Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

    При мен също изскочи гадния проблем с помпата ... Ще помоля s.grigorov ако все още преглежда темата и ако желае да ми изпрати телефона си или поне лично съобщение за да му обясня подробно ситуацията.. И за протокола Никой не се е опитвал да поправя помпата все още
    Поздрави!

    Коментар


    • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

      Първоначално публикуван от vladitdrv Преглед на мнение
      Значи,с много мерене по платката открих въпросното място,но след като сложих транзистора пак не тръгна!На диагностиката показва че липсват обороти на помпата!Смених датчика на помпата с друг,но обороти пак няма.Въпроса ми е има ли нещо което може да се направи да заработи тая електроника или вече е за боклука?
      На каква диагностика минава тази помпа? Как си сигурен че транзистора "отваря" Ако не е стенд на Бош.... не винаги вдига грешка за помпата. Бих казал почтни не я вдига
      Милен Иванов
      БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
      0887771559, Пловдив

      Коментар


      • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

        Първоначално публикуван от Altec Преглед на мнение
        При мен също изскочи гадния проблем с помпата ... Ще помоля s.grigorov ако все още преглежда темата и ако желае да ми изпрати телефона си или поне лично съобщение за да му обясня подробно ситуацията.. И за протокола Никой не се е опитвал да поправя помпата все още
        Поздрави!
        аз също мога да ти помогна колега ако решиш се обади 0887771559 Милен
        Милен Иванов
        БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
        0887771559, Пловдив

        Коментар


        • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

          някой има ли идея дали датчика за положението (оборотите) на помпата на Опел на по-стария DTL с големия електронен блок (монтират се на вектра Б 96-97г с бош номер е същия като закрепване и характеристики като този на помпите с малкия блок ( с номер по бош например и дали ще може да се приспособи на по-старата помпа, понеже за нея датчик не се намира, а това е един от основните проблеми при тези помпи.

          Ще помоля също ако някой може да каже от къде да намеря описание за механичен ремонт на гнп VP44
          Последно редактирано от CarTest™; 14-01-10, 10:35. Причина: Правопис

          Коментар


          • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

            Колеги моля помогнете имам вектра X20DTH вечерта я угасих всичко ок на сутринта паля неиска въртях докато падна акумулатора подадохме им ток препали но неможа нито да се исфорсира нито нищо. Отидох до един приятел има стенд италянски ТЕХА закачихме я и показа грешка "клапан гориво" който ако не се лъжа трябва да е този в помпата. Извадихме буксата на помпата и две от крачетата на буксата бяха ръждясали краче 6 и 7 който трябва да са на клапана почистихме ги добре вартим непали пробвах директно от акумулатора на 6 маса и на 7 плюс клапана се чу да щраква еднократно завартях нещя да запали и като спрях да вартя се чуваше щракане многократно извадих масата на клапана и щракането спря сложих я пак и клапана си щракна нормално еднократно след вартене пак се разщрака и колата нещя да запали. МОЛЯ някои ако има идея какво става и дали е от този транзистор в помпата да пише благодаря предварително .

            Коментар


            • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

              Първоначално публикуван от rodrigo Преглед на мнение
              Колеги моля помогнете имам вектра X20DTH вечерта я угасих всичко ок на сутринта паля неиска въртях докато падна акумулатора подадохме им ток препали но неможа нито да се исфорсира нито нищо. Отидох до един приятел има стенд италянски ТЕХА закачихме я и показа грешка "клапан гориво" който ако не се лъжа трябва да е този в помпата. Извадихме буксата на помпата и две от крачетата на буксата бяха ръждясали краче 6 и 7 който трябва да са на клапана почистихме ги добре вартим непали пробвах директно от акумулатора на 6 маса и на 7 плюс клапана се чу да щраква еднократно завартях нещя да запали и като спрях да вартя се чуваше щракане многократно извадих масата на клапана и щракането спря сложих я пак и клапана си щракна нормално еднократно след вартене пак се разщрака и колата нещя да запали. МОЛЯ някои ако има идея какво става и дали е от този транзистор в помпата да пише благодаря предварително .
              Тия клапани на 12 вота трьгват еднократно.За последно.Всичко се управлява от компютьра.На по ниски напрежения.

              Коментар


              • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                Първоначално публикуван от todor georgiev Преглед на мнение
                Тия клапани на 12 вота трьгват еднократно.За последно.Всичко се управлява от компютьра.На по ниски напрежения.
                Аз това с 12-те волта от тази тема го видях kiki.t го е написал в началото пак той клапана си щрака още ти имаш ли идея какво може да им има ако имаш напиши моля те , че откачих вече с тас .......

