Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Поддръжка на стара или нова кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Поддръжка на стара или нова кола

    И моето скромно мнение. Автомобили са конструирани до към 1995г. След това масово вече започват напъни за сваляне на разходите по производство и подмяната на де що може с пластмаса. И при това не много качествена. Понякога съм склонен да обявя на собствениците на нови коли съревнование - "Кой ще стигне по-далече без чужда помощ!" и това с CRX 1990г.
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • От: Поддръжка на стара или нова кола

      Когато си оставя колата в сервиза в Гърция за повече от ден/за в гаранция говорим/ми дават кола да си върша работата дфокато ми я оправят,Случва ми се един път -смених турбото на едно Фиат добло на 4г 120000км -1200Е без да платя нищо/5г пълна гаранция/ без да плащам нещо допълнително!!!14 дена си вършех работата с техен бус!!!Не сме готови още психически за нови коли НЕ СИ ЗНАЕМ ПРАВАТА!!!!!За Фабричната гаранция в ЕВРОПА+БГ никои неможе да те задължи да обслужваш колата само във фирменния сервиз!Задължително е там кадето ти обслужват колата този който има сервиза да има диплома за монтиор и да се подпише+фирменния си печат върху сервизната книжка на колата И ПОСЛЕ ДУПЕ ДА му е якоВитарата я купих нова и 3 месеца преди края на гаранцията ми сменмихa ABS/TSC+ESP/всичко е пакет 1500Е за един ден без да ми е стъпвала колата в фирмен сервиз.ДЛЪЖНИ СА !!!
      А новите коли са от пласмаса че като нацепиш пешеходеца да има шансове да оцелее!!!!А не да се свали цената на колата!!!!До скоро се правеха коли те да остават здрави след катастрофа а сега е обратното!!!ЕДИ ЗАГУБЕН ЖИВОТна пътя В ГЕРМАНИЯ СТРУВА 1 000 000 ЕВРО в най лекия случаи !!!!Затова излиза много по ефтино да карат нови пласмасови коли в които оцеляват след катастрофа!!!!!И ни субсидират да им изкупуваме таралясниците-нали затова ни взеха и в ЕВРОПАи не само нас 65%от износа на Германия е в ЕС !!!!!
      Grand Vitra ddis 2008
      SEAT Althea XL tsi 2010
      Mitsubishi Canter

      Коментар


      • От: Поддръжка на стара или нова кола

        Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
        Когато си оставя колата в сервиза в Гърция за повече от ден/за в гаранция говорим/ми дават кола да си върша работата дфокато ми я оправят...
        Моите застрахователи предлагат тази екстра от повече от 5 години.
        И става дума за над 10 годишна кола...

        Коментар


        • От: Поддръжка на стара или нова кола

          Първоначално публикуван от artefekt Преглед на мнение
          Моите застрахователи предлагат тази екстра от повече от 5 години.
          И става дума за над 10 годишна кола...
          едно е застраховката на колата и друго гаранцията .Застраховката започва от здължителните неща и може да си платиш и за разходка със самолет- ако искаш де.
          Гаранцията тук няма нищо общо със застрахофката
          Grand Vitra ddis 2008
          SEAT Althea XL tsi 2010
          Mitsubishi Canter

          Коментар


          • От: Поддръжка на стара или нова кола

            Всеки за себе си,на 100 човека ще намериш 100 различни ситуации,ето я моята.

            Емигрант,пари много няма,но спокойно мога да си позволя кола среден клас на изплащане.Свободно време имам,климата е добьр за ремонти,частите са на поносима цена,няма зима и имам кой да помага ако я закьсам с колата.


            Последната купена е пьрвата в подписа.Купена по интернет като имаше само 6 снимки,цялата за 4500 кинта.С доставката,таксите,части и ремонти по нея до момента е с още 3 бинки горница,ако смятам нови джанти с гуми са още хилядарка,че сьм скрьндза.

            Все още не е за снимки или за улицата ако да е сменена цялата предница,всичко което тече,и всичко което се води консуматив.Има една седалка за смяна /в багажника е,няма време / и една предна броня,че старата е леко пукната на долното ребро и е готова.Ще се наложи да прегледам защо щората и е зациклила и защо сензора за дьжд май не се включва,но като цяло е това.


