Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Поддръжка на стара или нова кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Поддръжка на стара или нова кола

    Забравих да добавя и ясно изразената и тук коментирана във форума тенденция към монополизиране на продажбите и сервизното обслужване - винаги 1 (един) "изключителен" дилър и това е...
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • От: Поддръжка на стара или нова кола

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Той че ще изкара - ще изкара, ама дали новия СИВ ще ни остави да караме тия бангии?
      Както е тръгнало, може и да излезеш прав за това. Ама не е гаранция, че ние ще останем членки до тогава или пък че нЕма да се разпадне междувременно....
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • От: Поддръжка на стара или нова кола

        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        Както е тръгнало, може и да излезеш прав за това. Ама не е гаранция, че ние ще останем членки до тогава или пък че нЕма да се разпадне междувременно....
        Квото дойде, няма смисъл да се тормозим за неща не-зависещи от нас.
        В случая е важно "подръжката на стара или нова кола". Обаче и тук сме "нема такава държава". Новите коли не са като на ония новите коли. И старите коли не са като на ония старите коли. У нас пристигат мъртъвци и тук се възкресяват.

        Коментар


        • От: Поддръжка на стара или нова кола

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          Забравих да добавя и ясно изразената и тук коментирана във форума тенденция към монополизиране на продажбите и сервизното обслужване - винаги 1 (един) "изключителен" дилър и това е...
          Е, не е задължително да е само един. Като има 3 мобилни оператора, да не би да е кой знае колко различно? В цяла Европа говоря за стотинки с американския телефон. В България сателитен телефон ми е по евтин от американския ДЖИ-ес-ем...
          В Сан Диего са 3-4 дилърите на Хонда. И пак цените са с голямата секира. Просто им е ясно- сума и народ с бели якички не разбират нищо от коли. Ще купят нова и ще ходят в дилъра. И ще плащат. Нека, аз чакам на гюме и след няколко години я купувам на 1/10 от цената. За всеки влак има пътници.
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • От: Поддръжка на стара или нова кола

            А сега да питам БИХТЕ ЛИ ИСКАЛИ ЕВРОПЕЙЦИТЕ ДА КУПУВАТ КОЛИ НА СТАРО ОТ НАС А НЕ НИЕ ОТ ТЯХ????Че германеца като си даде старата си купува пак НОВА Абе май са по добри СТАРИТЕ КОЛИ и кърпените дрехи ихладилници и телевизори на старо.
            Когато имам възможност ще се радвам на живота си че досега не съм чул някой да карал втори мандат
            Grand Vitra ddis 2008
            SEAT Althea XL tsi 2010
            Mitsubishi Canter

            Коментар


            • От: Поддръжка на стара или нова кола

              ВЕрно е и това за новите, че са различни за там и за тука. Имам приятел, който работи в официален доставчик на голЕма марка. Той ми е казвал, как си има вътрешни списъци на коли с дефекти и пр. които се изнасят за определени пазари. Той дори им провеждаше сервизни акции за някои от тези дефекти(не за всичките). Информация от първа ръка, която никой никъде няма да признае, ако стане сериозен въпрос за това.

              Като почна да се чудя какво да си правя парите(които и няма да знам колко са въобще), ще започна да се боря с новите коли. До тогава ще воювам със старите, та да е що-годе равностойна битката.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • От: Поддръжка на стара или нова кола

                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                ВЕрно е и това за новите, че са различни за там и за тука. Имам приятел, който работи в официален доставчик на голЕма марка. Той ми е казвал, как си има вътрешни списъци на коли с дефекти и пр. които се изнасят за определени пазари. Той дори им провеждаше сервизни акции за някои от тези дефекти(не за всичките). Информация от първа ръка, която никой никъде няма да признае, ако стане сериозен въпрос за това.
                Цецо така е!Предишната ми джипка беше Японска и разликата в качеството с испанскотто производство беше ДОСТА ОЧЕВАДНА!Същото е със сегашната ми пак японско зглобяване!
                Grand Vitra ddis 2008
                SEAT Althea XL tsi 2010
                Mitsubishi Canter

                Коментар


                • От: Поддръжка на стара или нова кола

                  Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
                  Цецо така е!Предишната ми джипка беше Японска и разликата в качеството с испанскотто производство беше ДОСТА ОЧЕВАДНА!Същото е със сегашната ми пак японско зглобяване!
                  Така е, ама с тая подробност, че не е само до различни заводи. Има си цели партиди с нещо бъгнато по електрониката или нещо забравено(или сложено некачествено) по механиката. И това на коли от един и същ завод. Ама нали докато ги продадат се сетят за проблема и си пускат вътрешна информация. После тая партида отива за слабите пазари(като нашия) за да не се вреди много на имиджа. После за нЕкои дефекти се привикват на сервизни акции, ама то не е баш така просто, и е свързано с разправии, та става дълга и широка. Въобще си остваме пак ония "втора ръка" хора(поне за западняците), за които стана дума в началото. Та с две думи, ако искаш читава машина– вземи си Мерцедес от магазин в Германия, а не от България.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • От: Поддръжка на стара или нова кола

                    Опит за математика-
                    Нови членки в ЕС -Туземци с потребителски мечти/коли.../около
                    ?0 000 000 горе-долуВместо да плащат за рециклация даже изкарват пари като си продават употребяваните стоки .Абе здраве да има!!!!!!!!!!!!!
                    Grand Vitra ddis 2008
                    SEAT Althea XL tsi 2010
                    Mitsubishi Canter

                    Коментар


                    • От: Поддръжка на стара или нова кола

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Истината е, че новите автомобили са "балон", подобен на строителния.... Себестойността на нова кола е максимум 1/3 от продажната й цена !
                      По същество си прав, ама леко си ги надценил. Балон има при леките коли и той е примерно 3:1, ама балон има и при поддоставчиците, и при техните поддоставчици, и при суровините като желязо, алуминий и мед. Та като ги наредиш 3:1, 2:1, 1.8:1 и 3:1 (примерно) и става дявол на магаре.

                      Коментар


                      • От: Поддръжка на стара или нова кола

                        То дотук хубаво - нови, стари - всяка си има предимства и недостатъци. Едно нещо обаче ми е любопитно вече: Какво става със старите коли при ГТП? Работата е там, че досега знаехме как се минава тоя изпит. От догодина обаче, всички спецове в бранша се кълнат, че няма да има това-онова. Вкараш ли колата на канала - край! Или минаваш теста или ти спират колата от движение за две седмици докато отстраниш проблема. В смисъл не можеш да се откажеш от прегледа ВЕЧЕ, щото камерата те щракнала и си в базата данни. Спирачки и светлини как да е ще докараш. Но какво става с газовете? Ако нещо не е наред - ясно е какво има по веригата: ламбда сонди, дебитомери, масметри, катализатори... Всичко това за една стара кола е почти половината (а и повече) от стойността й.. И к'во праим?..))

                        Коментар


                        • От: Поддръжка на стара или нова кола

                          Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнение
                          То дотук хубаво - нови, стари - всяка си има предимства и недостатъци. Едно нещо обаче ми е любопитно вече: Какво става със старите коли при ГТП? Работата е там, че досега знаехме как се минава тоя изпит. От догодина обаче, всички спецове в бранша се кълнат, че няма да има това-онова. Вкараш ли колата на канала - край! Или минаваш теста или ти спират колата от движение за две седмици докато отстраниш проблема. В смисъл не можеш да се откажеш от прегледа ВЕЧЕ, щото камерата те щракнала и си в базата данни. Спирачки и светлини как да е ще докараш. Но какво става с газовете? Ако нещо не е наред - ясно е какво има по веригата: ламбда сонди, дебитомери, масметри, катализатори... Всичко това за една стара кола е почти половината (а и повече) от стойността й.. И к'во праим?..))
                          Миналия ден минавах преглед в КАТ. Минах. Без връзки и без щуротии. С все 14 годишния тарлясник. Единственото, за което можеха да се заядат (но не го направиха), беше лош външен вид, но то не винаги има връзка с годините
                          А и честно казано, не вярвам на всичките приказки - с все камерите, пак 2/3 от колите ще минават по "втория начин"... Или трябва въпросните 2/3 да ги спрат от движение, което ще е интересно.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • От: Поддръжка на стара или нова кола

                            Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнение
                            Но какво става с газовете? Ако нещо не е наред - ясно е какво има по веригата: ламбда сонди, дебитомери, масметри, катализатори... Всичко това за една стара кола е почти половината (а и повече) от стойността й.. И к'во праим?..))
                            Ламбда сонди и т.н., ама не забравяйте, че най-напред ще трябва да спрат от движение почти ВСИЧКИ ДИЗЕЛИ и особено товарните, които и без това, не знам на какво основание се движат у нас, при положение, че в целия ЕС отдавна са спрени от движение всички до "Евро-4" включително. Това ще означава парализа на цялата държава и Катуница ще им се види песен на управляващите
                            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                            Коментар


                            • От: Поддръжка на стара или нова кола

                              Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнение
                              Но какво става с газовете? Ако нещо не е наред - ясно е какво има по веригата: ламбда сонди, дебитомери, масметри, катализатори... Всичко това за една стара кола е почти половината (а и повече) от стойността й.. И к'во праим?..))
                              Нищо не става. Колата трябва да покрива стандартите, които са били в сила, когато е произведена (така е и в цялото ЕС). В повечето случаи запасът е достатъчен, че да позволи известни аномалии. Общата норма за газове у нас (ако все още има действаща такава) няма да я покрие само жигула с изгорели сегменти. В "нормалните" държави бележката за газовете я носиш в данъчното и плащаш според каквото пише на нея.

                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              Ламбда сонди и т.н., ама не забравяйте, че най-напред ще трябва да спрат от движение почти ВСИЧКИ ДИЗЕЛИ и особено товарните, които и без това, не знам на какво основание се движат у нас, при положение, че в целия ЕС отдавна са спрени от движение всички до "Евро-4" включително.
                              Нищо не е спряно от движение. Има забрана за издаване на транспортни лицензи за такива автомобили, иначе можеш да си го караш на воля... ама празен.
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар


                              • От: Поддръжка на стара или нова кола

                                Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнение
                                То дотук хубаво - нови, стари - всяка си има предимства и недостатъци. Едно нещо обаче ми е любопитно вече: Какво става със старите коли при ГТП? Работата е там, че досега знаехме как се минава тоя изпит. От догодина обаче, всички спецове в бранша се кълнат, че няма да има това-онова. Вкараш ли колата на канала - край! Или минаваш теста или ти спират колата от движение за две седмици докато отстраниш проблема. В смисъл не можеш да се откажеш от прегледа ВЕЧЕ, щото камерата те щракнала и си в базата данни. Спирачки и светлини как да е ще докараш. Но какво става с газовете? Ако нещо не е наред - ясно е какво има по веригата: ламбда сонди, дебитомери, масметри, катализатори... Всичко това за една стара кола е почти половината (а и повече) от стойността й.. И к'во праим?..))
                                Става това, че 22 годишната ми фероза покрива тестовете. Поне миналата година. А ония в сервиза първо не вярваха че е с катализатор фабрично, и второ - не вярваха че от катализатора е останало нещо.

                                Техническото състояние има много общо с възрастта, наистина, но много по-общо има с поддръжката. В един момент всеки двигател става за ремонт. Само дето не всеки го прави, а вместо това кара на доизживяване.

                                ПП: После, една дърта кола в прилично състояние и с правилно настроена газова уредба съвсем лесно покрива нужния стандарт, че и отгоре.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X