Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Поддръжка на стара или нова кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Поддръжка на стара или нова кола

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Че LR-a нямаше дори ербег, колани с пиропатрон и прочие. Мойто дърто си има всичко. Средностатистичека кола на 5 години да речем, също си има всичко това, че и отгоре.

    ...и всъщност, кво ли ше стане при сблъсък между 10 годишен Патрол GR (който има и ербеци, и квото се сетиш + едни доста дебели железа отдолу, сравнени с диското), и чисто нова дачия логан? Такова клипче се съмнявам да откриеш в тубата.
    Всъщност искаш да питаш какво ще стане ако тресне един ТЛК150 в 10 годишен патрол. Щото иначе най-добре да си купим по едно Т34, че и Тир да ни блъсне все тая. И още нещо. Ти не гледай дебелите железа. Щото и Нисан Навара има дебeли железа, ама му виж тестовете в NCAP.
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

    Коментар


    • #77
      От: Поддръжка на стара или нова кола

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Безсмислена тема.
      За мен новото грозде е недостижимо и затова ще защитавам тезата, че е кисело.
      Ако можех да го достигна, тогава вече щях да твърдя тъкмо обратното.
      Така че въпросът не е до колите и сервизите, а много личен: Кадърен ли съм да изкарам достатъчно пари, за да карам нова кола/ джип/ самолет/ яхта? Ами не съм... Обаче такова нещо не се признава лесно.
      Всъщност е по-лесно, ако не ти пука.
      Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

      Коментар


      • #78
        От: Поддръжка на стара или нова кола

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        Безсмислена тема.
        За мен новото грозде е недостижимо и затова ще защитавам тезата, че е кисело.
        Ако можех да го достигна, тогава вече щях да твърдя тъкмо обратното.
        Така че въпросът не е до колите и сервизите, а много личен: Кадърен ли съм да изкарам достатъчно пари, за да карам нова кола/ джип/ самолет/ яхта? Ами не съм... Обаче такова нещо не се признава лесно.
        Не е съвсем така. Пари имам и за самолет. И златна Виза. Предпочитам да си ги харча за смислени неща. И да, влизам в магазините за втора ръка - не ме притеснява.

        Коментар


        • #79
          От: Поддръжка на стара или нова кола

          Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
          Всъщност искаш да питаш какво ще стане ако тресне един ТЛК150 в 10 годишен патрол. Щото иначе най-добре да си купим по едно Т34, че и Тир да ни блъсне все тая. И още нещо. Ти не гледай дебелите железа. Щото и Нисан Навара има дебeли железа, ама му виж тестовете в NCAP.
          Колега на нито един пост не писа каква кола караш и ТLK 150 става за оффроуд стига да можеш да си го позволиш.
          Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
          АСК Ален Мак

          Коментар


          • #80
            От: Поддръжка на стара или нова кола

            За мен, истината е стара. Истинските коли ги правеха докъм 2000 г.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #81
              От: Поддръжка на стара или нова кола

              Защото смятам за неуместно.
              Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

              Коментар


              • #82
                От: Поддръжка на стара или нова кола

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                ......и всъщност, кво ли ше стане при сблъсък между 10 годишен Патрол GR (който има и ербеци, и квото се сетиш + едни доста дебели железа отдолу, сравнени с диското), и чисто нова дачия логан? Такова клипче се съмнявам да откриеш в тубата.
                Съгласен съм с Паджеровода, че темата стана тотално безсмислена а подобни сравнения още повече.
                Какво ще стане с пътниците в този Патрул ако изтървеш завоя и си в дерето, сравнено с един нов автомобил в същата ситуация, може би не Дачия Логан, но ценото съизмерим с Патрула? Не ми отговаряй, виждал съм го.

                Коментар


                • #83
                  От: Поддръжка на стара или нова кола

                  То и Формула1 стават на трески при удар и пилота излиза псувайки- а нямат железа като на Патрола.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Поддръжка на стара или нова кола

                    Първоначално публикуван от Гена Преглед на мнение
                    То и Формула1 стават на трески при удар и пилота излиза псувайки- а нямат железа като на Патрола.
                    Да ама не и при челен удар.Последния загинал АЕРТОН СЕНА,М.Шумахер със счупен крак,Р.Кубуца с комоцио и др.
                    Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                    АСК Ален Мак