            Дали сьм обьркал марката и колата ли?Едва ли,другите 2 в подписа някак си ми навяват мисьлта,че сьм на правилната струна.
            Ако ще сравняваме коли нека да е както казаха колегите марка с марка или поне клас с клас,че не ги знам Ярис какви екстри имат и колко са сигурни,но ми е ясно,че Яриса струва колко 5 такива и това ще го карам с кеф поне 5 години без особенни проблеми.

            Нова или стара?Зависи,ако е за гората ще е стара,проста,яка,сравнително евтина.Ако ще е за пьтя ще е голяма или поне среден клас,десетина или 15 годишна изпитана марка и модел.Градско може и нов фьстак да е ако сервиза е близо и джипа е добьр или бегача на дьлги дистанции може да ме вози по времето когато чакам фьстька да излезе от сервиза.Ако говорим само за една........ега не си взема нов фьстьк,то ни багажник има ни мога да си опьна краката вьтре,а за децата пьк да не говорим.


            Няма да споменавам как преди десетина дни майка ми превзе една ограда като преди това изкьрти един пожарен кран и изби някакви заграждения.Това в опит да спаси говедо минало на червено с малка пласмасова кола.Нейната беше моя стар резервен 124,в момента е с на брата
            Стария резервен 124 и на никой не му минава през акьла за малка нова Хондичка примерно.

            Някак си по-спокойно дишам като седна вьтре,пробвал сьм се и в пласмасови от тия дето ги дават под наем и........
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • От: Поддръжка на стара или нова кола

              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
              ...в момента е с на брата Стария резервен 124 и на никой не му минава през акьла за малка нова Хондичка примерно......
              Хехе, то ако е за Хондичка пак бива. Само че израза "нова кола" тук често се спряга с Дачия или Шкода, напоследък и ГрейтУол.
              Въобще не коментитрам интересната тенденция да се купуват градски въшки, примерно гореспоменатия Ярис за служебни коли, които после се юркат редовно по магистралата.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • От: Поддръжка на стара или нова кола

                Това, че поддръжката на новата кола е гаранционна и безплатна е поредната доза прах в очите, произведана от маркетинга. Всъщност цената е точно равна на обезценяването на автомобила в края на гаранционния период. Погледнато така, една смяна на масло излиза има-нема 3000лв (най-малко), за коя да е кола от средния клас нагоре. Ми... честито.
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • От: Поддръжка на стара или нова кола

                  Първоначално публикуван от TigerHunter
                  За мен, истината е стара. Истинските коли ги правеха докъм 2000 г.
                  Не колега тука много бъркаш истинските коли според някои хора са до 1980, тук изключвам някои много сполучливи модели.
                  След това започват икономиите.
                  За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                  0878 79 20 61 Борис

                  Коментар


                  • От: Поддръжка на стара или нова кола

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    Само че израза "нова кола" тук често се спряга с Дачия или Шкода, напоследък и ГрейтУол.
                    Тук мога да поспоря- имах Октавия'99 1.9 ТДИ- много истински автомобил е- изобщо няма място за сравнение с разните му там дачии , шевролет авео и от сорта. Купиха я от една автошкола за учебна и в момента е на около 650 000 км.
                    На сърбела майката му е чесането.
                    Борислав Борисов Русе О885 О37815

                    Коментар


                    • От: Поддръжка на стара или нова кола

                      Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                      Тук мога да поспоря- имах Октавия'99 1.9 ТДИ- много истински автомобил е- изобщо няма място за сравнение с разните му там дачии , шевролет авео и от сорта. Купиха я от една автошкола за учебна и в момента е на около 650 000 км.
                      Сега ако кажеш и че за 650 хилки не е пипана (учебна?) и направо ще ти повярвам
                      Пак казвам - въпрос на вкус, всеки сам си прави сметките и си избира приоритетите.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • От: Поддръжка на стара или нова кола

