Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Размисли за състезателен джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Размисли за състезателен джип

    Марто , Асен го е казал много ясно - в трофи трасетата екстремите са такива че или почти всички минават на ход или всички са на лебедка . Пример мога да ти дам точно с България Трофи - вторият ден последния екстрем го минахме едва 8 човека от 20 , има ги клиповете как гърците взеха 140 метра на 2 лебедки , а ние го бихме поне 30 минути със десетина лебедки - всички бяхме с ел лебедки . Не ме разбирай неправилно - добрата подготвена машина е основното във състезанието , но без качествена лебедка със истинско въже си обречен . Само с добра машина не става , трябва инвестиция във истинска , бърза лебедка ако искаш да постигнеш нещо . Познавам всички трофи състезатели във България и мога да кажа , че въпреки по слабите машини от чуждестранните си конкуренти постигат много добри резултати . Всеки изгражда своя джип според своята концепция и според парите си , дано повече хора имат възможност да си направят трофи машина защото май доста намаляхме трофи състезателите в България . Чудесна е идеята на Близнаците за Рейнфорест серии БГ , дано има повече български участници ...
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • #17
      От: Размисли за състезателен джип

      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
      Марто , Асен го е казал много ясно - в трофи трасетата екстремите са такива че или почти всички минават на ход или всички са на лебедка . Пример мога да ти дам точно с България Трофи - вторият ден последния екстрем го минахме едва 8 човека от 20 , има ги клиповете как гърците взеха 140 метра на 2 лебедки , а ние го бихме поне 30 минути със десетина лебедки - всички бяхме с ел лебедки . Не ме разбирай неправилно - добрата подготвена машина е основното във състезанието , но без качествена лебедка със истинско въже си обречен . Само с добра машина не става , трябва инвестиция във истинска , бърза лебедка ако искаш да постигнеш нещо . Познавам всички трофи състезатели във България и мога да кажа , че въпреки по слабите машини от чуждестранните си конкуренти постигат много добри резултати . Всеки изгражда своя джип според своята концепция и според парите си , дано повече хора имат възможност да си направят трофи машина защото май доста намаляхме трофи състезателите в България . Чудесна е идеята на Близнаците за Рейнфорест серии БГ , дано има повече български участници ...
      Живко, аз по никакъв начин не укорявам хората занимаващи се с трофи в България, напротив (газ пикая от яд, като чета теми като за трофито в Сърбия, например..)! Някак си, нещо в мен ми казва, че не трябва лебедката да решава едно състезание, а съвкупността от машина и екипаж!

      Коментар


      • #18
        От: 4x4 Шумен 2014 - 5-7 Декември 2014

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:44f3b7c4.jpg
Прегледи:1
Размер:110.0 КБ
ID:5629093
        Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
        Дали мненията ми са компетентни или не - преценявате вие (това малко с прехапани устни го написах - според мен не е ОК да бъркаш ролките на алтернаторите и супер чарджъра с "червени клаксони", и да пишеш в този раздел...)!
        Това изказване ако се отнася до мен значи ще намерин повод да се скараме.Не предтендирам ,че познавам цялата автомобилна промишленост и не вярвам,че нормален човек би го твърдял но все пак хванат от гората не съм.Така,че помисли и ми отговори сериозен съм този път.






        Hella dual tones are standard issue in desert racing.

        seriously if somebody can't hear these then they probably deserve to get hit.

        about $50 from 4 wheel parts or summit
        Последно редактирано от evgeniml; 14-12-14, 20:26. Причина: добавяне
        Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
        Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

        Sofrace Offroad Team

        Коментар


        • #19
          От: Размисли за състезателен джип

          Аз по на Марто темата. Само заради ходовете на окачването, целите мостове са за препоръчване или заради направата на независимото окачване? Дали ще правиш 4 линково или 4 носача, разликата не е чак толкова голяма според мен. Виждал съм в тубата, че и с независимото може да се постигнбат доста добри ходове и стабилност на трасето. Питам само информативно.
          GSM 0877 08 99 19
          Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

          Коментар


          • #20
            От: Размисли за състезателен джип

            Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
            Аз по на Марто темата. Само заради ходовете на окачването, целите мостове са за препоръчване или заради направата на независимото окачване? Дали ще правиш 4 линково или 4 носача, разликата не е чак толкова голяма според мен. Виждал съм в тубата, че и с независимото може да се постигнбат доста добри ходове и стабилност на трасето. Питам само информативно.
            Поне това което човек може да види из нета - и двете схеми са на почит, но сред тези които не ползват някаква база, а строят прототипите си от нулата, предпочитащите независимо окачване от пред, стават все повече! Видимо вече няма проблем със здравината на тази концепция с оглед на състезанията в които участват. Определено същите имат предимство при движението с висока скорост, а отатък голямата вода, става все по-популярно комбинирането в едно състезание на елементи от траяла (рок кроулинг). трофи и рали рейд. При всички положения независимото окачване дава предимство и при клиренса - липсват диференциали, а когато основно караш по скалисти терени, това също си е плюс от всякъде.

