Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нестабилност по асфалт...?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от churov
    Айде ,че мисля да идвам скоро до Ст. загора да ме разведеш из района!
    Имам обещано и от Жоро Хаджиев , дано да не е забравил!!
    Добре си дошъл- свиркаш и съм насреща!!!

    А по въпроса за амортисьорите- хич и не се сещам къде и как да ги проверявам!
    JEEP KJ 3.7 V6

    Коментар


    • #17
      Просто ако са стари ги смени ! Неминуемо ще имаш осезаема промяна!Несъм видял амортесьор на повече от 2-3 години и да работи пълноценно !
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • #18
        Да, амортисьорите. На корабите и на самолетите също изпускат често.
        Бернули е работил преди два века, засрамете се ... Повечето явления в класическата физика се учат в училище.
        Във всяка гумаджийница има една крива рамка, прилича на пергел. С нея се мери ширината на джантите без гумите да се свалят. Ако имаш познат гинеколог - и той ще ти ги премери. Те имат същия инструмент като гумаджиите.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Стефан
          Да, амортисьорите. На корабите и на самолетите също изпускат често.
          Бернули е работил преди два века, засрамете се ... Повечето явления в класическата физика се учат в училище....
          !!!???!!!
          Какво да кажа , че да не заключат пак темата
          Стефане не разбра ли че аз срам нямам!
          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
          0899187766

          Коментар


          • #20
            Стефане, човекът е прав за амортисьорите. Не е задължително те да са проблемът, но са вероятна причина. По отношение на Бернули си прав, но нали амортисьорите донякъде го компенсират. Може да е от гуми или недобре регулирана предница, омекнало окачване и т.н.
            Но амортисьорите определено са важно нещо на пътя. От опит го зная
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #21
              Разбира се ,че при неправилно работещи амортесьори , колата започва да прави точно такива ,,залитания''!Предполагам , че може причната да е там , защото най-вероятно са му оригиналните на човека(имам в пред вид стари).говоря също от опит !
              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
              0899187766

              Коментар


              • #22
                Активните амортисьори ги забраниха и във Ф-1. Как очакваш джипът да остане непоклатим в значителна турбуленция? Каква трябва да е правилната им реакция при скорости на въздушния поток значително превишаващи собствената на обекта, при забележими разреждания и сложни ударни фронтове на сгъстяванията? Как се обяснява такова поведение на обекти без амортисьори?

                Коментар


                • #23
                  Те реагират и на пътните неравности освен всичко друго.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #24
                    Каква турболенция при надлъжни неравности по пътя !!!!!
                    Пак си прочел половината пост !Нали точно в такива моменти колата залита и точно амортесьорите трябва да я успокоят !
                    Никога ли не си карал с не работещи амортесьори ?
                    Не , просто не ми се спори !Май няма смисъл!
                    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                    0899187766

                    Коментар


                    • #25
                      Естествено. А попадналата в турбуленция кола се държи съвършенно еднозначно, и не амортисьорите са причината за това. Давайте нанатък. Ето още полезни думи - аеродинамика, обтичане, разреждане, сгъстяване, устойчивост.

                      Коментар


                      • #26
                        Да ама те помагат да се намали и затихне амплитудата на клатене, та ако ще и вследствие на турболенция. Все пак сичките му подресорни щуротии са си на пътя При торнадо съм съгласен, че нямат значение
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #27
                          Не, ефекта е осезаем и при по-малки разреждания и скорости от типичните за торнадото. Освен това при такава пертурбация амортисьорите нямат време да гасят дълги колебания, които не са и дълги. А освен това са знакопроменливи и вертикалната им компонента е несъществена от гледна точка на работните ходове на амортисьорите.

                          Коментар


                          • #28
                            Чудесно, но човекът се оплаква от нестабилност.
                            Амортисьорите са основателна причина за нея
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #29
                              Не забравяйте и стабилизиращите щанги! Те са създадени точно да противодействат на страничното люлеене. Малко уж луфтче в гумичките води до значителен страничен наклон. При някой са само отпред, а при някои и на двата моста. При пътуване по пътища са крайно полезни, а за офроуд по мое мнение пречат, защото се опитват да повдигнат пропадналото колело и то губи сцепление.

                              Коментар


                              • #30
                                от известно време насам и аз залитам така и си е точно от аморт. отзад предимно... знам го със сигурност, няма сми да се чудя... има и много други показатели.

                                стабил. щангите пречат на оф да, доста. говори се /не съм пробвал/, че ОМЕ и TJM дават възможност за стабилно поведение на пътя, без тях. струва си да се помисли за сериозно окачване, особено ако ще се сменят аморт. и/или други части по окачването. да се проверят и тампоните, както на аморт, така и на носачите, и кадето има още.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X