Ние си имаме Сузуки Самурай (1,3 карбуратор). Говоря в множествено число от името на семейството. Отначало само аз му се радвах, но постепенно и детето, и жената започнаха да го харесват, като прежалиха комфорта и екстрите.
Все пак има известна прилика със семеен автобил - от по-дългите е! А това, освен че дава повече място, оказва и (макар слабо) влияние върху возията.
Не знам как да сложа текст към отделните снимки, а искам да обясня: на тази с кучето - това са домашните любимци; локвата - в тая суша не е лесно да се намери и локва.
А, щях да забравя най-важното - казва се Zuk !
За сега се опитвам да го поддържам в изправно състояние. По-натам ще видим.
Преди две седмици много исках да се похваля с "чисто новото" ми, а иначе 8-годишно "Джимни", но не можах да кача снимките. Сега май можах да ги смаля и ще се опитам пак.
На едната снимка се вижда един от малкото благоустроени участъци на пътя, по който обикновено карам джипчето, и заради който си го купих.
На другата личи, че машинката е ожулена от дясната страна и ремонтирана отгоре-отгоре. Такава я купих и още в онзи момент си казах, че няма да оправям, и наистина си я карам така. Това може да изглежда като мърлявщина, обаче на мене н а и с т и н а ми харесва повече така.
Освен това, като забелязах, че клоните и тръните покрай същия онзи път оставят драскотини по боята, в ъ о б щ е не ми пука. Викам си "Аз джип ли карам или лимузина!". Та може би разбиранията за естетика се различават според вида автомобил.
Нашата Сузи е от новите ГВ 2007, 2.0, 140 к.с.,103 Кв. Използва се за шосе и качване до едно село на Витоша. Подобренията засега са лети джанти, които не са монтирани още. Може да и сложим ролбари в бъдеще.
Аз карам 1 скромно самурайче - Ейййййй толкова високо. За да не пълня излишно темата, на линка отдолу има история как грозното патенце порастна и се превърна в още ПО-ГРОЗНО.
Седем милиона души имат щастието да живеят в България, а останалите хора по света, нямат това щастие, но пък имат всичко останало..
LZ1BGM Тел.0887482136
Suzuki Vitara 2.0 V6 24V, 1995 г.
Стандартно окачване и гуми 215/65/16 .
Газов инжекцион.
Чакайте малко, че нещо май вече чука на вратата..............
Не за вярване кой беше: Голди и ...
- Комплект гуми М/Т или А/Т, не видях много добре,
- 2'' лифт,
- Лебедка,
- Колан,
- Hi-Lift,
- И разни други неща от оня списък - задължителния.
Докато се обяснявах, че още съм начинаещ, че още не съм готов ... вече имах един прекрасен колан за теглене - 10м, 8т.
Няма как, другото ще чака ... засега.
Започна се. Оттук нататък пътят май е само един ..... или два? Още съм малко раздвоен между soft-а и hard-а.
Май трябваше да си взема нещо по-голямо, че като се появят семейни разногласия да има къде да пренощувам поне.
Малко постно съм се изразил преди малко. Я сега да напиша и малко техн. подробности за моя Самурай.
Сузуки САМУРАЙ от далечната 1985 (там някъде) година. Не, че е останало много от него. Смених: Двигателя, ск.кутия, преден и заден мост, поне 3 окачвания, амортисори, половината купе, а другата половина доста поизрязах, гуми, джанти, седалки, колани, кормило, ауспуси, брони, за капак смених и регистрацията. Окончателният вариянт е Самурай с най-ниска точка 52см. Двигател Vitara 8V-автоматик, Гуми R33/12,5"/15, джанти 10"/15,Седалки туристическо Recaro, волан Monte Carlo, амортисори CALMINI, 4-точкови колани.
Привет, на всички колеги!
Преди години имах щастието да карам за кратко голям и тежък Range Rover, но за съжаление не беше лично мой. От тогава все си мечтая за нещо подобно (4x4 и здраво) и накрая се сбъдна мечтата ми - от няколко дни съм горд собственик на Мitsubishi Pajero 1, 2,5 TDi, 1991год., къса база, мек таван и т.н. Джипката е в отлично здраве, мотора пее, маслени петна не видях никъде, няма грам ръжда, дори по защитните панели отдолу и е твърде вероятно километража да отчита реалните й километри.
Още съм заек в бранша и се чудя дали не съм сбъркал, но съм чувал много добри думи за тези машини. Какво мога да очаквам от него - много ядове или много радост?
Съжалявам, че още нямам снимки, но искам първо да го поизмия от няколко-дневните ми тестове, че да му си види цветът
моите принцеси:
тази, която ме напуска - Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8 Power Tech с Quadra Drive
гумите се водят 100% on-road Toyo Proxxes ST 245/70/16, но стават за леки забежки по къра и баирите
имах разни планове за нея, като механичен двувинтов компресор и по-големи спирачки, но всичко е история.
под влиянието на този сатанински форум се замислям, ако не я продам, да почне лека трансформация - лифт, гуми, лебедка, брони ... по наясно сте от мен
а мястото в сърцето ми се заема от Toyota Land Cruiser 120 3dr 4,0 V6 бензин. тя твърдо ще търпи "обратни" модификации - вече е свалена на 275/55/17 Toyo Proxxes ST (пристрастен съм), поръчани са й нови спирачки за двата моста от Rotora, дебна да излезе компресора на TRD, той като дойде му се полага нов междинен охладител, регулируемо окачване и т.н.
Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.
Току що се регистрирах и да си покажа джипката:
Газ-69 - произведен е през 1963г.
Не е оигинално: - Скоростна кутия-4ст. оригинален лост, Шприглите са заменени с 50x2мм тръби, газовз инсталация, уширена шофьорска врата, ново място за резервната гума, стъклоумиващото устройство.
Предвиждам да му сложа преден мост от УАЗ-469, а задния диференциал да заменя със самоблокиращ от БТР-60.
Ето и няколко снимки:
Коментар