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        Хехе, то ако е за Хондичка пак бива. Само че израза "нова кола" тук често се спряга с Дачия или Шкода, напоследък и ГрейтУол.
                        Въобще не коментитрам интересната тенденция да се купуват градски въшки, примерно гореспоменатия Ярис за служебни коли, които после се юркат редовно по магистралата.
                        На магистрала Тракия има само две места, на които 1000 кубиков Ярис не може да поддържа 140 км. в час с четири човека и багаж. При разход под 5.5 литра бензин. А дизеловата версия е самолет и спокойно поддържа 150 км/ч навсякъде. И не са много колите, които имат по-къс спирачен път от Яриса. Естествено, при тези скорости двигателите се чуват, макар и ненатрапчиво. Комфортът на предните седалки е много добър. Задните обаче са зле - изключително твърди. Само за информация гумите на Яриса са 175-185/15. В остри завои при натисната газ и гранични режими на каране има осезаема склоност към недозавиване - все пак е с предно предаване. Ярисът събира двама възрастни и едно дете, плюс багажа им за едноседмична почивка, включително 5 въдици, кофа за захранка, чанта с такъми, рибарски стол и др. И за да не стават недуразумения - не съм фен на Тойота.
                        Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                        Коментар


                        • От: Поддръжка на стара или нова кола

                          Хмм, интересна темичка е заформена. Дето се вика, едни харесват грах други боб. На мен ми е интересна обаче, следната хипотетична ситуация. Представете си, че има интернет от 50-60 години и този форум съществува оттогава, че и повече. И на всеки 10 години четем тема подобна на тази. В тях се говори колко скапани са новите автомобили, и как вече не правят нещата като преди години… Минават десет-петнадесет години и отново хвърляме поглед на темата. И чудо – оплюваните преди години машини, вече са придобили надеждност и привлекателност и не са такива кенефи, но видите ли, новия модел наследник е пълна скръб. И така до безкрай ролите се разменят. Защо се получава това?

                          Коментар


                          • От: Поддръжка на стара или нова кола

                            Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
                            Хмм, интересна темичка е заформена. Дето се вика, едни харесват грах други боб. На мен ми е интересна обаче, следната хипотетична ситуация. Представете си, че има интернет от 50-60 години и този форум съществува оттогава, че и повече. И на всеки 10 години четем тема подобна на тази. В тях се говори колко скапани са новите автомобили, и как вече не правят нещата като преди години… Минават десет-петнадесет години и отново хвърляме поглед на темата. И чудо – оплюваните преди години машини, вече са придобили надеждност и привлекателност и не са такива кенефи, но видите ли, новия модел наследник е пълна скръб. И така до безкрай ролите се разменят. Защо се получава това?
                            От една страна - просто времето отсява тези, които и като нови са били добри. Така или иначе, колко струва една кола като надеждност, ремонтопригодност и експлоатационни разходи се разбира след време.

                            Има го и другия ефект - стандартите за простота, надеждност и ремонтопригодност непрекъснато се променят. Все в една посока.

                            Коментар


                            • От: Поддръжка на стара или нова кола

                              И също спомени, жалба по младост...

                              Коментар


                              • От: Поддръжка на стара или нова кола

                                Представителя на Тойота в Ханя -Крит ми каза че когато преди години докарал първата кола всички се подигравали с него че това са несериозни колиПреди 10-15 г така говорехме и за кореиските- а сега???Стандартите за безопасност се променят много бързо и компаниите се опитват да ги надминат
                                За последните 30г в Гърция са загинали 120 000 човека при автомобилни катастрофи,2 000 000 са ранени сериозно.............. ПРОСТИ СМЕТКИ но за НОРМАЛНИ държави!!!!!!!!!!За Българина колата продължава да е мечта ,за средния Европеец е просто инструмент!!!Всичко друго за мен е оправдания за това което СМЕ!!!!!Ако имам пари ще карам само новИ коли -Живото ми е по ценен от 1 тон ламарини!!!!!!!!!!!!!!!
                                Grand Vitra ddis 2008
                                SEAT Althea XL tsi 2010
                                Mitsubishi Canter

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X