Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

    Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
    Грешка!
    В смисъл?

    Бенцбос, в повечето случаи не говорим за вадене на паве от филтъра (и това съм го правил, ама преди 15г)...
    За морските - там е друга бира.
    Тук се морим с два Катерпилъра С-18 за морски компресори високо налягане.. Абе вървят, ама от нови им излизат грешки на тестовете (представителя накрая маха с ръка - ами то така си излизат )...
    Иначе на времето имаше един клиент с Катерпилърски ДГ - там наистина катерпилърчето мъркаше. Но се ползваше рядко...
    За автомобилни всеядни признавам мерцедеския атмосферен дизел 2.0 с редовата помпа...
    Преди 18г ги покарахме с кофти нафта (включително морска). Мръщеха се, ама вървяха (Един нисан директно хвърли помпата като се опита да върви заедно с тях).
    Тези двата мерцедеса продължават да се движат успешно и със съвременната нафта (зимата им се слага и бензинец задължително).
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

      Да бе и мерца не върви с вода . На времето имах 123 300 Д и понеже гореше всичко един петък слетобед преди да си тръгна на за лова село заредих до горе на бензиностанцията където беше на островчето на семинарията . Беше декември кучешки студ приятели ме забавиха но твърдо решен да пътувам за да не изпусна лова в събота си тръгнах към нас . На телевизионната кула колата започна да прекъсва а някъде преди руското посолство изгасна напълно . Успях някак си да го запаля и го пуснах почти по инерция до нас . Там започнах процедурите от маркучите нищо не излиза вкарах я в гаража и с един приятел започнахме да разглобяваме системата към резервоара . Накрая се отказах и оставих колата да се размръзне сама и си отидох на село с волгата . В понеделник свалихме резервоара и го източих в туби от около 40-50 литра нафта която събрах поне 10 се утаи като вода .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        .......Е как пък не съм усетил проблемна нафта?...........
        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
        Имах предвид, че под общия знаменател 'кофти нафта' се оправдава лошо състояние или други проблеми на ДВГ...........
        Знаех си, че от как сме в гейския съюз, нема начин нафтата да е кофти. Мотора ми е бил зле. Ама си е трел гадняра да стане студено (-3-6 града) и изведнъж да почне да запецва.
        После се уплаши като дигнах капака и взе, че се оправи. Ремонтира се демек.
        Така ще да е. Много раздрънкан д'ба и мотора. Стар. Над 120к е вече. Явно трябва да го сменям. Иначе може пак да реши, че му е студено след някое зареждане с истинска европска нафта.

        Честита Нова Година.
        Желая на всички здраве и късмет през Новата Година.



        ПП Руси, сподели, моля, къде има истинска зимна нафта.
        Щом на ОМВ замръзва на -5, ме тураш у размисли.
        И нафтата ли трябва сам да си произвеждам?
        Баси.
        Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
        Към модераторите-А изтрийте го сега.
        Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

        Коментар


        • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

          ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА КОЛЕГИ!!!

          sek.1, и аз съм 'замръзвал' и съм си правил отопление на горивна магистрала на времето на голфчето (1.5 атмосферка )...
          Ама това бе 94-96г... По лични наблюдения някъде до около 2002-2004г горивата бяха малко батачести - често се срещаха проблеми..
          А това, което се опитвам да кажа е, че в момента е изключение на попаднеш на кофти гориво в БГ (и то - най-вече в някоя незнайна бензиностанция).
          И е МНОГО ГОЛЯМО ИЗКЛЮЧЕНИЕ, да попаднеш на такова в големите утвърдени бензиностанции (поне нито аз, нито някой от колегите ми са попадали на такова в близките десеттина години)...

          drukman - приемаш много лично нещата Не ти е дърт мАторЯ (то не, че някои не хвърлят турбини и на 70-80х.км, ама нейсе)
          А на Руси 'зимния дизел' най-вероятно си е ОМВ Алпин ...
          НАЗДРАВЕ !!!
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

