Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kатализатори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: катализатор

    извинявам се че се намесвам не е ли по добре да истарбушиш керамиката ако ти е здраво гарнето а керамиката да я предадеш има места на които я изкопуват по 100лв килото вместо да им даваш цял катализатор за 50см тръба която струва не повече от 15лв

    Коментар


    • #32
      До: катализатор

      Ако аз имах този проблем сега, щях да сложа резонаторно гърне, а с катализатора мога да правя каквото искам. Според мен гърне е по- добре, отколкото изтърбушен латализатор. Освен колата, лятно време се придвижвам с Хонда 750ВФР, и повярвайте ми, всяка дори и минимална промяна по ауспуха се отразява по един или друг начин.

      П.

      О.
      Land Rover Discovery 300TDI 1995 Basic

      Коментар


      • #33
        До: катализатор

        Първоначално публикуван от kappi Преглед на мнение
        извинявам се че се намесвам не е ли по добре да истарбушиш керамиката ако ти е здраво гарнето а керамиката да я предадеш има места на които я изкопуват по 100лв килото вместо да им даваш цял катализатор за 50см тръба която струва не повече от 15лв
        Керамиката няма как да я изтърбушиш здрава през двата отвора. Трябва да я счупиш на малки парченца, а тогава не я искат. Аз знам, че купуват само цял катализатор.

        Коментар


        • #34
          До: катализатор

          Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
          ...
          В този случай наистина е по-добре той да бъде заменен с нов но!!!!!!
          Новият, който ще сложите трябва да е одобрен от фирмата производител, т.е. само оригинален за Вашия автомобил.
          Всички тези УНИВЕРСАЛНИ, които се предлагат в БГ, не стават. Това е така защото всеки един производител на ДВГ-то е изчислил какъв по размер и форма катализатор да сложи, за да може да не се промени налягането и такта на изпускателните газове.
          Добре де, по-добре наш - от тия универсалните (за който ми искат 150лв или 50 + стария катализатор) или махане на стария и поставяне на резонаторно гърне( което е горедолу същите пари + един изгорял катализатор за връщане, който я го върна, я не, я ми го вземат в сервиза без да ме питат)?
          А относно екологията - да, точно мойта кола е една от стотиците милиони, които еб@ват м@й....а на екологията и бих искал да направя, каквото зависи от мен, за да намаля личната си вина срещу природата.
          Ако не свършва добре, значи не е свършило!
          0888 315 794
          LZ1UPI
          A1 (Rh+)

          Коментар


          • #35
            До: катализатор

            Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
            Добре де, по-добре наш - от тия универсалните (за който ми искат 150лв или 50 + стария катализатор) или махане на стария и поставяне на резонаторно гърне( което е горедолу същите пари + един изгорял катализатор за връщане, който я го върна, я не, я ми го вземат в сервиза без да ме питат)?
            А относно екологията - да, точно мойта кола е една от стотиците милиони, които еб@ват м@й....а на екологията и бих искал да направя, каквото зависи от мен, за да намаля личната си вина срещу природата.
            Ами как да ти кажа, кое ще е по-добре, като почти никой не знае какво ще се получи.
            Мога да ти кажа какво да гледаш според мен като си избираш нов катализатор.
            1. диаметъра на тръбата на входа и изхода де един и същ с твоя.
            2. да се запази разтоянието до ламбда сондата, имам предвид майстора да не каже сега тая кривка тук за какво ти е.
            3. Горе долу обема да катализатора да бъде един и същ с твоя стария. За плътност вътре няма да говорим, защото няма как да го видиш това.

            Това са нещата, които са най-важни, всичко друго е божа работа дали този катализатор ще пасне на твоя двигател. В най-лошия случай или ще гори малко повече отколкото досега или пък ще бъде малко по-тромава при ускорение

            Коментар


            • #36
              До: катализатор

              Сложи газ, и ще си екологичен.
              Land Rover Discovery 300TDI 1995 Basic

              Коментар


              • #37
                До: катализатор

                начупен на парченца го взеха 100лв килото а цял го купуват по скапо
                поне при мен беше така

                Коментар


                • #38
                  До: катализатор

                  Махайки катализатора (запушен или не) двигателя се изчиства по-добре от изгорелите газове. С никой от автомобилите, на които съм махнал катализатора, проблем не съм имал.

                  Не знам как се разбира. Вчера се завирах под фронти но катализатора е на малко ш....о място. Като този http://cgi.ebay.de/KATALYSATOR-KAT-O...2em118Q2el1247
                  За сега няма да бързам да си слагам таралеж в гащите.
                  На фронтера 2.2 се сваля колектора от двигателя. Аз сложиш най-скъпия резонатор на крафт 85лв. Работата е наколко часа, но си струва.

