Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Първоначално публикуван от tar_nasko Преглед на мнение
    И аз може ли да помоля за помощ! Имам Nissan X-Trail 2.2Di. При ускоряване причуква като аванс на бензинов двигател. Гори и малко повеч. Не беше с оригиналния дебитомер. Поръчах си от eBay, ама с него почна да пуши и май гори още повече. Мисля, че е някоя дюза. От Търговище съм и незнам към кого да се обърна и какво се прави в тоя случай. Не бяха карал досега такива коли.
    Почти сигурно е от дюза. Занижено гориво на празен ход и пред впръскване. Другият вариант е прекалено много гориво от дефектирал разпръсквач. Дюзите ти са Денсо, правим доста такива. Принципно трябва да се свалят и проверят и четирите. Ако искаш свали ги и ни ги прати да ги видим. Направи все пак и една компютърна диагностика
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

      Благодаря! Лошото е, че тук няма кой да ми направи такава. И да я направи, нищо няма да разбере и само ще ми вземе парите. Утре заминавам по морето, а от 10-12.08 - към Родопите. Така, че по това време ако си на работа, а не отпуска, бих желал да мина да погледнеш. И за колко време биха станали дюзите.

      Коментар


      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        А на тези двигатели, може ли да се сипва малко двутактово масло в горивото? Чета, че било полезно.

        Коментар


        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

          Първоначално публикуван от tar_nasko Преглед на мнение
          А на тези двигатели, може ли да се сипва малко двутактово масло в горивото? Чета, че било полезно.
          Много малко - 200 до 500 гр. на резервоар.
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

            Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
            Много малко - 200 до 500 гр. на резервоар.
            То и без друго от повече полза няма.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

              Случи ми се една доста странна и неприятна случка с Патрола 3.0Di - при теглене на платформа с автомобил по лек баир изведнъж заби муцуна, след което спрях и го изгасих, но при последвалият опит да го запаля стартера върти, но не пали, все едно няма гориво. Нямах време поне да разгледам цялата тема, но четох и по други форуми за подобни проблеми с VP 44(с тази помпа съм, нали?). Смяната на помпата ще оправи ли нещата?

              Коментар


              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                С тая помпа си, но поне му направете диагностика преди да търсиш друга. Има хиляда други причини заради които да не иска да запали.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  Проблемът е че съм на майната си(с извинение) в Русия и не знам къде наоколо бих могъл да намеря сервиз, който прави диагностика, но пък за сметка на това има морга наблизо, където видях Патрол като моя. Ще видя дали е с читава помпа и ще действам(дано тя да е проблема), че трябва да се връщам към България.

                  Коментар


                  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Първоначално публикуван от Patrol_4x4 Преглед на мнение
                    Случи ми се една доста странна и неприятна случка с Патрола 3.0Di - при теглене на платформа с автомобил по лек баир изведнъж заби муцуна, след което спрях и го изгасих, но при последвалият опит да го запаля стартера върти, но не пали, все едно няма гориво. Нямах време поне да разгледам цялата тема, но четох и по други форуми за подобни проблеми с VP 44(с тази помпа съм, нали?). Смяната на помпата ще оправи ли нещата?
                    Много е вероятно да е помпата така, че - пробвай с друга. Особено в твойто положение, май няма други опции...
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      здравейте имам проблем с помпата транзистора е изгорял и искам да го сменя та някой може ли да ми помогне като ми каже как да запоя една жица за платката че нервите си скъсан и нехваща

                      Коментар


                      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        Първоначално публикуван от eva076891 Преглед на мнение
                        нервите си скъсан и нехваща
                        Няма и да хване, няма и да е последният ти проблем с този ремонт, тъй както те четем. Дай го на kiki.t с все помпа и се надявай да не си бастисал платката.

                        Коментар


                        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          абе платката е ок но този тразистор ме отказа направо взимам една втора употреба да качват на колата иначе няма спасение
                          само да видим кой ще може

                          Коментар


                          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            Първоначално публикуван от eva076891 Преглед на мнение
                            взимам една втора употреба да качват на колата иначе няма спасение
                            Ако мислиш, че това е спасението...
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                              Почти сигурно е от дюза. Занижено гориво на празен ход и пред впръскване. Другият вариант е прекалено много гориво от дефектирал разпръсквач. Дюзите ти са Денсо, правим доста такива. Принципно трябва да се свалят и проверят и четирите. Ако искаш свали ги и ни ги прати да ги видим. Направи все пак и една компютърна диагностика

                              Засега ще задържа свалянето на дюзите, че то голяма хамалогия - интеркулъри, капаци - нямало да стане тия дни. Пък и казаха, че двиг. работел перфектно. Ще сменя нафтата - този път от ЕКО с добавка Castrol. Ще видим какво ще покаже - дотук с климатик и около 120км/ч - 7.5-8/100. Заредих от OMV Търговище, сложих 150г двутактово масло - ужас - при изпреварване на 5-та пропушваше и май нямаше голяма тяга (дали е било заради климатика). Досега карах с LUKOIL. Тия дни ще навъртя над 1000км. и ще си покаже.
                              Дали на точното място го написах това?

                              Коментар


                              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                                Първоначално публикуван от tar_nasko Преглед на мнение
                                Засега ще задържа свалянето на дюзите, че то голяма хамалогия - интеркулъри, капаци - нямало да стане тия дни. Пък и казаха, че двиг. работел перфектно. Ще сменя нафтата - този път от ЕКО с добавка Castrol. Ще видим какво ще покаже - дотук с климатик и около 120км/ч - 7.5-8/100. Заредих от OMV Търговище, сложих 150г двутактово масло - ужас - при изпреварване на 5-та пропушваше и май нямаше голяма тяга (дали е било заради климатика). Досега карах с LUKOIL. Тия дни ще навъртя над 1000км. и ще си покаже.
                                Дали на точното място го написах това?
                                Забрави да изпушва от 150-те грама масло. Дюзите няма какво да ги пипаш въобще.
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X