Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Размисли за състезателен джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Размисли за състезателен джип

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Че кой твърди друго? Та, все пак, колко бяха класовете там?
    Но не карат в един клас.
    Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
    Съгласен съм, но за да се направят тези класове Стандартен, Модифициран и Прототип, трябва да се направят и отделни трасета за тях, Защото не може да пуснеш джип от стандартния клас в трасето на прототип и обратно, защото техническите им изисквания са различни. В траяла за различните класове се правят различни трасета(зони), съобразени с възможностите на съответния клас- било то гуми, безопасност и др. Но, там е много по лесно приложимо това. Докато в трофито, колко организатори биха могли да си позволят лукса да направят три отделни трасета, за поне три класа. Защото, не можеш да пуснеш машина от стандартния клас в дълбоки 50 см коловози, понеже ще е ограничен в размера или агресивността на гумите примерно. А и не можеш да пуснеш от клас прототип по републиканската пътна мрежа, защото няма регистрация. Това са просто два примера, а мога още много да давам.
    Знам, че ще ми кажеш за кубатурата. Ако ще те успокоя в траяла в клас Прото има машина с 4,6л. има и с 2.0л. и си карат хората.
    Не проблем да се вкарат класове в правилника на трофи шампионата и аз ще лобирам за това, но трябва да има и ограничение за минимален брой участници от съответния клас, за да се сформира такъв.
    Кой казва че трасето трябва да е различно за всеки клас? Автомобилите 4х4 ли са,двигател и гуми имат ли? Какви глупости ми дрънкате. Класирането е според подготвеноста на автомобила. Все едно на Рали България да ми правят отделни трасета за всяка група.
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #62
      От: Размисли за състезателен джип

      Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
      Отново си се изтропал неподготвен...
      Покажи ми едно Трофи което да е 100% по правилниците изискванията и забраните на FIA?? За какво приложение Ж става въпрос тогава? Нали точно ти си най върлия противник за вкарване на тези правила в спорта.Примери и свидетели мога да ти дам колкото желаеш.А и помниш на Шумен какъв разговор водихме? Срам ме е да го споделям с хората. То по твоята логика и рали-рейд състезанията са незаконни.
      Моля те говори ти лично какво си направил организирал помогнал за спорта и тогава говори за другите.

      Темата е безпредметна щото всеки който е карал Трофи където и да е знае че само с лебедка няма начин да постигне много.Доказва го и последния шампион на RFC тази година. Бензинов двигател и ел. лебедка в царството на водите и наистина бързите механични лебедки.

      А така наричаното от вас бъги от горните снимки е перфектно подготвено за американските състезания дето са в космоса спрямо нас.В България ще му е трудно поради много причини.Ширина на базата труден достъп в кокпита и най вече това че е едноместно.

      Мисля че един организатор трябва да се стреми трасето да е така подбрано и направено че всяка една конструкция да има предимство в даден момент.Така се запазва интригата до края и е много по честно спрямо различните конкуренти.
      Ако е нечестно че някои е инвестирал в бърза лебедка то тогава да се ограничат и блокажите грайферите на гумите и всички двигатели да са до сто коня.Възраста на участниците също трябва да е фиксирана.Но тогава може някои да е тренирал повече от другите и отново състезателите няма да са с изравнени възможности.
      Ебати глупостите в понеделник сутрин..
      Никъде не съм казвал че правилника на FIA не го искам. Обори ме! Къде казвам че не харесвам типа автомобили като от първия пост? Обори ме! За последното за организатора и трасетата го кажи на Наско не на мен. За това съм съгласен 200%
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #63
        От: Размисли за състезателен джип

        Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
        ... Проблема е там, че като седна да чета правилника на нашата трофи верига, единственото което ми става ясно от него е, че излизам директно срещу батковците и, че за целта ми миришат чорапите - за мен предварително се обезсмисля цялото упражнение ... Затова и няма състезатели - правят се състезания основно за кеф ...
        Като те е страх от мечки - налягай си парцалите и не влизай в гората!
        Ти за какво искаш да се правят състезания?!? Да печелиш пари от тях ли? За България това го забрави! Още повече пък за трофи състезания. Да си чувал за професионален трофи състезател? Ако в трофи-то имаше някакви пари, отдавна щеше да е под егидата на ФИА. Хората се състезават точно за кеф. И доста състезатели от далеч по-богатата Западна Европа по цяла година се готвят за 1 (едно) състезание. Дали ще е Трансилвания (беше вече), дали ще е Хърватска, дали Бреслау или нещо друго (примерно Дакар), но това им е Състезанието за годината.

