Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Поддръжка на стара или нова кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Поддръжка на стара или нова кола

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    ПП: После, една дърта кола в прилично състояние и с правилно настроена газова уредба съвсем лесно покрива нужния стандарт, че и отгоре.
    Тцъ. Просто щото нормативната уредба изисква газовете да се мерят на оригиналното гориво
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • От: Поддръжка на стара или нова кола

      Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнение
      То дотук хубаво - нови, стари - всяка си има предимства и недостатъци. Едно нещо обаче ми е любопитно вече: Какво става със старите коли при ГТП? Работата е там, че досега знаехме как се минава тоя изпит. От догодина обаче, всички спецове в бранша се кълнат, че няма да има това-онова. Вкараш ли колата на канала - край! Или минаваш теста или ти спират колата от движение за две седмици докато отстраниш проблема. В смисъл не можеш да се откажеш от прегледа ВЕЧЕ, щото камерата те щракнала и си в базата данни. Спирачки и светлини как да е ще докараш. Но какво става с газовете? Ако нещо не е наред - ясно е какво има по веригата: ламбда сонди, дебитомери, масметри, катализатори... Всичко това за една стара кола е почти половината (а и повече) от стойността й.. И к'во праим?..))
      Пресен пример от тази година юли месец: Опел Тигра на 16 години. Мина си теста на спирачките с отличен. Правиха ми и тест за газове - не съм гледал резултатите, но го минах. Вече 5 години подред минавам ГТП по "първия начин" - с всички тестове.
      Ето "к'во праим" - поддържаме си колите
      Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

      Коментар


      • От: Поддръжка на стара или нова кола

        Значи е време да се смени нормативната уредба!

        По стечение на обстоятелствата, точно това ми е работата в UK - МОТ. Тук никой не може да те задължи да минаваш теста на бензин, ако имаш газова. Щом ще гоним европейците, защо и в БГ да не е така?

        п.п. При тест на дизел е много по лесно да се измами системата, отколкото при бензин.
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
        Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

        Коментар


        • От: Поддръжка на стара или нова кола

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Тцъ. Просто щото нормативната уредба изисква газовете да се мерят на оригиналното гориво
          ОК. За това не знаех.

          Иначе - ламбда сонда - 100лв., Катализатор - 500, MAP сензор - 150, 2 температурни датчика - 25лв. Кабели за свещи - 60, капачка + палец - 30, свещи 15-40лв.

          Или, дори всичко да е за смяна - 900 лева, от които 130лв така или иначе е редно да се дадат още при покупката. От останалите неща, като изключим катализатора, другите неща ако не работят разхода ще е кофти и вървежа - никакъв.

          Тоест, в общия случай минаваме с едни 500 кинта за катализатор.

          Ама, реална полза от тия идиотщини ще има ако те спират на пътя и ти мерят газовете, или ти гледат окачването. Иначе всички знаем как например навремето минаваха по 3 коли с един комплект пожарогасител, аптечка и триъгълник.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Поддръжка на стара или нова кола

            Абе то ясно, че ако всичко е като ново или почти, все ще влезе в някакви поносими норми. Обаче.. Тук му е мястото тогава да направим ново разграничение. Стари автомобили в "оригинално" изправно състояние и "тунинговани" такива. Примерно много колеги са изхвърлили вече катализатора по обясними причини. Като караш на газ - за ламбдата не ти пука (примерно аз нямам такава щото е аут и не съм слагал нова). Иначе колегата е прав - тестовете са на бензин, независимо има ли газова или не. И при правилно настроена газова, не мисля, че замърсявам повече околната среда. Ама ГТП-то мисли друго...)) Ще видим. Е точно тия 900 лв. на Спарки имах предвид. Айде да не са всичките - поне катализатор и ламбда... Над 500.
            Последно редактирано от Totko; 10-10-11, 11:17. Причина: допълнение

            Коментар


            • От: Поддръжка на стара или нова кола

              Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнение
              Е точно тия 900 лв. на Спарки имах предвид. Айде да не са всичките - поне катализатор и ламбда... Над 500.
              Заради тия 900 лв. е АБСУРД да се хвана да изплащам на лизинг возило с месечна вноска в същия размер , нито да скоча в брой на подобна кола, след като едно посещение за сервизно гаранционно обслужване клони към подобна цифра.
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • От: Поддръжка на стара или нова кола

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Тцъ. Просто щото нормативната уредба изисква газовете да се мерят на оригиналното гориво
                Извън темата - ами ако оригиналното гориво не се ползва вече? И съм с газов карбуратор? Защото съм така.
                По темата - проблем с колите имаме заради сервизите. И старата, и новата се потрошават там - за мен решението е стара кола или никакво ходене в сервиз. Но още не съм чул за кола, която не ходи в сервиз...