                  Коментар


                  • #39
                    До: катализатор

                    Здравеите и от мене ако мога да се изкажа по вапроса : Значи катализатора като се запуши 1-ви стадий започва да мирише на сяра или по нашему на развалени яйца.Мойта работа е точно такава демек с това се занимавам Ауспухови системи.2-стадий е разпадането му на парченца което е много неприятно по някой път защото ако се е получило разпадане е възможно да запуши гърнето след него ,в повечето случай неможе да се отстрани това парче от там.Следователно идва момента на смяна и на това гърне+катализаторът.Та животът на катализаторът е 120 000 км препорачителни за смяната му.Идва моментът за Ламбада-сондата тя е много важна за правилната работа на двигателя.Работата на сондата е да дава информация на компа да прави правилна горивна смес .Колкото до тези автомобили с 2 сонди принципът е същия.1-вата сонда дава инфо.за сместа а 2-рата дава инфо за катализаторът дали правилно работи.Повечето автомобили имат една жълта лампа на таблото която показва дали катализаторът работи в граници на нормалното.Демек ако светне задължително е премахването му с нов или резонаторно гърне.Така до тук добре Ако дойде този момент препоръчвам резонаторно гърне.Ако решите да го избушите 1-во ще получите неприятен метален шум което предполагам че на пошечето им е неприятен.2-ро не доизгорелите газове носят със себе си малки частици искри със себе си.Следователно работата на резонаторното гърне е да ги потуши и да намали зблъсъка на газовете в следващото гърне.При монтаж на такова гърне"резонатор"задължително трябва да се монтира и сондата на него.Следователно ако съм бил полезен ще си направите сметката за траба на негово място.Задалжително е и фито на трабата да е същото може да е по-голямо но не и по-малко.За дизеловите автомобили няма проблем да е с тръба.Нямам място да обясня защо.Колкото до тези катализатори заместители в ЕМКОМПЛЕКТ и ДР.те са за 50 000 км.толкова им е животът на тях.Оригинален кат. в България започват цени от 800 лв. на горе.Дано съм бил полезен с инфото ако има още нещо питайте.И на края Обобщение :махате го ако ви дадат някой лев добре дошло слагте Резонатор и работата е О.К. П.П при нов кат.автомобилът губи 7коня лично съм го тествал това при махането му с резонатор се полуюават тези 7 коня но нямам как да ги усетите.Разликата ще усетите само Ако ви е бил запушен.тогава загубата ще е повече от тези 7коня.Дано съм бил полезен.Вече мисля че ви се изясни малко този въпрос.
                    Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

                    Коментар


                    • #40
                      До: катализатор

                      и аз ще кажа нещо по темата преди една година каталиэатор струваше 100-140 лв эа това в сервиэите ги свалят
                      0887 526 564/ 0897 933 755 /

                      Коментар


                      • #41
                        До: катализатор

                        Така значи при мен са четири катализатора и сондите постоянно отчитат грешка и оттам изключват една камара системи та даже и еърбезите, затова се принудих и смених генерацийте със катализаторите и сондите. Та с резонаторни гърнета няма да мине номера но ме интересува нещо друго към сондите се прикачат симулатори които не позволяват да се отчете грешка и единственната вреда е екологична, та въпроса ми има ли някой запознат със историята намерих човек който ги прави но е тясно специализиран със Митсубиши и от другите марки се дърпа тъй като не му е много ясен интерфейса, става дума за Тойота FJ. Или с две думи има ли някой който е наясно със симулаторите за Тойота.
                        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                        Коментар


                        • #42
                          От: катализатор

                          Искам и аз да споделя с какво се сблъсках:
                          Карам Чероки 4.0л, 2001 година, с 4 ламбда сонди. През около 30 километра изписваше грешка 0432 - main catalyst efficiency...ясна е на всички...обаче като я изчистих веднъж и се разходих от София до Боровец и обратно, светна не след 30, а след 160км, на околовръстното в задръстването!
                          Днес махнах катализаторите и долните ламбди ги монтирахме на същото място на новите тръби, изнесени с около 4см. Отново компа светна и грешката е същата - 0432.
                          Работата на двигателя е по-различна като звук без катализаторите, при тръгване и сменяване на скорости се усеща повече тяга, за разхода все още нищо не мога да кажа.
                          Искам да накарам чек енджина да не показва тази грешка и се чудя:
                          1- да разкача кабелите на долните ламбди, тогава на компа се подава инфо - 1волт перманентно, но незнам дали се влияят горните ламбди и забъркването на сместа и харча...
                          2- да изкарам още навън ламбдите, но незнам дали ще има ефект.
                          3- да извадя ламбдите да си стоят около двигателя и да мерят околния въздух...
                          4- чувал съм за емулатори или една проста схема с резистор...
                          Моля, ако някой има преки наблюдения и опит, нека сподели какво мога да направя, писна ми вече да се чудя и се мая...поне си купих elm327 scan tool и мога да си гледам и чистя грешките непрестанно...
                          Jeep Cherokee XJ 4Lx4Inch Lift
                          Компютърна диагностика

                          Коментар


                          • #43
                            От: катализатор

                            Мислите ли че ще тръгне по добре джипката без катализатора.

                            Коментар


                            • #44
                              От: катализатор

                              Първоначално публикуван от zogry Преглед на мнение
                              Мислите ли че ще тръгне по добре джипката без катализатора.
                              Да.Катализатора е тапа.

                              Коментар


                              • #45
                                От: катализатор

                                За тръбата ... някои хора казват че след монтирането и започвали да чуват странни шумове,аз лично на стария си автомобил имах монтирана такава и шумове не чувах.
                                Последно редактирано от CarTest™; 03-03-11, 08:32.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X