            Коментар


            • #21
              От: Размисли за състезателен джип

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              При всички положения независимото окачване дава предимство и при клиренса - липсват диференциали.
              Ехааа
              много интресна тема
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #22
                От: 4x4 Шумен 2014 - 5-7 Декември 2014

                Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                [ATTACH=CONFIG]762181[/ATTACH]

                Това изказване ако се отнася до мен значи ще намерин повод да се скараме.Не предтендирам ,че познавам цялата автомобилна промишленост и не вярвам,че нормален човек би го твърдял но все пак хванат от гората не съм.Така,че помисли и ми отговори сериозен съм този път.






                Hella dual tones are standard issue in desert racing.

                seriously if somebody can't hear these then they probably deserve to get hit.

                about $50 from 4 wheel parts or summit
                А защо трябва да се караме? И какъв е тоя мерак за кавги по принцип - има ги във всяка една тема посветена на което и да е състезание в този форум..?! Ти си този който ме праща да се радвам на червените клаксони, нали (аз също съм безкрайно далеч от мисълта, че познавам цялото автомибилостроене)..?!!

                Все състезатели пишете тук. Кажете ми откровено - не ви ли притеснява факта (не става дума за възможности), че лебедката се оказва решаващия фактор? Ето - имам намерения да правя нещо и имам нужда от съвет - да набивам пари в машината, или да и поорежа калниците, да и плясна едни по-големи гуми и да набия целия предвиден бюджет в бърза и мощна лебедка и 100 метра синтетично въже?

                Коментар


                • #23
                  От: Размисли за състезателен джип

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Ехааа
                  много интресна тема
                  И ти с какво допринасяш в нея (не че не можеш)..?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Размисли за състезателен джип

                    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                    И ти с какво допринасяш в нея (не че не можеш)..?
                    А темата все пак за какво е?!? Щото първоначално уж тръгна приказка за колите. После те гледам, че подпука организацията на трофи състезанията и в частност подбора на трасетата. Та, последно, за какво ще е приказката или ще се специалистиме по всякакви въпроси?
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Размисли за състезателен джип

                      Е с кво да допринеса
                      правиш го така че да печели, което си зависи от състезанието
                      ако трябва бърза лебедка и 20 акумулатора в багажника - тогава може и с москвич да започнеш
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #26
                        От: Размисли за състезателен джип

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        Ехааа
                        много интресна тема
                        Ще ти го преведа - липсват лопатите на диференциалите
                        Много сте станали заядливи ей

                        Коментар


                        • #27
                          От: Размисли за състезателен джип

                          Тя самата тема си е такава - заядлива,антискука...не че ще доведе до някакви изводи...
                          мисля, да зема а се замисля...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Размисли за състезателен джип

                            Аз не разирам от състезания, ама ако на трофито няма дерета, локви и лебедки, то почва да прилича на рали. Ако малко пооправят и стария римски път сменяте бутонките с макадамки. Така 2020 ще се търсят сликове.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #29
                              От: Размисли за състезателен джип

                              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                              Аз не разирам от състезания, ама ако на трофито няма дерета, локви и лебедки, то почва да прилича на рали. Ако малко пооправят и стария римски път сменяте бутонките с макадамки. Така 2020 ще се търсят сликове.
                              Аа, забрави, че не трябва да има и азимути, щото нямат място в офроуда. Ами, то да махнем и пътните книги, да сложим по един отпред, дето знае пътя и трофи състезанията ще заприличат на офроуд разходка с барбекю. Ама ще оставим в името Challendge за респект.
                              Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                              SSang Yong Kyron 2.0xdi
                              Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                              Коментар


                              • #30
                                От: Размисли за състезателен джип

                                Не наливай и ти масло. Само един се оплаква от азимутите, но стане ли тенденция - кофти
                                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X