                Коментар


                • От: Поддръжка на стара или нова кола

                  Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                  Но още не съм чул за кола, която не ходи в сервиз...
                  Моите вече не ходят в сервиз за повече от смяна на масло, и пак се намира някой дето вземе та недозатегне масления филтър, но за сметка на това дълго и напоително мислят как да отвият стария.

                  Това поне не и за нещата, дето мога да си свърша сам. А останалите са малко, и редки. Реално до сега не са се случвали.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • От: Поддръжка на стара или нова кола

                    Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнение
                    То дотук хубаво - нови, стари - всяка си има предимства и недостатъци. Едно нещо обаче ми е любопитно вече: Какво става със старите коли при ГТП? Работата е там, че досега знаехме как се минава тоя изпит. От догодина обаче, всички спецове в бранша се кълнат, че няма да има това-онова. Вкараш ли колата на канала - край! Или минаваш теста или ти спират колата от движение за две седмици докато отстраниш проблема. В смисъл не можеш да се откажеш от прегледа ВЕЧЕ, щото камерата те щракнала и си в базата данни. Спирачки и светлини как да е ще докараш. Но какво става с газовете? Ако нещо не е наред - ясно е какво има по веригата: ламбда сонди, дебитомери, масметри, катализатори... Всичко това за една стара кола е почти половината (а и повече) от стойността й.. И к'во праим?..))
                    Е как к'во праим,плащаме ги,какво друго?Като ме привикат в гаранционния сервиз и ония ми даде лист с Това проверяваме,това оглеждаме.....и на финала ме изгьрби едни 900 кинта там кво правим?И тия 900 са за колица ниськ клас,а не нещо по-нормално.

                    Никакьв пример не сьм аз,но ето аз какво правя.

                    Тьрсих Круизьр ма мамка му и криза им се вдигнаха цените и няма свтстни,свтстните пьк двойно на нормалното и почна едно обикаляне.Обиколих малко из Калифорния да гоня тук и там Круизьри и се сетих на финала,че тая няма да я бьде,минах си на мойта игра.

                    На тьрг застрелях една за 4500,с доставката тук 5090 кинта,регистрация,проверка газове,светлини и спирачки още 600,нови гуми 550 грубо,стара джанта,но лачена айде и там едни 600,консумативи,радиатор,виско и всичко по охлаждането,предница / лагерите и кормилната кутия са старите,те уж са ок,другото е ново/ и там едни 1600 за части и 600 кинта за канал в комплект с майстор и инструменти,нова батерия 140 кинта и там някакви дреболийки.

                    Смятаме грубо 9000 или точно двойно на колата.Газове си мина спокойно и то от Калифорнийските,налижо се да и настроим малко рьчката на скоростите,че не включваше задни светлини ма и там мина,катализаторите като гледам са и оригинала,а и някои от маслата май такива бяха.

                    На финала обаче почва да прилича на себе си.

                    За сьщите пари взимам половин Хондичка и точно след 20 000 мили или 6 месеца сьм назад моме Калино едни 6-7-800 кинта за сервиза и гуми,че оригинала няма и толкова да извади.АКО обаче взема един пласмасов Сатурн което е двувалка на верига 2 литра четворка мотор за около 2500,сменя му всичко що тече и мьрда за още едни 1000 кинта и спокойно вади без да се напьва едни 400 000 МИЛИ / това е проверено с 2 такива та имам база /
                    Сатурна нов е около 16,на 7-8 годинки и на около 100 000 километра е около 2500,после вади още едни 6-700 000 километра преди да му треснят скорости.Пласмаса е обаче и вьтре сьм като гол,шубе ме е да го карам.

