сигурно е щото да пообщуваш на живо с него, тука липсва интонацията, пък му е характерно да говри сякаш ако сложиш гадна интонация, сякаш те гъбарка зловещо. пък той просто така си говори. а и според мен не е свързано се теб. просто сме хахави типове тука. не като нормалните хора. калта ни привлича
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нестабилност по асфалт...?
Свий
X
-
Re: Нестабилност по асфалт...?
Първоначално публикуван от КосьоЗдравейте!
Става въпрос за Дайхатсу Фероза, но въпросът ми е към всички, защото може да не е само при мен така.
Първо джипчето го имам отскоро и усещанията ми са само от опит с нормални автомобили. Дайхатсуто не е никак тежко, височко е и тясно, а и в момента е с изключително широки асфалтови гуми- 255/60/15.
Та при движение по асфалт със скорости около и над 90км/ч и при:
- разминаване с големи камиони;
- по-силен вятър;
- преминаване през надлъжни неравности по пътя;
- при липсващи горните причини, но при изпреварване;
ми е необходимо особено внимание към кормилото, за да държа пътя!
Все едно, че имам луфтове по кормилното управление. Пипах навсякъде - карета на кормилния прът и кормилни шарнири. Само в левия кормилен шарнир има съвсем лек луфт, но не е нещо фрапиращо. На други места по окачването и отпред и отзад уж всичко е проверено и е перфектно. Да не говорим, че нямам никъде тропания. На място- сервото отработва дори на най-лекото мърдане на кормилото. Има моменти, като си карам- мога да пусна кормилото и колата си върви без да мръдне. Но има моменти, когато трябва да го държа здравичко и да компенсирам дори в някоя от посоките.
Та това нормално ли е за такъв къс и висок, и тесен джип?
Защото аз се съмнявам за неоткрити луфтове, съмнявам се в неподходящо широки гуми, или в проблем със сервото на високи обороти?! Или пък комбинация от причини?!
Споделете моля опит!!
Смених гумите! Сложих каквито ги дават по размер- 225/70/15- KUMHO VENTURE- чисто нови! И машинката заспа! Просто не е същата! Прочетох доста добри неща за тях в един американски сайт-http://www.tirerack.com/. Там споделят практически наблюдения. Та ги дават сравнително добри за all terrian. Привлече ме това, че са сравнително еднакво добри и за сухо и за сняг и лед. Привлече ме и добрата им цена тук- по 148 лв. парчето. За сега съм очарован от поведението им на сухо и на кал за вилата. Дано са така добри и в снега по Пампорово?! Поне за моя вид терени ме задоволяват.JEEP KJ 3.7 V6
Коментар
-
когато се комбинират широки гуми с тесни джанти и сравнително ниско налягане резултата е добър за бавно каране и лош за бързо... Гумите се гънат спрямо джантата и оттам ти се люлее колата...
аз като карах с Интерко 31х11.5 и само да спадна налягането с 2-3 десети, веднага се усеща в завой...
амортисьорите се познават лесно - като заклатиш на ръка люлеенето трябва да е трудно и затихва веднага /най-много едно трепване с доста по-малка амплитуда/...
останалото е суета - с тия амортисьори така, пък с ония... иначе имал съм 6 автомобила и само един от тях имаше нужда от смяна на амортисьори и ефекта беше поразителен...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Re: Нестабилност по асфалт...?
Първоначално публикуван от КосьоЗдравейте!
Става въпрос за Дайхатсу Фероза, но въпросът ми е към всички, защото може да не е само при мен така.
Първо джипчето го имам отскоро и усещанията ми са само от опит с нормални автомобили. Дайхатсуто не е никак тежко, височко е и тясно, а и в момента е с изключително широки асфалтови гуми- 255/60/15.
Та при движение по асфалт със скорости около и над 90км/ч и при:
- разминаване с големи камиони;
- по-силен вятър;
- преминаване през надлъжни неравности по пътя;
- при липсващи горните причини, но при изпреварване;
ми е необходимо особено внимание към кормилото, за да държа пътя!
Все едно, че имам луфтове по кормилното управление. Пипах навсякъде - карета на кормилния прът и кормилни шарнири. Само в левия кормилен шарнир има съвсем лек луфт, но не е нещо фрапиращо. На други места по окачването и отпред и отзад уж всичко е проверено и е перфектно. Да не говорим, че нямам никъде тропания. На място- сервото отработва дори на най-лекото мърдане на кормилото. Има моменти, като си карам- мога да пусна кормилото и колата си върви без да мръдне. Но има моменти, когато трябва да го държа здравичко и да компенсирам дори в някоя от посоките.
Та това нормално ли е за такъв къс и висок, и тесен джип?
Защото аз се съмнявам за неоткрити луфтове, съмнявам се в неподходящо широки гуми, или в проблем със сервото на високи обороти?! Или пък комбинация от причини?!
Споделете моля опит!!
В моя сервиз се занимаваме основно с това явление, което ти се случва!
С по-широките гуми джипът ти става доста по-нестабилен ако не му се зададът точните наклони, причината е много проста гумата не стъпва по целят си грайфер, може и да не се получи износване въпреки това ако е примерно: Страничен наклон=ЗАТВОРЕН, Сходимост=ОТВОРЕНА в този случей няма да износва гуми но е нестъбилен !
А ако отидеш на стенд за амотисьори с тези гуми ще ти кажат че амортисьорите ти са за смяна,и защо:
Стенда за амортисьори (Тръсачка) измерва амплитудите на изместване при надлъжно,напречно, и вертикално тресене,тъй като твойте гуми стъпват на доста по-голяма площ от нормалното стенда ще измери че нямаш добра амортизация, тъй като амплитудите ще бъдат доста по-големи !
А луфтовете колкото и малки да са, те на по-висока скорост започват да се усещат и това спомага автомобила да бъде нестабилен !
Мой съвет към теб е :
Отстрани си луфтовете и си направи точен реглаж и джипът ти ще се държи доста по стабилно !
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар