Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

    Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
    Баща ми разправяше, че я е правил тая хватка преди време, но само толкова знам.. Явно става, но имам съмнения, че би издържал повече от 20 километра..
    Точно от Вакарел до София, нощем и на заснежен път се прибрах успешно.
    В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
    В. Иванов

    Коментар


    • #92
      От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

      Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
      Баща ми разправяше, че я е правил тая хватка преди време, но само толкова знам.. Явно става, но имам съмнения, че би издържал повече от 20 километра..
      Не става , не можеш да го обтегнеш както трябва и шайбата на коляновия вал почва да боксува, а дори и да успееш няма да изкара и 10 минути работа на двигателя и то на ниски обороти ... и това се отнася за по старите коли с клиновидни ремъчни шайби , за новите просто е абсурд да го направиш това ...
      VEREYA MOTORSPORT TEAM

      Коментар


      • #93
        От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

        Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
        Не става , не можеш да го обтегнеш както трябва и шайбата на коляновия вал почва да боксува, а дори и да успееш няма да изкара и 10 минути работа на двигателя и то на ниски обороти ... и това се отнася за по старите коли с клиновидни ремъчни шайби , за новите просто е абсурд да го направиш това ...
        Вярно. Няма да ползваш XXXL размер, нещо по дребно на класически мотор пасва от раз.
        В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
        В. Иванов

        Коментар


        • #94
          От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Ивич, вместо да си ходил пеша да търсиш жило за съединител - блъскаш първа, палиш както си е включена, после превключваш скорости без съединител, с целене на обороти. Това след всяко спиране. Така може да се прибереш и от 300 километра, без особени грижи. Това ми беше първата авария на пътя като млад шофьор. Покрай мен мина познат таксиметров шофьор, преди това цял живот шофьор на камиони и най-безапелационно ми заяви че съм длъжен да се прибера така, иначе не съм бил никакъв шофьор. От втория светофар нататък си карах все едно това ми е нормалното състояние на колата. После още 2 пъти съм оставал без съединител, ама вече гърмян заек, та хич не го и мислих.
          Прав си Спарки, ама като си в средата на София и безброй светофари до вкъщи си е малко терсене така. А иначе колко му е да синхронизираш оборотите на първичния и вторичния вал в скоростната
          ... to be continued

          Коментар


          • #95
            От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

            Първоначално публикуван от Жоро Байкушев Преглед на мнение
            Никой ли не е имал Трабант или Вартбург ? При тях и основен ремонт може да се направи на път...
            Ама има ли сме разбира се, и бая ремонти на пътя сме правили. Че то едно време беше въпрос на чест да не викаш неволята, а да си оправяш сам всичко Сега вече времената са други.

            А лонг тайм агоу, на връщане от морето с две деца и запушен карбуратор от боклуци и ръжда от резервоара И климатика не му работеше Натиснете снимката за да я уголемите

Име:F1240013 - Copy.JPG
Прегледи:1
Размер:60.0 КБ
ID:5511244
            ... to be continued

            Коментар


            • #96
              От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Това по лодките. Всъщност за кола или бус работа би трябвало да свършат обикновени кабели за подаване на ток. Ма не от бензиностанция, а истински, поне 10-15 квадрата.

              В САЩ няма ТИР...

              Няма ми,тука са по-дьлги,а не кьсички като в Европа,че и повечето си имат свястна муцуна да се отваря.

              Но си прав де,това което носим по лодките си го хвьрлям в багажника,не е като да сьм си го купувал специално за колата.Като си купувам кабели гледам да мога да запаля с тях Ц32 на Катерпилар каквито разгледахме с брата,2 беоя до Панама или почти 6000 километра.Това на пьтничекски катамаран возещ 150 мераклии.Е как да не даде човек 100 кинта за кабел колко палеца ми и дьлжина 2 Ски и половина.

              Е някой пьт пада смях,на сестрата СЛа не пожела да запали преди месец,прекрьстихме го и фраааас за моя 500 как си бях спрял до тротоара,ток мога през оградата да давам
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #97
                От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                Няма ми,тука са по-дьлги,а не кьсички като в Европа,че и повечето си имат свястна муцуна да се отваря.
                Това което исках да кажа е, че ТИР не е вид камион, а конвенция(споразумение) за транспорт на стоки транзит из Европа.
                И понеже за големи превози се използват големи камиони-масово започнаха да казват на всеки голям камион ТИР. Което разбира се не е правилно. Табела ТИР може да се сложи и на обикновен Ситроен Берлинго например. Това ТИР ли ще е според общоприетите журналистически брътвежи?

                Извинявайте за отклонението, но твърдя, че трябва да казваме на нещата с истинските им имена, а не както ни е удобно на нас.

                Иначе за кабелите си напълно прав. Колкото-повече... Само, че при сериозни дължини на кабелите, ако не са достатъчно дебели може да се получи значим спад на напрежението. Това за колегите които няма да се замислят да сложат по 5 метра кабел в колите си, за да са "подготвени". Големите амперажи си искат и дебели кабели.

                Ха ха, в казармата двама войника се бяха засилили да дават ток от един танк на друг с кабел ВКШ. Не знам какво означава означението, но това е кабел за полеви телефон.
                При друг подобен случай пак с такъв кабел пак искали да дават ток, ама на камион. На забележката, че кабела е тънък, онези отговорили "Ама нали е само 12 волта"...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #98
                  От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                  Кока-Кола, в нужда

                  -помага за отвиване на ръждиви гайки.
                  -няколко капки върху клемите на акумулатора подобрява контакта към клемите.
                  В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                  В. Иванов

                  Коментар


                  • #99
                    От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                    Добре ТИР сьм теглил до бензиностанцията на Петрол по пьтя кьм летището,Пежо беше,беличко.Те и на копирната машина и викат Ксерокс ма мойта е друга марка.

                    Ако кажа 18 колесен по-добре ли ще е,тук така им викат?МАК да речем,за такова уж са правени и не влизат на всяко място дебелите им клеми.С телефонен не сьм пробвал,а такова сьм си врьзвал гьрнето обаче.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                      Има как и тънък кабел да помогне бе хора. Свързват се за поиздъхнал акумулатор и се чака докато му се вдигне волтажа 10-30 минути и ако не е издъхнал съвсем си пали. Това за случки като забравени консуматори и прекаляване със слушането на музика.
                      0888932647

                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                        Колко тьнак,че обикновенно става на реотан?

                        Рескю тейп или вулканизираща ли самозалепваща лента става за ремьк от трапецовидния разнер,алтернаторен на 123 дизел да речем,пистов от новите модели който вьрти водна помпа,климатик,серво,смог помпа,алтернатор и минава през виското с още една шайба.........голямо НЕ.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X