Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

    Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
    Автомобила ако е поддържан не създава проблеми.
    Повредите които може да ремонтирате обикновено не водят до спирането на возилото.
    Сериозната повреда на машина, съоръжение, устройство по време на работа или в движение в повечето случаи водят до Катастрофа а стигне ли се до там ..........
    Веднага се сещам за един Турег V10 и един Кайен S, супер поддържани, които издадоха багажа на пътя.. И една S-класа.. Ама наистина супер поддържани..

    Коментар


    • #47
      От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

      Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
      Веднага се сещам за един Турег V10 и един Кайен S, супер поддържани, които издадоха багажа на пътя.. И една S-класа.. Ама наистина супер поддържани..
      Чакай, чакай, S класа такова нещо не може да направи. Ама аз си нося ролка с тел де...
      ПаднАхте ми в очичките. как може половината форум да не си носи тел?! Че аз по магистрала само карам и без тел не тръгвам. Че и гъзарска, тънка, много здрава, неръждаема... Ама без тел за къде сте?!

      По въпроса "само непотдържана техника се чупи", имам да кажа само едно- през ден караме инвентар, който струва колкото половин паркинг Ферарита. И там нищо не се ремонтира, при най малкото съмнение, директно се хвърля. Че не го и чакаме, всяка пролет излитат с кашони от машинното. И въпреки всичко, само преди няколко седмици бях на 17 минути от SOS /пиша го така за сухоземните колеги/. Списъка със спрели да работят неща беше няколко страници. Включително главния двигател, аварийния двигател, двата тръстъра, рудана за котвите... Имам още няколко бели косъма от тоя ден.
      Явно тия 15 механика и 50 кашона с части влизат към "непотдържана техника...". Не се чупи само това, което го няма!
      Да пращам ли тел от мойта? Много е хубава, чак и някакъв военен стандарт покрива!
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • #48
        От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

        Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
        Чакай, чакай, S класа такова нещо не може да направи...
        Скъса кардан.. Чудят се хората как са живи.. А иначе се поддържа само в оторизиран сервиз от как е купена от магазина..
        Ама тоя кардан с тел не може..

        Коментар


        • #49
          От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

          Е, ние не си носим винаги в нас тел, защото почти винаги, за около 5 минути се намира тел. (някаква си там, но тел)
          По - Българските пътища, все неволята помага по - някакъв начин и се измисля нещо, точно, за 5- 10 минути. Ако човека е достатъчно изобретателен, може да стане и вечно.

          Коментар


          • #50
            От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

            17 минути се смятат като включиш навигацията,тя ти дава един лъч да речем или вектор по който определяш на към кои камъни ти дрейфа лодката,слагаш точка на камъните и кликаш Карай.То автоматично си смята на колко мили си и след колко време ще кацнеш на скалата.Аз бях на брега с хронометьра,на 18 тата тръгвах с цялата газ на друго което и то така поддържано ма поне му работеха моторетките.Не че ще направя кой знае какво ма да съм в мелето и аз.

            Вала го вадя от трансмисията,тя колкото контейнер за боклук,а пред нея Детройт 2 тактов дизел с конете на 2 Ферарита произволен модел.Това без тел как да го вържа и да го дръпна на мястото си,че да го завием пак?

            The TEL- това ще им остане на тия тук от нас,нерьждавейка.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #51
              От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

              Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
              Скъса кардан.. Чудят се хората как са живи.. А иначе се поддържа само в оторизиран сервиз от как е купена от магазина..
              Ама тоя кардан с тел не може..


              Кардан или предното гумено каре?Лемфьордер имат страшно менте,едно към едно и като го напънеш Ската става като Сергей Бубка в тесни шорти,избива тенекето,мачка оная железария дето уж трябва да спре карана и на първата дупка ти избива задното окачване през багажника.Снимки съм пускал,тунела сцепен чак.


              И за теглене или за паяка пак тел трябва,да му вдигнеш карана че виси като на Кочо Кестерметата.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #52
                От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
                Веднага се сещам за един Турег V10 и един Кайен S, супер поддържани, които издадоха багажа на пътя.. И една S-класа.. Ама наистина супер поддържани..
                И какво може да направиш по тях на пътя? Да не говорим , че новите автомобили издържат точно докато им изтече гаранцията, след това се почват мъките.
                За какво ми е да мъкна излишни инструменти , у нас има бензиностанции на всяка крачка и в почти всяка има нужните материали като скоби за водни съединения на метър, бушони, силикон, инструменти. Предпочитам да изтегля автомобила си на безопасно и цивилизовано място и там да се ремонтирам от колкото всяка секунда да се оглеждам кой идиот ще се опита да ме убие. Абе опитайте се да направите ремонт на пътя в Германия пък да ви видя.
                Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                Дий Снайдер

                Коментар


                • #53
                  От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                  Е аз съм у Калифорния,глобата е около 10 000 за течащи неща при ремонт на пътя.Ма става,вярвай ми.Течащо ма се мъча да го спра и като дойде Батман вижда кое и как.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #54
                    От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                    Чакайте да ви разправям - миналата година тръгвам на състезание за Тетевен . Още на излизане от Ст.Загора усещам , че Патрола нещо няма мощност , Змеевския проход го изкарах едвам на 2-ра ... Карам и си мисля какво може да е и освен задръстен горивен филтър друго не ми идва на ум ... Минахме Казанлък , проверих по магазините за филтър на Патрол ама нъцки , няма . Тръгнах да качвам Шипка и още в началото включих бавните , до едно положение вървеше , но отново взе да ме пада мощността и взех да свалям надолу предавките , докато стигнах до 1-ва бавна !!!
                    Картинка беше трогателна - Патрола с платформата и бегачката на нея и след мен колона от поне 30 коли , които със сигурност яко ме псуват ... на първата отбивка спрях щото със сигурност по нагоре щеше да е насред пътя , разрових палатката , извадих една рейка , която си беше тръбичка 10 мм , отрязах си едно парче и замостих филтъра , така си изкарах до Тетевен и обратно , че и още някой друг ден ... и сега тръбичката винаги ми е в жабката ...
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #55
                      От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                      Нов Янмар на няма и 300 часа.Паля и сълзи масло зад него,а принципно това вади без особенни проблеми едни хубави 8-9000 часа преди да му се случи нещо.Това е със скороста на пешеходец 12 пъти да дойдете до мен и да се приберете обратно.Аз съм ви около десния крак от другата страна на Земята.

