От: катализатор
Махнах катализаторите на Чурука, на тяхно място - тръби, долните ламбди са на преходници - 9см изкарани. Звука на колата стана по-мъжки, отвътре в купето разлика не се чува, на ниски обороти не се чува двигателя, но на високи става забавно - все пак и конусовидния въздушен филтър без кутия си казва думата!
Грешка вече няма, колата работи и харчи нормално - извънградско - 13/100, градско - 20-24/100!
П.с. Свещите не са сменявани от незнам кога, мисля в понеделник да взема от БС
Махнах катализаторите на Чурука, на тяхно място - тръби, долните ламбди са на преходници - 9см изкарани. Звука на колата стана по-мъжки, отвътре в купето разлика не се чува, на ниски обороти не се чува двигателя, но на високи става забавно - все пак и конусовидния въздушен филтър без кутия си казва думата!
Грешка вече няма, колата работи и харчи нормално - извънградско - 13/100, градско - 20-24/100!
П.с. Свещите не са сменявани от незнам кога, мисля в понеделник да взема от БС
Добре че братята руснаци не се срамуват да ги показват и благодарение на тях си изясних някои неща. Начините са или с такива преходници/втулки, или с електронен "емулатор". Остава открит въпросът обаче доколко втората ламбда сонда участва в смесообразуването или е просто за контрол на катализатора.


Коментар