От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?
В смисъл?
Бенцбос, в повечето случаи не говорим за вадене на паве от филтъра (и това съм го правил, ама преди 15г)...
За морските - там е друга бира.
Тук се морим с два Катерпилъра С-18 за морски компресори високо налягане.. Абе вървят, ама от нови им излизат грешки на тестовете (представителя накрая маха с ръка - ами то така си излизат )...
Иначе на времето имаше един клиент с Катерпилърски ДГ - там наистина катерпилърчето мъркаше. Но се ползваше рядко...
За автомобилни всеядни признавам мерцедеския атмосферен дизел 2.0 с редовата помпа...
Преди 18г ги покарахме с кофти нафта (включително морска). Мръщеха се, ама вървяха (Един нисан директно хвърли помпата като се опита да върви заедно с тях).
Тези двата мерцедеса продължават да се движат успешно и със съвременната нафта (зимата им се слага и бензинец задължително).
Първоначално публикуван от sonda
Преглед на мнение
Бенцбос, в повечето случаи не говорим за вадене на паве от филтъра (и това съм го правил, ама преди 15г)...
За морските - там е друга бира.
Тук се морим с два Катерпилъра С-18 за морски компресори високо налягане.. Абе вървят, ама от нови им излизат грешки на тестовете (представителя накрая маха с ръка - ами то така си излизат )...
Иначе на времето имаше един клиент с Катерпилърски ДГ - там наистина катерпилърчето мъркаше. Но се ползваше рядко...
За автомобилни всеядни признавам мерцедеския атмосферен дизел 2.0 с редовата помпа...
Преди 18г ги покарахме с кофти нафта (включително морска). Мръщеха се, ама вървяха (Един нисан директно хвърли помпата като се опита да върви заедно с тях).
Тези двата мерцедеса продължават да се движат успешно и със съвременната нафта (зимата им се слага и бензинец задължително).
Коментар