                Коментар


                • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                  Колеги помагайте оказа се че проблема е в този транзистор беше се разлепил направо изведохме с кабели външен транзистор както е описано в темата намерихме само IRF 640N http://www.datasheetcatalog.org/data...ld/IRF640N.pdf
                  беше с близко съпротивление до мтд 3055вл грешката с клапана исчезна и не се появи вече но колата неможе да запали и се появи нова грешка:''командно устройство за помпа'' като при контакт се чува щракане в ел. блока някои има ли идея какво може да е и дали да търся да сменя транзистора с друг ,ако е от него.Благодаря предварително

                  Коментар


                  • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                    Първоначално публикуван от milennyc
                    Аз ти казах и по телефона това което правиш ...... после трудно някой ще го направи след тебе. Проблема не ти е само транзистора, той е следствието
                    Колегата milennyc вече е открил ,,отговора" след дълго лутане по различни форуми и мога да му кажа ,,ЕВАЛА", но и той като другите откриватели си носи тайната на успеха!!!
                    Както и да е ,,топлата вода'' така или иначе ще си намери пътя и ще се появи за всички бедстващи с VP44.
                    А за колегата rodrigo oт предишния пост едно предложение за ремонт което не съм пробвал, но други казват че са го правили. А според мен алуминиевите проводници на прегорелия транзистор могат да не се изрязват, а да се запояват с тинол към новия транзистор, като преди това се намазват с антиоксидант паста или автомобилна грес (може и оръжейна смазка).Транзистора е IFRZ44N. Колкото и да не им се вярва на някой, този метод с запояването, става!
                    Прикачени файлове
                    Последно редактирано от bojo06; 02-02-10, 20:32. Причина: допълване

                    Коментар


                    • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                      Проблема беше после как се зацепва помпата към ангренажа... поне при БМВ-тата. Но и това вече не е проблем . А за това за транзисторите са тези който съм писал. Но въпроса от тук на там е как ще се направи а не кой транзистор ще си сложиш. А за направата ти трябва конструктивен разум....... правя ги в стил аламилен и за сега доста успешно. Вече съм направил над 30 помпи.... и нямам върната кеф....
                      Милен Иванов
                      БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
                      0887771559, Пловдив

                      Коментар


                      • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                        Първоначално публикуван от bojo06 Преглед на мнение
                        Колегата milennyc вече е открил ,,отговора" след дълго лутане по различни форуми и мога да му кажа ,,ЕВАЛА", но и той като другите откриватели си носи тайната на успеха!!!
                        Както и да е ,,топлата вода'' така или иначе ще си намери пътя и ще се появи за всички бедстващи с VP44.
                        А за колегата rodrigo oт предишния пост едно предложение за ремонт което не съм пробвал, но други казват че са го правили. А според мен алуминиевите проводници на прегорелия транзистор могат да не се изрязват, а да се запояват с тинол към новия транзистор, като преди това се намазват с антиоксидант паста или автомобилна грес (може и оръжейна смазка).Транзистора е IFRZ44N. Колкото и да не им се вярва на някой, този метод с запояването, става!
                        Ние транзистора го извадихме отвън и стана перфектно за там няма проблем 100% но незнам дали защото транзистора е IRF 640N нестана или нещо с блока друго е станало ,ако е транзистора лесно ще го сменя той е на корпуса мога да го сменя без да разглабям нищо но дали е от него или има друг проблем който трябва да се отстрани.Моля някой ако знае да каже какво да го правя или да купувам направо помпа я намерих за 600лв.

                        Коментар


                        • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                          Колега ти не четеш обаче.... ти си караш по тоята.... вече ти казвам за 3-ти път транзиситора е последствие а не причина!!!!! В темата са писали не го слагай на корпуса . Майсторлъка от тук на там е как ще запоиш жичките, как ще извадиш кабелите, охлаждане на транзистора, дължина на проводниците(транзистора си има опр. R, време на реакция). А при тебе явно проблема е с някой клапан или датчик.... и за това ти изгаря тотално транзистора. А помпа от 600лв. може да е по калпава от твоята. После този ел. блок от ква кола е? Ако е пак от Ауди дали е автомат или ръчка, дали е климатик или климатроник.... Тва не е печка на дарва и въглища слагай кво искаш и пали . После може и да запали ама как ще върви дали ще пуши....ВИН номер на ел блока как ще говори с ЕКУ-то?! Като не се познават
                          Милен Иванов
                          БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
                          0887771559, Пловдив

                          Коментар


                          • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                            Още едно нагледно помагало за мястото на спойките и вида на транзистора. И от двата поста е видно че транзистора трябва да е вътре в ел. блок.
                            А колегата Милен ако е благосклонен може малко да даде рамо, конкретно за проверката на електромагнитните клапани.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                              Привет на всички , който се занимават с тази дейност .От 2 години се занимавам с ремонт на помпи VP44 . Досега съм използвал IRFP064N и не съм имал никога рекламация .Мощен и сигурен . Фрезовам вътрешната страна на капака и всичко е скрито и защитено от влага.

                              Коментар


                              • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                                Първоначално публикуван от vanko_al Преглед на мнение
                                Привет на всички , който се занимават с тази дейност .От 2 години се занимавам с ремонт на помпи VP44 . Досега съм използвал IRFP064N и не съм имал никога рекламация .Мощен и сигурен . Фрезовам вътрешната страна на капака и всичко е скрито и защитено от влага.
                                Браво, аз го правя от по малко но и аз фрезовам . Но слагам 3055, 44...3205. Пробвал съм ги всичките. Но всичко е на радиаторче вътре.Този твоя не съм го пробвал но тези дни ще идва едно Ауди и едно е46 ще бъде пробвано.

                                п.п Божо винаги мога да дам рамо, защото някой иска да им го направя ей така по телефона без пари . Какво те интересува за магнитния клапан казвай.....Тва което си дал не съм го пробвал нито виждал за свързване

                                Сега гледах и 2-та транзистора 3205 и IRFP064N са апсолютно еднакви
                                Последно редактирано от milennyc; 03-02-10, 20:20.
                                Милен Иванов
                                БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
                                0887771559, Пловдив

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X