            Служебната е команрейл ,карам го от близо 10 г. всеки ден,зареждане само шел,проблем с замръзване никога,инъче от шелските горива кал сме вадили преди години от нов фокус.Мпс- то нощува на дунава,на златни пясъци,в балкана над стражица, никакви проблеми с замръзване,не съм се сетил да видя за подгрев да няма
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
              ......drukman - приемаш много лично нещата Не ти е дърт мАторЯ (то не, че някои не хвърлят турбини и на 70-80х.км, ама нейсе) ........
              Не позна. Много трудно приемам нещата лично. За мен тук е място за смях и взаимопомош. Тая тема я пуснах като предупреждение. "Внимавайте къде зареждате"

              Наистина е изключение да се нахакаш (сам) на големия. Ама се случва. Подобни ядове съм имал и с нафта от ОМВ на изхода от Бургас за София. След 2000г. Не замръзна, че беше лято, но помагах с крак на всяко тръгване. Докато прокарам резервоара си беше веселба. Домързя ме, естествено, да го източа.. Заредих си нова нафта и пикапа се оправи. Не тоя. Предишния. Беше на 270к. със здрава турбина (пазя си я).

              Аз не съм роб на колите си, но ги гледам така както искам и те да ме возят. Никога не съм слагал алтернативи и компромиси. Вероятно по тая причина предишната Навара беше в прекрасно състояние (техническо) когато я треснах със 120 челно.
              Тая е "само" на 140к и се надявам да и врътна поне още толкова преди да отварям пак капака.

              И аз си мислех, че ОМВ алпин е нещо специално, но дочувам, че само добавката която слагат е различна (ако я сложат).

              Странното е, че всички коли с които съм ходил по Европата почват да харчат с 1-2л/100 по-малко от Будапеща натам.

              К'во е това НАЗДРАВЕ у 10 сабале? Пивка? На похмелки?
              Ма щом си рекъл:
              НАЗДРАВЕ
              Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
              Към модераторите-А изтрийте го сега.
              Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

              Коментар


              • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                В смисъл?
                Дизелите са си изцяло Японски при 6-ците, при бензиновите се изпомешаха яко с Форд...MZR моторите.., не , че са лоши де, даже напротив! Учудващо ,поставени на Форд се чупят доволно, а при Маздите- не..,особености на асемблирането явно!
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                  Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                  Бенцбос, в повечето случаи не говорим за вадене на паве от филтъра (и това съм го правил, ама преди 15г)...
                  За морските - там е друга бира.
                  Тук се морим с два Катерпилъра С-18 за морски компресори високо налягане.. Абе вървят, ама от нови им излизат грешки на тестовете (представителя накрая маха с ръка - ами то така си излизат )...
                  Сьщата е бирата и за морските и за сухоземните,в Аляска как ги карат и каква е опасността там и каква при вас ако спре?Паве,вода,лайна,парафин……….говорим за начин на филтриране,че и едното и другото иска чиста нафта и това го знаеш много добре.

                  Ц18 какво дава,какви кодове бие?Антифеиз в маслото,чукане на ниски,губи водата???Ние с такива имаме половината свят да обиколим тая година ако всичко е ОК / ма няма да е /.Там няма да ви снимам как цедим Тунджата,но е на 90 фута нова,а около 15 + тона нафта и 3 генератора,филтри ще си взема колко 3 кашона от хладилник па ако ще двоен Гамбони с чупка и винт да направи собственика,тия идеи Нов ми е мотора и танковете чисти той да ги рьфа,аз не играя.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                    Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                    Дизелите са си изцяло Японски при 6-ците, при бензиновите се изпомешаха яко с Форд...MZR моторите.., не , че са лоши де, даже напротив! Учудващо ,поставени на Форд се чупят доволно, а при Маздите- не..,особености на асемблирането явно!
                    Малко офтопик, но си в тотална заблуда... MZR двигателите са изцяло японска конструкторска разработка, и са японско производство (поне моя си бе японско производство, не знам дали за щатските модели имат локално производство - не съм проверявал)...
                    Факт е, че Мазда позволяваше на Форд да ребрандира MZR двигателите и на японската база Форд си произвежда Дуратек за фордовете, но това съвсем не значи, че MZR са фордова разработка...

