Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
    По едно време имах два-три броя в дизеловия Черок. Ще кажа само, че "старт-спрея" е кофти схема в комбинация със шнорхел. Няма улучване на дозата през шнорхела, а иначе е разглабяне-сглябяне до откат... И за сведение на Колето - наличието на ток, не изключва намесата на "дездоранта" (според сина ми)! Нещата пак опират до изправност на МПС-то и до редовната му поддръжка...
    На въздушния филтър на Шевролет К20 6,2D има табелка забраняваща ползването на старт-спрей, защо ли
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #77
      От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      ...

      Относно старт спрея-никога не ползвам такова нещо. Ако е дърт дизел-с още един акумулатор и малко жици му пускам 24 волта, и пали като през Юли...
      На дъртите дизели с изправни подгревни свещи и здрав акумулатор много трудно ще им потрябва старт спрей. Трябва ептем да не е останала компресия за да опреш до него. Виж с "новите дизели" не е така и за там е безценен, но като казах за който знае ...

      Коментар


      • #78
        От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
        На въздушния филтър на Шевролет К20 6,2D има табелка забраняваща ползването на старт-спрей, защо ли
        Щото пак няма да запали. Вероятно.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #79
          От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

          Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
          На въздушния филтър на Шевролет К20 6,2D има табелка забраняваща ползването на старт-спрей, защо ли
          Щото може да му обърнеш хастара на тоя мотор ако прьскаш като чобанин преди да завъртиш.На големите мотори им се сваля горивния който е модел К&N филтър с шут,размер колкото кофа.Един върти и един пръска половин секунда,почивка 3 и пак,но не повече от 4-5 пръскания.

          Случая в който ти трябва да го запалиш това или си на камъните не го коментирам,то по тая причина има аларма на мотора,но не го гаси ако ще буталата му да излязат през прозореца.Е за това по лодките носим,в колата такова нямам.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #80
            От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

            Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
            И за сведение на Колето - наличието на ток, не изключва намесата на "дездоранта" (според сина ми)! Нещата пак опират до изправност на МПС-то и до редовната му поддръжка...
            Марто, виждал ли си как върти 12 волтов стартер при подаване на 24 волта?
            На един стар двигател ИФА 6 цилиндъра на ред съм пускал 36(стартера фабрично е на 24), а в един по-студен ден се наложи да прибягна и до 48. Ма това на селскостопанска техника, та и 380 да и бях пуснал-все тая, просто няма какво да стане по инсталацията от високото напрежение.

            Виждал съм скъсан колянов вал на мотокар(двигател ВАМО 3900) именно от такъв спрей. Първоначално се опитаха да обвинят мен за това, но след намесата на колегите, че няма как да съм аз, щото изобщо не ползвам спрей-свалиха обвиненията.

            Малко избягахме от темата...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #81
              От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              ...
              Малко избягахме от темата...
              Баш най са ценни тия неща, аз теловете и работилницата в багажника си ги знам. Какво става като пуснеш двойно напрежение на стартера, не изгаря ли нещо по тая кола?

              Коментар


              • #82
                От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                Баш най са ценни тия неща, аз теловете и работилницата в багажника си ги знам. Какво става като пуснеш двойно напрежение на стартера, не изгаря ли нещо по тая кола?
                Оборотите на правотоковия електромотор се регулират по напрежение. Разбира се че другата електроника ще изгори от повишеното напрежение. Не е трудно да се отдели стартера от останалата инсталация. Мерцедес 508, Ифа W50 си имат такива превключватели, основната инсталация е на 12v а стартера на 24v. Няма проблеми да се задвижи 12v стартер с 24v. Пробвал съм с лебедка, малеййййй каква скорост на въжето прави. Имайте в предвид че грее повечко но за кратко ползване на стартера няма ядове.
                Последно редактирано от banjo; 21-08-13, 04:03.
                Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                Дий Снайдер

                Коментар


                • #83
                  От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                  На кола с електроники не съм пробвал, но то няма и смисъл. Ако с нормално въртене на стартера бензинов двигател не запали, даже да го изнасилиш на 24-пак няма да запали. Има някакъв друг проблем.
                  Това с 24-те волта съм го правил главно на трактори и стари камиони, с дизели без никакви електрики. Целта е да се завърти по-бързо двигателя, и при повишените обороти да запали. И си палят де.
                  Преди месец се наложи да прилагам този номер на камиончето-Форд транзит, че акумулатора се беше поизморил. Емиии завъртя си здраво, и запали от раз.

                  Ако някога ползвате този начин-правете здрави връзки на кабелите с оловните полюси на акумулаторите, че от по-високото напрежение лесно се инициира дъга, и полюсите се стопяват. Бе дръжте кабелите с пръсти, а натискайте с дърво, камък, абе да не се изгорите. Натиска се яко, за да има добър контакт. Най-добре разбира се е с кабели с накрайници, и да се стегнат яко, но кой си носи такова в колата...
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #84
                    От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Най-добре разбира се е с кабели с накрайници, и да се стегнат яко, но кой си носи такова в колата...
                    НИЕ

                    Нали ти казах - 2 квадрата по 600 ампера на крокодил,10 метрови правени за ТИР.Това го ползваме да палим на кьсо 6-12 цилиндрови дизели по 500-1500 коня.Обикновенно като ти потрябва такьв кабел или е кьс или е тьньк или и двете,на финала си купихме,мога да го ползвам и за теглене на Ска ако се наложи.