        А ти ще се силиш да участваш във верига състезания. Може, ама ако седиш върху дебела пачка и караш по схемата "Кеф цена няма". Защото дори на ниското ниво сумите да караш в 4-5 състезания в различни краища на страната всеки сезон не са малки и далеч не са много хората в България, които могат да издържат дълго време на това. Правиш - караш - трошиш - пак правиш ...

        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
        Но не карат в един клас. ...
        Да бе, два са (бяха) класовете: Екстрем и Хоби. Пак е далеч от тукашните мрънканици за -найсет класа: Самурай с газова, Самурай без газова ...

        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
        ... Кой казва че трасето трябва да е различно за всеки клас? ...
        И ще набуташ "хоби"-тата в яките екстреми?!?
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #64
          От: Размисли за състезателен джип

          Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
          За последното за организатора и трасетата го кажи на Наско не на мен. За това съм съгласен 200%

          Мисля че акъли вопли размисли и страсти може да вкарват индивиди дето притежават състезателен джип и са се състезавали в поне три състезания от веригата.Аз лично не съм карал или навигирал в тези състезания и не смятам че имам право да изисквам каквото и да е било.

          Коментар


          • #65
            От: Размисли за състезателен джип

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            Като те е страх от мечки - налягай си парцалите и не влизай в гората!
            Ти за какво искаш да се правят състезания?!? Да печелиш пари от тях ли? За България това го забрави! Още повече пък за трофи състезания. Да си чувал за професионален трофи състезател? Ако в трофи-то имаше някакви пари, отдавна щеше да е под егидата на ФИА. Хората се състезават точно за кеф. И доста състезатели от далеч по-богатата Западна Европа по цяла година се готвят за 1 (едно) състезание. Дали ще е Трансилвания (беше вече), дали ще е Хърватска, дали Бреслау или нещо друго (примерно Дакар), но това им е Състезанието за годината.

            А ти ще се силиш да участваш във верига състезания. Може, ама ако седиш върху дебела пачка и караш по схемата "Кеф цена няма". Защото дори на ниското ниво сумите да караш в 4-5 състезания в различни краища на страната всеки сезон не са малки и далеч не са много хората в България, които могат да издържат дълго време на това. Правиш - караш - трошиш - пак правиш ...



            Да бе, два са (бяха) класовете: Екстрем и Хоби. Пак е далеч от тукашните мрънканици за -найсет класа: Самурай с газова, Самурай без газова ...
            Ти май нещо взе да пишеш "по принцип" - не съм имал илюзии (за разлика от други хора), че ще изкарам пари като организатор, а ти ми вменяваш планове, да го правя и като състезател?! Ясно ми е, че ще се трошат пари не само по джипа, а и по самото участие в състезанията, и че всичко ще е за моя сметка (то цял живот съм така...), но смисъла на всяко състезание поне за мен, е да се спечели или поне да се опита. Пубертеновия принцип ми е непонятен още от както за първи път чух за него... Още не се родил човека, дето ще ми каже да си налягам парцалите (еле пък парцали за които си плащам от джоба...), та дай да си имаме уважението!
            Пишейки ги тези работи най-от долу, как ги вързваш с думички като "верига", "общ правилник" и т.н., и на каква логика ти стъпва аналогията с единични състезания, които се явяват върха в автомобилния спорт?
            Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 15-12-14, 12:03.

            Коментар


            • #66
              От: Размисли за състезателен джип

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              Ти май нещо взе да пишеш "по принцип" - не съм имал илюзии (за разлика от други хора), че ще изкарам пари като организатор, а ти ми вменяваш планове, да го правя и като състезател?! Ясно ми е, че ще се трошат пари не само по джипа, а и по самото участие в състезанията, и че всичко ще е за моя сметка (то цял живот съм така...), но смисъла на всяко състезание поне за мен, е да се спечели или поне да се опита. Пубертеновия принцип ми е непонятен още от както за първи път чух за него... Още не се родил човека, дето ще ми каже да си налягам парцалите (еле пък парцали за които си плащам от джоба...), та дай да си имаме уважението!
              Пишейки ги тези работи най-от долу, как ги вързваш с думички като "верига", "общ правилник" и т.н., и на каква логика ти стъпва аналогията с единични състезания, които се явяват върха в автомобилния спорт?
              Приятел, по принцип и на теория ги пишеш ти! По принцип ще правиш супер Jeep за гората, по принцип ще тъкмиш кола за велико околосветско пътешествие. Сега, като гледам, си се засилил бегачка за трофи да правиш. А вземи, па направи нещичко, ама наистина, а не във въображението си, пък тогава тръгвай със всезнайковския тон и чужди снимки да се опитваш да се подиграваш с хора, които са направили нещо с ръцете си и, както се казва, били са там и са го правили. Дотук от тебе друго, освен големи моабети, комай не съм видял.

