Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

    Повярвай, никак не си прав. Изхождаш от една кола, аз виждам десетки все различни всеки ден. Отделно познавам едни хора в едни лаборатории за сертифициране. Отделно неведнъж пращам проби до Германия за тестове. Горивата са ни с лошо качество като цяло. И основно проблемите не идват от производителя, а по натам по веригата.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

      Същото. Даже ще го онагледя. Това е част от анализа на дизелово гориво, което изпратих на скоро в лаборатория в Германия. Всичко хубаво, стандартно гориво по EN950. Но! Толкова силно замърсено, че и с просто око се вижда. От лабораторията не препоръчват да се използва за ДВГ.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:1
Размер:101.9 КБ
ID:5550223
      The Flat Earth Society has members all around the globe.

      Коментар


      • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        Повярвай, никак не си прав. Изхождаш от една кола, аз виждам десетки все различни всеки ден. Отделно познавам едни хора в едни лаборатории за сертифициране. Отделно неведнъж пращам проби до Германия за тестове. Горивата са ни с лошо качество като цяло. И основно проблемите не идват от производителя, а по натам по веригата.
        Възможно е да не съм прав - споделям личния си опит.
        Относно 'нататък по веригата' - затова и ползвам конкретни бензиностанции - за да се минимизира вероятността да попадне в ненаблюдавана цистерна...
        Автомобилно гориво не съм изследвал, но тукашно LSMGO съм пращал към UK - беше си ОК.. И не еднократно..
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

          Добре де а по бензиностанциите как се справят с тези бактерии ? Военните пазеха гориво в големи резервоари по 10 години и единствените бактерии дърпащи от горивото там бяха старшините
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

            Ами проблема възниква само ако те 'заразят' с бактериите. И им създадеш достатъчно добри условия да се размножат (например дълъг престой в една и съща нафта, където да се размножат, без да се 'разреждат' от новопостъпила нафта).

            Унищожават се що годе лесно с биоцидна присадка (предполагам и на времето са се използвали такива). Например Биоклийн...
            Но обикновено се разбира че си 'заразен' като са напъплили доста и са ти задръстили филтъра
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

              Преди няколко години пред очите ми угасна от кофти нафта един, меко казано непретенциозен двигател, а именно стар, барем 40-годишен дизел на една сонда. Пътувахме за Перник и се улисахме, забравяйки да налеем гориво. В последния момент мернахме една откровено фалшива бензиностанция, но знаейки, че мотора е всепиещ, заредихме там. Температурата беше около нулата. Само след половинчасова работа паднаха оборотите и дизела заспа. Филтъра едвам го извадихме с отвертка, защото всичко беше в твърд парафин А ако там зареждат и фините нови дизелчета? Затова- големите вериги и това е..поне да не гадае човек. Това го изпитвам и с бензина. В момента зареждам от единствената верига в България, където 100-октановия е наистина толкова октана, 100%-ов внос е, с твърда цена е и го усещам по мотора, а и по джоба. И това е така, защото въпреки, че струва 2.99, разхода ми излиза по-евтино в парично изражение, отколкото с по-евтин бензин ! Захванах да чета един ден спецификациите на 100-октановия в конкурентна верига и останах като гръмнат, защото срещу "октаново число" беше съвсем официално написано-минимум 95 ..., което е върло неприкрито мошеничество..
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                Никак не е рано Ясене - 3г безпроблемна експлоатация според мен показва, че голяма част от 'зимните проблеми' са заради дъртите дизели, а не заради нафтата...
                Не, че не можеш да се набълбучиш с кофти нафта - и това е възможно - я нечистена, я заразена цистерна, и т.н. и т.н.
                Но там нещата отиват към чиста случайност (рядко срещана), а не към закономерност...

                Ба, дърти дизели казваш?
                Търкалям и един Пасат от чисто нов. Произведен и закупен 1991г. Пет години ми беше и служебна кола, после частна. На над 500к.км е вече. Е как пък не съм усетил проблемна нафта?
                А е малкия 1.6 ТДИ.
                п.с. от няколко години братчеда го юрка - и той не се е оплакал до сега.

