Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

    Технологията ТТ.
    Тел и Тиксо. Отделно 40 кг. инструмент.
    В далечната `96-7г. на път за "МОРЕТО" :-)) , се пукна гумена мембрана на Стромберга на двигател 102 на МВ. Посред нощ . Само тихи обороти . Тиксовах го със скоч на 3М . Отидох , върнах се , така и го продадох , щото забравих.
    Напоследък нося и 1-2 метра тръба за парно с алуминиева вложка. Полезна е..
    И по една педя маркучи от всички размери.
    Макар , че последния път когато ми гръмна кутията на околовръстносто телта не помогна..
    Помогна Илиян (taran) :-)). Да и жив и здрав!
    Уморените коне не ги убиват , нали ??

    Коментар


    • #32
      От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

      Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
      "Ремонт на пътя не се прави"
      А извън пътя?
      Питай Коко да ти каже как се оглеждахме за тел 10 сантиметра в тетевенския балкан преди две години. Ама само пластмасови миши опашки, ама те кекави, и не издържат.
      Накрая стигнахме един лъскав вранглер, и за наша голяма изненада пича измъкна два метра ръждива тел, та вързахме виското и продължихме до финала.
      Отделно в този същия балкан правих ремонт на шарнира на А-рамото на франко. И пак стигнах до финала, макар и със закъснение от час-час и половина заради ремонта.
      Та нужда от ремонт си има.
      Естествено който си изкарва парите от пътна помощ ще казва, че на обикновения пътуващ му трябва само кредитна карта, ама не забравяй, че има и хора които са скарани с даването на пари
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #33
        От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

        До преди 10-тина години карах Лада 2103, покрай нея се научих винаги да имам стандартни инструменти, гаечни ключове, отверки, чук, ремъци, бензинов маркуч 8мм, снопче хубава медна тел остананал от един Елпром навремето, и тъй като по джипката ми преобладават еврейските болтове, та имам цяло гедоре за тях, че си патих от това, но по закона на Мърфи обикновено ако стане повреда нямаш точния инструмент, и остава обади се на приятел или в краен случай пътна помощ. За късмет - пу-пу, съм имал необходимия инструмент при нужда .

        Коментар


        • #34
          От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Имам един много стар приятел, та неговия тъст - още по бай Тошово време имаше Волга. Тая Волга подлежеше на военна мобилизация и имаше в нея ... абе каквото се сетите. И понеже човека беше изключително предвидлив, а може и да е било изискване - на някакво тайно място по колата и със сравнително свободен достъп, имаше скрит ключ - врата/стартер
          Хаха Това ми напомни за далечната 1990г. и за Бончо Дунев. Тогава Румен беше още тинейджър, а малкия Тодор малко момченце. Та тогава Бончо, покрай другите коли си караше предимно и едно фиатче 126. Поради това, че понякога забравяше къде си оставяше ключовете си беше увил едни резервни ключове в найлоново пликче и със свинска опашка ги беше захванал за снопа кабели зад задните светлини. А те, както знаете се развиват само с отверка. Вършеше работа.

          Ееех, какви времена бяха
          ... to be continued

          Коментар


          • #35
            От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

            Момчета,направо ме разбихте.Занимавал съм се с водомоторен спорт и водни ски 1978-1989г.Аварийният ми сандък тежеше 60 кг.Прибирал съм ВАЗ 2102 със заварен в стабилизатора на задния мост ключ за свещи(руски-тръбен);същото комби от Кърджали до Русе без перка на вентилатора(края на май по обяд).Но като прочетох какво носите-шапка свалям.Само,че нали се сещате-Ной е построил ковчега преди потопа,а това с допълнителния багаж ми прилича на следствие.Сега нося мозък(за да се сетя къде са ми парите).

            Коментар


            • #36
              От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

              Като ми гръмна раздатката на черния кашон в Англия, имахме само 2 ключа 14 и едни клещи. Оказаха се точно. Баси късмета. С двата ключа откачих карданите от към прасетата а с клещите разплетох една ограда (ми от къде да взема тел) и ги вързах за шасито. Закачихме го с едно въже и го теглихме 200 мили по магистралата до Лондон. Добре че не ни пипнаха.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #37
                От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                А извън пътя?
                Автомобила ако е поддържан не създава проблеми.
                Повредите които може да ремонтирате обикновено не водят до спирането на возилото.
                Сериозната повреда на машина, съоръжение, устройство по време на работа или в движение в повечето случаи водят до Катастрофа а стигне ли се до там ..........
                Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                Дий Снайдер

                Коментар


                • #38
                  От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                  Слагам пуканките.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    Слагам пуканките.
                    Виж пуканки не съм се сещал да нося с мен винаги
                    ... to be continued

                    Коментар


                    • #40
                      От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                      Слагам пуканките.
                      Ти на пуканките " джумерки" ли им казваше?
                      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                      Дий Снайдер

                      Коментар


                      • #41
                        От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                        Автомобила ако е поддържан не създава проблеми.