                    Новата кола си е нова кола,от това по-хубаво няма,НО като седна с калкулатора и не ми излизат сметките и то сравнявайки 15-20 годишни висок клас с фьстьци от модерните легени.Ако сложа на кантара дизелов танк купен за 825 кинта,каран 3 години и сменена само една водна помпа и продаден за 1400 долара на малко под 500 000 мили и сьвсем ще закопаем новите.ОБАЧЕ си е сандьк,шибне ли те някой си до там,няма какво да те пази и не е за бременни жени или деца в колата.Ако говорим за средство за придвижване............МЕРЦЕДЕС 123 МОДЕЛ С МОТОР 300Д на около 30 години.Бас на кофа синтетично масло или тенеке краве сирене,че закопава всичко ново с минимални разходи в следващите 20 години.По светофара те гледат обаче като изтьрван от някьде та се иска и някакьв баланс

                    Екстри ли - ми климатик,автоматик,централно,серво,люк,ел стькла,кожа и там каквото друго се сетите е имало през ония години.На брата Хондето което по това време беше 15 такива и това нямаше,с една радиоточка вьтре и толкоз
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: Поддръжка на стара или нова кола

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      ... Тьрсих Круизьр ма мамка му и криза им се вдигнаха цените и няма свтстни,свтстните пьк двойно на нормалното и почна едно обикаляне.Обиколих малко из Калифорния да гоня тук и там Круизьри и се сетих на финала,че тая няма да я бьде,минах си на мойта игра...
                      Ако намериш някоя 6* за добри пари, свиркай...

                      Коментар


                      • От: Поддръжка на стара или нова кола

                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        ...МЕРЦЕДЕС 123 МОДЕЛ С МОТОР 300Д на около 30 години.Бас на кофа синтетично масло или тенеке краве сирене,че закопава всичко ново с минимални разходи в следващите 20 години...
                        Туйто. Просто няма по-изродски здрава и непретенциозна кола от него. Знам го от опит.

                        Коментар


                        • От: Поддръжка на стара или нова кола

                          То с тия еко глупости, рибата отдавна измре
                          А да помислим реално– кое е по-екологично–производството на нова кола или експлоатацията на стара?! Нормална стара трошка се търкаля без проблем до към 20 години. А те искат за тези 20 години да продадат барем четири-пет колици на същия потребител. И ако си мислите, че материала от старата кола отива за производството на новата по много екологичен начин, то по-добре не се заблуждавайте.
                          С две думи, ако екостандартите не бяха толкова насочени само към изгорели газове, а към надеждността на колите, така че да не се налага тяхната честа подмяна, респективно да се намали производството им ефектът за природата би бил по-добър.
                          Нещо като оня пример, как карат Тойота Приус по море с кораб, който замърсява много повече за да я транспортира до съответния пазар, отколкото колата може да допринесе за екологията та дори и въобще да не гори гориво.
                          Замазват ни очите с разни красиви приказки за новите технологии с новите си еко закони, а всъщност зад всичко се крие лобито на една огромна индустрия.
                          Всичко е прекалено сложно, а може и по-иначе.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • От: Поддръжка на стара или нова кола

                            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                            ... ... ...
                            Прощавай, по принцип не си ме свикнал на глупости, но с последните два поста тотално изби рибата.

                            Еко нормите може би нямат значение за България, където на третия ден се монтира газ едно към гьотера и освинва целия квартал на развалени яйца. В останалите държави има значение дали ще се надънят в задръстване десет хиляди коли с катализатори, или десет хиляди без. вЕрвай ми

                            А това за препращането на дефектните коли към България още от завода - без коментар. Седи си Ханс в монтажното, и като види че мерцедеса е за България - направо му сваля един лъч от звездата, да знаеш
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • От: Поддръжка на стара или нова кола

                              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                              Прощавай...
                              Простено ти е...
                              Думата ми беше, че ако им е толкова голЕм проблем задръстването в големите градове, могат да забранят автомобилите и да оптимизират обществения транспорт, така че няма да има голяма разлика във времето за пътуване. Ама не го правят. Дори и при вас. Питал ли си се защо е така и кой печели от това? Все още се инвестират милиарди в насока която е обречена. Според теб каква е целта и кой какви ползи ще има от това?
                              Сам знаеш, че и за екологията и за безопасността и за проблемите в транспорта има лек, ама не го искаме. Малко е лицемерно всичко това, а някои са по-големи лицемери от други...защото трупат богатства.

                              За Ханс с дефектния Мерцедес, и аз няма да коментирам. Моята информация си е от първа ръка(човек от фирмата), но доказателства няма да намериш в нета. Обаче има доста народ, които са го видели на практика. Аз и ти вероятно няма да го изпитаме на свой гръб, ама това не значи че не е така. Не карам и никой да вярва, дори се надявам да не съм прав.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • От: Поддръжка на стара или нова кола

                                Аз затва не си купувам магарцедес
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X