Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Представяне на наш'те джипки! :)

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Снимки на Газ-ката на Милен:









    Коментар


    • #47
      Искрени благодарности за Yaro, още веднъж ти благодаря за снимките

      Коментар


      • #48
        Късия Дифендър 200tdi на колегата Lany от Малта. След като ми изпрати снимките, оставам на него, ако желае разбира се, да разкаже повече за джипката..









        Коментар


        • #49
          Долу-горе това са характеристиките на ноя камион(както аз му викам)1990 година,турбо дизел 122кс(сега е 160 с по голям интеркулер правен по поръчка)от долу има протекция на всичко,като кормилна щанга,двата дефиринциала,резервоара,разпределителна и скоросна котя усилени щанги които подържат задния дефиринциал,отпред има двойни амортесьори,задния кардан е с по голям наклон(www.scorpionrasing.co.uk)сайт за професионално оффроад оборудване,но много скъпи глезотийки.По принцип почти всичко сам си правил сам,все пак сам българин.Ако някои го итересува нещо относно Land Ровер да пише-мисля че мога ца му помогна-аз или моите приятели Извинете ме за грешките-от давна не съм писал на кирилитца
          Емил-00356 99872043-Малта
          Defender-90

          Коментар


          • #50
            И аз пратих няколко снимки на Yaro,засега само на дългия лр.Късия още не е за гледане.Имам и газ69, ама не съм пратил снимки.Някой има ли идея откаде да си намеря предни калници за ленд ровър-2серия.Yaro .да каже дали на Дифендъра са същите
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #51
              Land Rover Discovery 3
              TDV6 2.7 190 h.p.
              Air suspension
              Terrain Response
              гуми 18"" - Fulda Yukon - зимни и GY Wrangler M+S (за лека мъгла)

              Коментар


              • #52
                сузуки джимни 1.5ддис за сега е само с гyми АТ и има една защита на раздатачната кyтия...

                поздрави







                Коментар


                • #53
                  Представяне на наш'те джипки!

                  EТО Я И МОЯТА ДЖИПКА
                  SUZUKI SAMURAI 410
                  год.на производство 1987г., 110 000 хил.км., газова уредба, лек туннинг:ролбари и гуми Malatesta Cobra
                  снимки : http://new.photos.yahoo.com/xeniajor...60762383340874
                  http://htftp.offroad-bulgaria.com/ic...zuki%20snimki/
                  http://htftp.offroad-bulgaria.com/ic...i/DSC01627.JPG
                  SUZUKI SAMURAI
                  http://htftp.domainbg.com/icofresh/a...m/new-logo.jpg

                  Коментар


                  • #54
                    G 350 turbo diesel

                    G 350 turbo diesel 94 г, лебедка WARN 8000 ,3 блокажа
                    Да се надявам че Яро ше публикува и снимките
                    ...а ние с Г-тата където си поискаме

                    Коментар


                    • #55
                      Първоначално публикуван от targa
                      И аз пратих няколко снимки на Yaro,засега само на дългия лр.Късия още не е за гледане.Имам и газ69, ама не съм пратил снимки.Някой има ли идея откаде да си намеря предни калници за ленд ровър-2серия.Yaro .да каже дали на Дифендъра са същите
                      Снимки на дългия Land Rover Series 3 на targa:

                      За калниците - просто ти трябва листа ламарина, имах линк как си ги правят, ще се опитам да го намеря.





                      Коментар


                      • #56
                        Снимки на Нивата на inko:

                        Кратко описание:
                        Гуми BF-AT,още едни регенерати тип бутонки,джанти MMC или нещо подобно от Мотоексперт,лебедка -някаква немска така си е взех,булбари по мой тертип,пружини от Роман от бардуците,експед.багажник по-точно от два един,хидравлика на волана,5 ск.,рекаро седалки,спортен волан,напречни греди под купето хванати с мн.сериозни планки и болтове,амортисьори Монро,цвят металик с много лак,който на места вече го няма,само бензин,пипната тук там по-мотора.












                        Коментар


                        • #57
                          Re: G 350 turbo diesel

                          Първоначално публикуван от Ex
                          G 350 turbo diesel 94 г, лебедка WARN 8000 ,3 блокажа
                          Да се надявам че Яро ше публикува и снимките
                          Снимки на G-то на Ex:





                          Коментар


                          • #58
                            Първоначално публикуван от Yaro
                            За калниците - просто ти трябва листа ламарина, имах линк как си ги правят, ще се опитам да го намеря.
                            Как от лист ламарина?Как ще направя бомбетата?Това не е ли втора серия? Аз мислех,че трета серия е като моя,но на пружини.Няма ли някъде линк,кадето да се сравняват различните модели с това купе?Включително ходовата част?Мерси за снимките.Скоро ще направя нови с повече подробности, включително на Газ69 и късияLR и двигателите.
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • #59
                              Първоначално публикуван от targa
                              Първоначално публикуван от Yaro
                              За калниците - просто ти трябва листа ламарина, имах линк как си ги правят, ще се опитам да го намеря.
                              Как от лист ламарина?Как ще направя бомбетата?Това не е ли втора серия? Аз мислех,че трета серия е като моя,но на пружини.Няма ли някъде линк,кадето да се сравняват различните модели с това купе?Включително ходовата част?Мерси за снимките.Скоро ще направя нови с повече подробности, включително на Газ69 и късияLR и двигателите.
                              'Бомбетата' се огъват, не виждам проблем.
                              Най-простата разлика между Серия 2/2а и Серия 3 е: на 2/2а фаровете са на решетката на радиатора (между калниците). На Серия 3 са на калниците. И двете са ресорни, парт тайм. Пружините тръгват при 90/110 (прекия предшественик на Дифендъра) от 1982г. насам, като няколко години има и с пружинии ресори.

                              За идея, къса 88-инча Серия 2а мек покрив (с десетки килограми в плюс или минус около теглото на 469 с мек таван):


                              109-инча дълга Серия 3:

                              Коментар


                              • #60
                                Последната Любов - тойота Ленд Круизер 80 - 1995г на Мноооооого километри, 4.2 ТД. Има работа по нея за "целият Китаиски народ", но нЕма кинти и затова, малко по малко ще я стягам, молейки се да изкара.
                                Първите ми впечатления, след 2 месеца и 2500км (главно извън асфалта) - Кола - Чудо, до сега не се е налагало използването на лебедка (което е странно, но може би късмет?), колата е ГОЛЯМА, но преодолява препятствията все едно ги няма? Пзволява много по вискока скорост по черни пътища.
                                Като се има в предвид че първата "джипка" (лада Нива) биде продадена на 10-ия месец, втората (Хънтъра) на 8-ия, третата (Патриота) на 6-ия месец, дано тази развали магията и изкара по-дълго, доста по-дълго
                                Ето и малко снимки:



                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X