                      Имах тел,свински опашки,гумена лента и ......намирах на трьбичката която беше сцепена и леко у нас.В противен случай ньцки,още щях да съм там.Да не говорим,че идеи исках от морето през нета.Ма имах поне лента.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #56
                        От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        Кардан или предното гумено каре?Лемфьордер имат страшно менте,едно към едно и като го напънеш Ската става като Сергей Бубка в тесни шорти,избива тенекето,мачка оная железария дето уж трябва да спре карана и на първата дупка ти избива задното окачване през багажника.Снимки съм пускал,тунела сцепен чак.


                        И за теглене или за паяка пак тел трябва,да му вдигнеш карана че виси като на Кочо Кестерметата.
                        Баш това същото..
                        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                        И какво може да направиш по тях на пътя? Да не говорим , че новите автомобили издържат точно докато им изтече гаранцията, след това се почват мъките.
                        За какво ми е да мъкна излишни инструменти , у нас има бензиностанции на всяка крачка и в почти всяка има нужните материали като скоби за водни съединения на метър, бушони, силикон, инструменти. Предпочитам да изтегля автомобила си на безопасно и цивилизовано място и там да се ремонтирам от колкото всяка секунда да се оглеждам кой идиот ще се опита да ме убие. Абе опитайте се да направите ремонт на пътя в Германия пък да ви видя.
                        В конкретните случаи нищо не можеш да направиш.. Просто ги давам като пример за добре поддържани автомобили..

                        Коментар


                        • #57
                          От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                          За любителите на телта
                          Прикачени файлове
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • #58
                            От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                            Ама точно за това никакви оторизирани дилъри с менте Лемфордер гумени карета! И тел в джоба! хахаха
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • #59
                              От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                              Човек като я чете тази тема и стига до извода, че повечето тук излизат за работа (примерно), подготвени като за околосветска експедиция (изключвам братята, че тяхната работа си е баш такава нищо, че основно плават)..?!! Аз имам един принцип - 2-3 дни преди пътуване, автомобила винаги се оглежда основно и ако нещо не ми хареса - при доказан майстор, да хвърли едно око (последния път ми струва една кутия лимонови резенки и 30 лева за диагностиката, само да ми потвърдят, че "чек енджина" на таблото ми свети, заради неизправна втора ламбда сонда - демек мога да си карам спокойно). С времето се научих, че излишното предоверяване на собствените знания и умения, обикновено води до сериозни ядове в последствие (за най-тъпите ситуации в живота ми, обикновено съм си бил виновен сам)... Иначе - докато карах дизеловия Черок - багажника беше пълен с какво ли не. Гранда е фрашкан с електоника и честно казано, ако стане нещо на пътя по тази част, ще съм напълно безпомощен (не говоря за елементарни неща, като смяна на бушони примерно). Затова винаги когато вляза в сервиз, подменям старото с ново и по възможност с най-доброто, дори и според майстора да има още хляб в съответния чарк. Оказва се, че този принцип работи - до момента не съм оставал на пътя поради техническа повреда, ако и да не нося ремонтна работилница в багажника. Превенция му е майката и най-важното - да се знае, че "безпроблемни" автомобили няма и всеки си иска неговото като поддръжка, за което се отплаща в последствие. Сега като се замисля - един от най-големите проблеми които съм имал на пътя е липсата на тоалетна хартия и подходящи храсти в близост... Иначе едно време неволята (руското автомобилостроене) е учила на какви ли не гяволъци - скъсан ремък може да се замени временно със дамски чорапогащник, заминал кабел на делкото - със стебло от бъз (което трябва да се мокри от време на време, че губи електропроводимост) и т.н. дивотии, които поне според мен са напълно неприложими днес, ако и да караме основно дърти дараци. Все пак в тях е вложена и мисъл за ползвателя им, и не са проектирани в неделя следобед - на пияна глава (за 2,5 TD на VM не съм много сигурен дали не са намесени руснаци в проектирането му....).
                              Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 20-08-13, 08:59.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата



                                Значи и на мен ми е странно да дадеш пари за това вместо да си купиш нов ремьк за колата,а самия той се сменя с какьв да е лост / дрьжка от лопата,половин матча от сьрф,парче трьба .........../ ма на,има хора купуват.

                                ТЕЛ обаче да нямам ебати,луноход да е аз сьм Българче,ДЬ ТЕЛ си го нося навит при резервната.И знаеш ли какво забелязвам - повечето време го играем пьтна помощ,другите карат на воля ма то кой да си купи 2 квадрата 10 метрови кабели за ток дето дьржат 600 ампера на клема?Пише за ТИР,аз ТИР нямам ма муцуна в муцуна и пак стигат кабелите,батериите в багажника.Знае ли човек WebRep


                                currentVote


                                noRating
                                noWeight
                                Последно редактирано от BENZBOSS; 20-08-13, 09:06.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X