                        Подьржан или не аз си нося чеиза.Вчера наех Нисанче както писах,освен моите инструменти помькнах и на брата компресора,че ми попадна пред очите.Това на джипка карана по магистрала 50 000 километра в калифорния,че и под наем,за моите коли да не говорим.

                        Там е по-лесно,една го играе сервизна и влачи всичко в нея,втората се товари с каквото жената иска,но пьрвата я товаря аз.Обикновенно пьтуваме 2 или 3 коли и гледаме да са еднакви.Едната само носи подпирачки и крикове и чукове и 15 литра масло и 5-6 трансмисионно и 2 туби антифриз и малко резервни гуми / преди време,сега всичко живо с един размер джанти да е лесно /.Сервизната обаче аз я карам,стар спален чувал си има в нея / 9.99 от спортния магазин /и сьм пьрвия легнал ако стане нещо.Сега се оглеждам за такова дето се ляга на него с колеленца и бьц под колата.Само трябва да си премеря пак багажника ма ще се навре.


                        И не е смешно - жената гума пука,вьтре си има друга нормална резервна,пьтната помощ до нея спира и..........кажи му да кара,аз идвам.Това някой друг колата да ми пипне как ли пьк не,сервизната за какво ми е.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #42
                          От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                          Ивич, вместо да си ходил пеша да търсиш жило за съединител - блъскаш първа, палиш както си е включена, после превключваш скорости без съединител, с целене на обороти. Това след всяко спиране. Така може да се прибереш и от 300 километра, без особени грижи. Това ми беше първата авария на пътя като млад шофьор. Покрай мен мина познат таксиметров шофьор, преди това цял живот шофьор на камиони и най-безапелационно ми заяви че съм длъжен да се прибера така, иначе не съм бил никакъв шофьор. От втория светофар нататък си карах все едно това ми е нормалното състояние на колата. После още 2 пъти съм оставал без съединител, ама вече гърмян заек, та хич не го и мислих.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                            На Голф и Баварец тройка сьм го ял тоя ма поне Голфа беше ГТИ,а Бавареца 325 та вьрвяха.Газта сьм кьсал на Самурая,но имаше рьчна газ ако правилно помня и катереше от Слатина кьм Младост баира сьс скьсано жило на мотор 1.0

                            Беше ми писнало по телефона да чувам Оправяй се........ та след едно известно време се оправях,от тогава инструментите в багажника.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #44
                              От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                              Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                              Автомобила ако е поддържан не създава проблеми.
                              Така е, тука всички сме мърлячи, затова ни се чупят колите на пътя.
                              А и сме скръндзи, та предпочитаме да вържем с тел за без пари, вместо да викаме пътна помощ да ни извозва.
                              Както се казва "Голям залък лапни, голяма дума не казвай". Утре ще ти се наложи полеви ремонт, въпреки перфектната поддръжка, и си чакай платена помощ в нЕкоя пустош.
                              Факт е, че при определени обстоятелства, парче тел може да помогне повече от наличието на куфарче с пари или милиони в банката.
                              Такива генерални изводи изказани с такава категоричност, може да направи само човек, който не е патил, или пък толкова му е акъла и не може да се оправи даже и да има как. Не на 90-та, а на 2010-та година производство, пак мога да си помогна в някои случаи и сам, като ме натисне неволята. Ама това е защото не слушам съвети да вдигам ръце и да чакам. Тия съвети в техничарски форум са си направо смешни.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • #45
                                От: Ремонт на пътя - какво не-стандартно оборудване трябва да има в колата

                                Аха

                                Нисана го наех да карам тройка до Летището на ЛА което е нормално каране около 3 часа от нас.Да де ама една част от магистралата в ремонт,Август,туристи,Неделя.........тръгнахме в 10:15 а самолета излиташе в 5:30.Е да обяснявам ли как една мека гума те вкарва 3 билета посред лято от тук до там или около 4 бона?Само това ми трябваше и бяхме на черешата.

                                Плякам с компресора до откат,ако падне на 3 преки карам на джанта,после Сори,не съм видял.На кой му се чака Паяк да чака Тарантула ако иска,има моменти в които парчето тел си заслужава теглото в злато.

                                И не,не ми е проблем да си викна пътна помощ,в застраховката и това влиза/ за да не караме по джанти/,проблема е,че с тая идея живеем още едни хиляди на пътя,а паяците не се въдят Август.Това в града с резервна кола до мен и брата,в гората или на дълго ще ви снимам някой ден багажник на магистрален бегач или по-точно сервизната влачеща се след детевозите.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X