                Коментар


                • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  Ба, дърти дизели казваш?
                  Търкалям и един Пасат от чисто нов. Произведен и закупен 1991г. Пет години ми беше и служебна кола, после частна. На над 500к.км е вече. Е как пък не съм усетил проблемна нафта?
                  А е малкия 1.6 ТДИ.
                  п.с. от няколко години братчеда го юрка - и той не се е оплакал до сега.
                  Имах предвид, че под общия знаменател 'кофти нафта' се оправдава лошо състояние или други проблеми на ДВГ...
                  А за бензина по-горе... От МНОГО години си карам само 95 и никакви 100октана...
                  Безпроблемно (за последните 5г над 150х.км, т.е. около 14х.литра бензин)...
                  Специално си направих експеримента - 1000км извънградско със 'скъпо високооктаново гориво'... Резултата бе идентичен - като разход (някъде около 0.1л/100км по-нисък - в рамките на нормалната грешка).
                  Като цена - доста нагоре... Като усещане за автомобила - абсолютно идентичен (двигателя - японски 2.0/147к.с.)...
                  Все си мисля, че за толкова години и тонове бензин би трябвало да попадна и на лош...
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                    Дани кажи кой е истинския 100 октана бензин, че аз слагам понякога ОМВ 100 , но не намирам разлика с 95. А обичам да "подавам" и да ми върви колата.
                    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                    Коментар


                    • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                      Дани кажи кой е истинския 100 октана бензин, че аз слагам понякога ОМВ 100 , но не намирам разлика с 95. А обичам да "подавам" и да ми върви колата.
                      От ония жълтите бе Руси - Рейсинг нитро ! А именно в ОМВ като идеш и отвори спецификациите за горивата дето са до входната врата в папка. Прочети там какво пише срещу октаново число на "100 октановия" ! Голяма дандания се вдигна за тая работа и ще се чуе де... Тестовете са ми реални и с бая гориво, а и Субаруто е "бензинджия" и се мръщи когато не му харесва..
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                        Отдавна не съм ходил при жълтите, но ще ида!
                        Ако Печатаря си сменяше редовно филтрите тази тема нямаше да я има. След стотици хиляди километри изминати от мойте дизели, които са и от капризните един път само замръзнаха всички, защото бяха с летен дизел.
                        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                        Коментар


                        • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                          Отдавна не съм ходил при жълтите, но ще ида!
                          Ако Печатаря си сменяше редовно филтрите тази тема нямаше да я има. След стотици хиляди километри изминати от мойте дизели, които са и от капризните един път само замръзнаха всички, защото бяха с летен дизел.
                          Аз ще ви взимам такса за ползване на темата.

                          Руси, я кажи как ти замръзнаха всички коли.
                          Дойде зимата през юни и те изненада или зареди през юни и декември замръзнаха?
                          Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                          Към модераторите-А изтрийте го сега.
                          Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                          Коментар


                          • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                            Вальо шофьорите ми са всички висшисти- иначе не ги вземам на работа .
                            Друг е въпроса , че ОМВ дизела замръзва при - 5.
                            Заредиха зимен дизел и се оправиха колите веднага. След съответното размразяване.
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                              (двигателя - японски
                              Грешка!
                              0899 шест5313нула
                              За всекиго по нещо

                              Коментар


                              • От: Зима е! А аз заредих скапана нафта. Сега какво?

                                Какви двигатели бе хора,вадиш филтъра и той на камък вътре,за това говорим,за скапаната нафта.

                                Ако беше само до мотор айде да си ги мерим,аз залагам Катерпиларите долу срещу кой да е Японски на кола или кой да е там малък сухоземен.Ако искате ще метна и единия генератор за бакшиш,има няма 30 000 часа са му набьлбуцали или 100 часа са около 5000 вашенски километри,всеки да си го смята,трети ден и трета нощ бръмчи и маслото не му е мръднало,капка под него няма.И им нося по един чувал филтри,не защото са кекави мотори,а не се знае какъв бъркоч ще ми замесят Мескалеросите.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X