                    Глоу Про май бяха,90 и няколко долара.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #85
                      От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                      Това по лодките. Всъщност за кола или бус работа би трябвало да свършат обикновени кабели за подаване на ток. Ма не от бензиностанция, а истински, поне 10-15 квадрата.

                      В САЩ няма ТИР...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Марто, виждал ли си как върти 12 волтов стартер при подаване на 24 волта?
                        На един стар двигател ИФА 6 цилиндъра на ред съм пускал 36(стартера фабрично е на 24), а в един по-студен ден се наложи да прибягна и до 48. Ма това на селскостопанска техника, та и 380 да и бях пуснал-все тая, просто няма какво да стане по инсталацията от високото напрежение.

                        Виждал съм скъсан колянов вал на мотокар(двигател ВАМО 3900) именно от такъв спрей. Първоначално се опитаха да обвинят мен за това, но след намесата на колегите, че няма как да съм аз, щото изобщо не ползвам спрей-свалиха обвиненията.

                        Малко избягахме от темата...
                        Коле, аз пък ще ти разкажа друг случай (Андро му е сърбал попарата...). Двигателя е 2,5 TD на VM. При голям студ сутрин пали трудно (чак умира акумулатора от въртене). Отивам при Андро и го мята по списък - подгревните свещи се свалят една по една - работят та светят. Релето им също е в час. Мери се компресия - в норма (на единия цилиндър малко ниска, ама не е болка за умиране). Започваме горивната система - нафтата чиста и с добавка - няма парцали парафин. Заменяме един маркуч с прозрачен такъв, за да видим какво се случва и опа - мехурчета въздух в горивната система - нафтата "пада" ако не се кара 1-2 дена и затуй не би трябвало да пали. Намираме виновника - гуменото уплътнение на горивния филтър (Помпата е с подгрев на нафтата е и дъното и е на резба и на нея се хваща филтъра) заминал и от там взема въздух - сменяме го, но пак от някъде влиза въздух. Трябва да се разхвърля всичко но нито имам време, нито желание. Казвам си "Имам опция за ръчно подкачване на горивото - няма проблем като знам какъв е проблема, ще го оправям като се стопли времето...". За беда - стана още по-студено (сутрин беше около -20С ) и взе дапли само ако му подам етер и то пак с много въртене и акумулатора се предаде (Чисто нов "Искра" 70 амперчаса). Писна ми на оная работа и купувам най-големия акумулатор, който мога да завра в коша, в случая - 120 ампера на "Бош". Има ток да ме убие и мога да карам на "стартер" минимум до Пловдив, ако не вклювам на 3-та... Започвам да въртя и след малко - странен "метален" шум от към мотора и взе да духа през шнорхела вместо да смуче - блокирал и в последствие подбит клапан и подбито бутало "да не съм капо". Причина - износени чашки на повдигачите. Самите повдигачи (пръти) сменени с чисто нови преди по-малко от половин година, но не и чашките, че трябва да се разхвърля целия двигател - с долен разпределителен вал е. Такивити ми ти работи. Ако ще и 220 волта да му бях пуснал - все тая, че и по-лошо можеше да стане. Просто колата си иска нейното и не го ли дадеш на време или тарикатееш - си плащаш за гяволъка в последствие! В моя случай ако исках нещата да са както трябва - отивах на ремонт от порядъка на 1500 - 2000 лева. Закрепих джипа криво-ляво и го продадох (в интерес на истината още си го карат хората, значи сме го закрепили качествено), защото аз обичам всичко да ми е "ток и жица" и самата мисъл, че нещо не ми е наред по колата ме дразни, да не говорим, че не бих влязъл в гората с него при това положение.
                        Всичко опира до навременната поддръжка и профилактика.
                        Що се касае до "The Тел" и чука - трябват си в багажника - всичко става, но предпочитам да си правя колата в сервиза, а не да лежа под нея на пътя, защото не съм я оправил в сервиза...
                        Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 21-08-13, 06:39.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                          Гледам никой не каза - "спринцовка", от най големите и с дълга пишка.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Гледам никой не каза - "спринцовка", от най големите и с дълга пишка.
                            ... и дамски чорапогащник за алтернатора.
                            В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                            В. Иванов

                            Коментар


                            • #89
                              От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                              Първоначално публикуван от Жоро Байкушев Преглед на мнение
                              ... и дамски чорапогащник за алтернатора.
                              Баща ми разправяше, че я е правил тая хватка преди време, но само толкова знам.. Явно става, но имам съмнения, че би издържал повече от 20 километра..

                              Коментар


                              • #90
                                От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                Жоро, това е опашата лъжа.
                                Не съм бил там но познавах много добре човека, нещо като му се случеше на пътя никога не се панираше. Стар занаятчия но и с чувство за хумор, признавам.
                                В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                                В. Иванов

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X