              Пубертеновия принцип и аз не го знам какъв е. Може да е нещо за неизлезлите от пубертета. Виж, за Кубертен(овия) съм чувал и си мислим, дека състезания от типа на Дакар нямаше да са това, което са, ако ги нямаше хората, които участват година след година, въпреки че едва ли имат илюзии, че ще могат да надвият фирмените отбори с многоцифрени бюджети. И такива хора заслужават много повече уважение, отколкото форумни теоретици.

              Това, което съм казал за класовете, важи дори още повече за верига от състезания. За да има смислено разделяне по класове, а не безсмислици от типа на "клас за мераклии за гарантирана купа", трябва да има достатъчно голям брой участници. Ако имаш 1 състезание в годината, може и да събереш достатъчно хора. Ама да разчиташ, че в страна като България ще можеш да поддържаш необходимата бройка при всяко от 4-5 или повече състезания на сезон, ми се чини малце като утопия. Виждал съм какво става на живо през 2008, когато в календара на шампионата имаше 8 състезания. В "малкия" клас тогава имаше състезания, на които беше достатъчно просто някакси да изкреташ до края за да стъпиш на подиума. Возиш се така няколко пъти и накрая - йееееееееееееееее Републикански шампион в клас Х. Лично за мен такава "победа" има несравнимо по-малка стойност, отколкото място в десетката или шестицата при "батковците", ама разни хора, разни идеали ...
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 15-12-14, 14:27.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #67
                От: Размисли за състезателен джип

                Да го изчакаме първо да оправи състезанията в България и да завърши околосветското, после ще му помогнем кой с каквото може за бегачката...
                Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                Коментар


                • #68
                  От: Размисли за състезателен джип

                  Аз се чудя тази тема за какво е? За бегачката от ULTRA-4,за състезанията в България,за мерака на един или за мялкането на друг.
                  Тук стана като в бара на Джаба много същества от различни галактики пеят,свирят и танцуват за кефа на.....

                  Коментар


                  • #69
                    От: Размисли за състезателен джип

                    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                    .... При всички положения независимото окачване дава предимство и при клиренса - липсват диференциали, а когато основно караш по скалисти терени, това също си е плюс от всякъде.
                    После ще чета цялата тема. Сега само да питам какви диференциали липсват? Щото моята джипка е с независимо окачване (поне отпред де), ама си имам пълен набор диференциали.
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • #70
                      От: Размисли за състезателен джип

                      Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                      После ще чета цялата тема. Сега само да питам какви диференциали липсват? Щото моята джипка е с независимо окачване (поне отпред де), ама си имам пълен набор диференциали.
                      Има предвид че са скрити нагоре , а не стърчат като при целия мост и да заорават когато си в дълбоки коловози.
                      На нас клиренс ни трябва , не скорост

                      Коментар


                      • #71
                        От: Размисли за състезателен джип

                        Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                        После ще чета цялата тема. Сега само да питам какви диференциали липсват? Щото моята джипка е с независимо окачване (поне отпред де), ама си имам пълен набор диференциали.
                        Ей, изядохте го бре. А трябва да хванеме да го почерпиме, че иначе ще умреме от скука в тоя форум.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Размисли за състезателен джип

                          Сори, ама не ми звучеше така. Ма аз не разбирам от състезателни джипки де, та не ми обръщайте внимание.
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар


                          • #73
                            От: Размисли за състезателен джип

                            Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                            Аз се чудя тази тема за какво е? За бегачката от ULTRA-4,за състезанията в България,за мерака на един или за мялкането на друг.
                            Как за какво - автора си е написал - с много пари се прави онуй от първият пост и тва къса всички във всички условия, навсякъде, винаги, с всеки зад волана, дори и с тичащ наблизо навигатор.
                            Ааа - после беще пояснил, че само гумите се сменят, но собственика имал стинки за тва.
                            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                            Коментар


                            • #74
                              От: Размисли за състезателен джип

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              Ей, изядохте го бре. А трябва да хванемеда го почерпиме, че иначе ще умреме от скука в тоя форум.
                              Е тогава темата трябва да е в малко по-друг раздел А? Там поне вихренето е в кърпа вързано. Това ако е заради скуката де.
                              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                              Коментар


                              • #75
                                От: Размисли за състезателен джип

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                Ей, изядохте го бре. А трябва да хванеме да го почерпиме, че иначе ще умреме от скука в тоя форум.
                                И това е вярно ако не беше той или някой друг познат щях да помисля,че някой стар наново регистрирал се участник си прави майтап с околните.
                                Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                                Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                                Sofrace Offroad Team

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X