коментар


                              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                                ами незнам има ли такъв модел или не,може да не съм разбрал но никои в тази тема не ми казва от опит или наблюдения, трябва ли да се притеснявам занапред,защото ми казаха че и помпата имала някакъв механичен проблем.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X