Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

    Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
    Чакай сега, турбината се задейства средно при около 2000 оборота на двигателя. При спиране оборотите са много под 1000, ерго турбината вече е изключила - отдавна преди двигателя да спре да работи. Подсещаш ме обаче за един друг момент свързан с форсиране при студен двигател над 2000 оборота. Тогава ми се струва логично турбината да се амортизира повече заради ,,некачено" и неподгрято масло...
    Ако караш с ниски обороти преди да спреш и изгасиш няма проблем.Но ако спреш с форсаж и не изчакаш да паднат оборотите има такъв

    Коментар


    • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

      Аз правя следното.Превозното средство ми е в двор.Паля го сутрин оставям парното да работи на 1.Влизам в къщи една обилна закуска.Като излеза да тръгвам след 15,20минути (става въпрос за зимно време) Вътре е топло и евентуален сняг,скреж се е стопил.Лошото е че трябва да се става 15,20 минути по ранко

      Коментар


      • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

        оффтопик:

        Между другото в Швеция, ако колата стой запалена на едно място, след няколко минути ти потропват на стъклото, че никой не е длъжен да диша изгорелите газове напразно

        Коментар


        • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

          Това за турбината съм го чел и във форума на Мерцедес, да не се изключва колата венага, било свързано именно с охлаждането на турбината. Логичен е аргументът, че се включва над обреелени обороти, безспорно, но тук става въпрос за изключване веднага след като спреш на участък, където си се движил с висока скорост и съответно обороти (на 5-та - например магистрала. Ето там ако отбиеш на бензиностанцията и врътнеш ключа без да изчакаш минутка стават нещата, за които говори колегата. Иначе на нормален път няма проблем, защото наистина турбото се охлажда от включването и изключването.
          Galoper Exceed V6 3.0 1998 къса база

          Коментар


          • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

            Първоначално публикуван от mistral Преглед на мнение
            оффтопик:

            Между другото в Швеция, ако колата стой запалена на едно място, след няколко минути ти потропват на стъклото, че никой не е длъжен да диша изгорелите газове напразно
            Вярно, че го правят. Ама пък там на паркингите пред жилищните сгради на много места има изведени контакти, в които да си включиш подгряването и сутрин да палиш топъл двигател.
            И никой не троши стълбчетата и не си опъва кабел от тях до апартамента за да ползва ток на аванта.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

              Е, тия шведи нищо не разбират... Шведска им работа, скучна.
              Я сложи в Младост едно-единствено стълбче да видиш колко ще е весело, ще се сбият кой пръв да мушне щекера....
              Ама затова сме на това дередже, де нищо ново под слънцето. Гениален е бил Алеко, е това сме българите...
              Galoper Exceed V6 3.0 1998 къса база

              Коментар


              • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                това с мазането на турбината са пълни измишльотини като изфорсираш и загасиш оставала без масло а маслото което е вътре или по тръбите данесе изпарява случайно за секунди а за студения двигател съм на мнение че е подобре да поработи малко независимо че съвременните ги оправлява комп. или с обогатител или авт. смукачи принципа на двг си остава един и същ с леки подобрения
                Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                Коментар


                • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                  Първоначално публикуван от bastuna Преглед на мнение
                  това с мазането на турбината са пълни измишльотини като изфорсираш и загасиш оставала без масло а маслото което е вътре или по тръбите данесе изпарява случайно за секунди а за студения двигател съм на мнение че е подобре да поработи малко независимо че съвременните ги оправлява комп. или с обогатител или авт. смукачи принципа на двг си остава един и същ с леки подобрения
                  Не са измишльотини,четете преди да пишете грешни и неаргументирани мнения.
                  Интересно колко автомобила сте имали с турбо и сте ги карали по този начин?
                  ТЛК 80 4,2ТД-95г

                  Коментар


                  • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                    Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
                    Чакай сега, турбината се задейства средно при около 2000 оборота на двигателя. При спиране оборотите са много под 1000, ерго турбината вече е изключила - отдавна преди двигателя да спре да работи. Подсещаш ме обаче за един друг момент свързан с форсиране при студен двигател над 2000 оборота. Тогава ми се струва логично турбината да се амортизира повече заради ,,некачено" и неподгрято масло...
                    Турбината се развърта в момента, в който заработи двигателя и се върти докато не го угасиш. Друг е въпросът обаче с какви обороти се върти и каква е температурата на лопатките в изпускателния колектор..... При гасенето веднага след движение на високи обороти, проблем представлява не толкова липсата на мазане колкото това, че лопатките все още са нагорещени до червено и не могат да се охладят правилно, вследствие на което животът им се съкращава значително.
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                      На Паджеро 3,2 2002г. в турбината има непрекъснато 2,1л масло. Дори и при смяна на двигателното масло, тези 2л си остават там.
                      sigpic

                      Коментар


                      • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                        Първоначално публикуван от krasi_kros Преглед на мнение
                        Не са измишльотини,четете преди да пишете грешни и неаргументирани мнения.
                        Интересно колко автомобила сте имали с турбо и сте ги карали по този начин?
                        не е тук мястото да споделям колко автомобила съм сменил или притежавал работата ми е такава че изминавам средно по 80 000км на година и то с личния си автомобил и ги сменям на година мах. две та може би съм наясно та дане говоря че от 10-на години карам само дизели и съм останал с някакви впечатления от модели което няма нищо общо с темата
                        Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                        Коментар


                        • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                          Извинявам се че се намесвам, но искам да уточня две неща:
                          1-експериментално е доказано, че за двигатела са критични, а именно, поради липсата на достатъчно мазане, първите 6 оборота.
                          2-на седмият оборот, турбото е развъртяно в порядъка-600-900 оборота, от 120000 вероятни.
                          Моето мнение е, че последното нещо за което трябва да се притесняваме при студен старт е турбото.

                          P.S. Притеснявайте се за него когато угасяте колата, ако сте карали по-спортно, и то заради маслото, което остава в него, и се прегрява, поради спиране на циркулацията му.

                          п.

                          о.
                          Land Rover Discovery 300TDI 1995 Basic

                          Коментар


                          • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                            Първоначално публикуван от bastuna Преглед на мнение
                            това с мазането на турбината са пълни измишльотини като изфорсираш и загасиш оставала без масло а маслото което е вътре или по тръбите данесе изпарява случайно за секунди а за студения двигател съм на мнение че е подобре да поработи малко независимо че съвременните ги оправлява комп. или с обогатител или авт. смукачи принципа на двг си остава един и същ с леки подобрения
                            Както кажеш.Няма да се караме сега за една измишльотина.

                            Коментар


                            • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                              Момчета хората създават автомобилите да ги ползваш 5 години или 150 000км. а ние купуваме таласъмите и се чудим как да ги съхраним повече време а от много разбиране и експерименти колко са изгоряли и са се вайкали ... я всеки да си признае включително и аз
                              Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                              Коментар


                              • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                                Аз правя така:
                                Подгрявам докъто угасне лампата
                                Веднага излизам на задна от паркинга, без да минавам 1000 оборота.
                                Карам "докъто се появи температура в парното", без да преминавам 1800 оборота.

                                За себе си съм решил, че това е живота на моята кола.

                                П.

                                О.
                                Land Rover Discovery 300TDI 1995 Basic

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X