                    BENZBOSS, не си спомням предишните проблеми, но последно CYLINDER CUTOUT TEST спираше преждевременно и генерира грешка 'променено натоварване на двигателя'. И то без наличие на такава предпоставка при тестовете (двигателя си работи що годе ОК). Даваше го и преди смяна на дюзите и след смяната им с нови.
                    Двигателите са практически нови, защото много рядко се ползват тези компресори .
                    П.С. сега гледам документацията - на 1100 часа са били. Монтирани са преди 2 години - тук идва един доста тъмен канадец за монтажа и най-вече куплирането към компресора... Което бе цял цирк поради 'мекия' фундамент, който канадците бяха измислили - сигурно е ОК за наземно ползване, ама за кораб си бе голям цирк - подпреш се на някоя охладителна тръба на компресора, и центровката заминала

                    А относно морската експлоатация имах предвид, че има няколко фактора, които различават начина на експлоатация: сравнително равномерната температура на горивото при морските; възможност за постоянен подгрев; възможност за 'превъртане' на горивото многократно през механичен сепаратор или филтри преди да го вкараш в разходна цистерна и т.н. и т.н....
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                      О не споря,аз това го знам и за това го давам като пример кое може да се открадне като идея еле ако става за вьпрос за експедиционно или офроуд машини,кемпери или камиони,а и стари дизели с просто откачане на един маркуч.Много хора живеят с идеята,че щом Немците карат по 30 000 километра с един филтьр ние като сменяме на 15 или на 10 сме ОК.За това и дадох пример с на брата Хондата - тя филтьр няма и никога не е имала,НО е мислена и се кара тук,нека ми сипят кофти гориво и да видим на колко тона добро ще ги осьдя.Това го няма и като гледам няма да го има в БГто та и от там идеята да си чистим говната в резервоара ако си обичаме колата.

                      Цилиндьр кьт аут може ли да е от малко антифриз в горивото,има ли топлообменник това на горивото?Катерпилар се славят с простотии от кьм топлообменници,цели серии падат в канала заради тая тьпотия.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                        Това сякаш комуникира с темата: http://www.vesti.bg/bulgaria/obshtes...s-voda-6001952

                        Коментар


                        • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                          Резултатите от теста учудиха представител на контролните органи. Петър Костадинов от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор се съгласи, че наличието на вода в нафтовото гориво не е приемливо, но отбеляза, че подобни случаи са намалели в последните години, за миналата е имало само един или два в рамките на направените проверки.
                          Представителят на агенцията пое ангажимент за нов съвместен експеримент с журналистическия екип след средата на януари, при който пробите ще бъдат взети и изследвани съобразно всички нормативни изкисвания…………….


                          Тоя ГАЛФОН що не си намери някаква нормална работа ми го играе бита гугутка,какво се прави на ЛУД или да не му истине скапаното работно място а?ГАЛФОН,един или 2 случая при направените проверки…………хората бият на кокьл 7 от 7 с прост фризер,а той за цяла година 2 проверки ли е направил само та 2 случая да има???Да му имам работата,тьртей скапан.


                          Да трие кой иска,сори ма не се сдьржах.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                            ...
                            Морски, върни смукача.

                            в т. нар. журналистическо разследване са объркали градусите фаренхайт и целзий. Оттам нататък да ти разказвам ли?

                            Че нафтата се случва много смотана е ясно. Ама тия избиха рибата. Нафта дето е гарантирана за -15 по Целзий всъщност беше в изненадващо добро състояние при -13 по Фаренхайт. Немалко машини щяха да работят с нея и при тези условия.

                            Коментар


                            • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                              Ма те и журналистите са същите като проверяващия никаква информация от къде е сипвана нафтата.
                              Трябва да се направи теста с имена на вериги.

                              Коментар


                              • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Че нафтата се случва много смотана е ясно. .
                                То, че се случва - случва се. Ма с риск да се повторя ще споделя, че от над 60тона изгорена лично от мен нафта един път ми се е случвало.
                                И то не тук а в Австрия.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X