                    Коментар


                    • #85
                      От: Поддръжка на стара или нова кола

                      В нашата фирма имаме 10 буса фолксваген Т3 'дизелови.Всички са на по над 700-800 хил км.
                      С дребни ремонти /обикновено в стил''СТАРТ ОТ СКРАБА'' продължават да се трудят неуморно.
                      Имаме и 6 чисто нови Т5 - на по 10 хил км са и вече предниците им скърцат и тропат.
                      Дали ще издържат и по 250-300 хиляди- дълбоко се съмнявам.
                      Каквото и да се повреди по стария- не струва повече от едно ''пълно обслужване във фирмен сервиз''
                      Освен това си имаме 5 чисто нови ЛАДА-НИВА -е просто нямам думи- на по една година са и на по 10 хил км- вече са ръждиви и почти не излизат от сервиза.
                      Нова кола ли- да не съм чул!
                      На сърбела майката му е чесането.
                      Борислав Борисов Русе О885 О37815

                      Коментар


                      • #86
                        От: Поддръжка на стара или нова кола

                        Темата не би била безсмислена ако се сравняваха едни и същи марки и цените за обслужване. Иначе има много подобни теми, вкл. вечния спор - кое е по-добро "нова Дачия или стар Мерцедес". Би трябвало въпросът да е зададен така "нов Пасат vs. стар Пасат", нов "Гоуф" с/у стар и т.н. Тогава са сравними нещата и ще лъсне истината - че гаранционното обслужване в БГ (а може би не само тук) е невероятно дране на кожи, съчетано с некомпетентност и мошеничество. Това е тъжната действителност. Да не говорим за все по-влошаващата се "здравина" на новите модели от една и съща марка и как никйо производител не иска да прави "вечни" коли, а само изкарващи гаранционния срок, защото по принцип в ниския и среден клас печели от оборот, а не от цена.
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Поддръжка на стара или нова кола

                          Първоначално публикуван от vetsi71 Преглед на мнение
                          Да ама не и при челен удар.Последния загинал АЕРТОН СЕНА,М.Шумахер със счупен крак,Р.Кубуца с комоцио и др.
                          За кои години става дума.В последното състезание пак имаше челен удар с М.Шумахер

                          Коментар


                          • #88
                            От: Поддръжка на стара или нова кола

                            Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                            Щото и Нисан Навара има дебeли железа, ама му виж тестовете в NCAP.
                            Питай Вальо дали му дреме особено за тестовете в NCAP.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #89
                              От: Поддръжка на стара или нова кола

                              Гроздето е кисело...Има нещо вЕрно, ама някои го купуват на изплащане поради причината заради която на нас ни е кисело и твърдят че е много вкусно. Значи и ние можем, ама пак твърдя че не си заслужава. Може би когато започна да си купувам колите като дрехите, без да им гледам много много цената, а стига да ми хареса, няма да ми пука че съвременния common rail двигател му се правят дюзи средно на по около 200хил км.Няма да ме интересува и всякакъв ремонт който би се наложил след 50хил км, щото просто вече ще съм я сменил.Даже и гуми няма да сменям. ВЕрно ще губя стойността на половината кола за всяка закупена нова и продадена на две години, ама белким "заплатата" ми е такава, че тези неща да отиват в графата "за кеф".
                              За подробностите:
                              екология- да, плащам за нея ама според изискванията.Като забранят старите коли заради екология, ще помисля за нова или ще ходя пеша.
                              Технологичен напредък–тук е мястото да се посмеем. Автомобилният транспорт е обречен така или иначе. Въображаемият напредък е заради екология и други красиви приказки.Бошлаф...
                              Комфортът е малко относително понятие. Накъде ли повече може да се развива? Автомобилът се ползва все повече само на къси разстояния. Нуждите на човека не са се променили чак толкова, та затова се пробват да ни вменят някакви допълнителни за които не сме и подозирали...
                              Разход на гориво...Струва ли си да го коментираме? Може да го отнесем и към екология и към общи разходи и пак няма да се промени цялата картинка.
                              И накрая дълго коментираната безопасност... Има нещо вЕрно че новите са по-сигурни. Ама за мене това е Божа работа, щото всички сме част от статистиката. Примерно в новата кола оцеляват 50% по-често, ама като си карък ще си в другите 50% дето си умират... Безопасността продава повече коли, ама не на хора като мен. А в крайна сметка даже и най сигурната кола, не може да се сравнява статистически със сигурността на железопътния транспорт или пък въздушния. Ако света се управляваше от рационални инженерни решения, а не от иконмисти-маркетолози, автомобилите да са вече в музея и дори протестите срещу това щяха да са поприключили.


                              borko_ruse, тоя бус за който пишеш е брат близнак на Спринтер на Мерцедес. Имам познат в БС, който баш с такива се занимава. Скоро прави проучване дали има такива бусове в България на над 600хил. км....Има. Обаче до един са им сменени двигателите на около 300-400 хил. Това е новия Мерцедес!
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • #90
                                Re: Поддръжка на стара или нова кола

                                Пак казвам, че според моите сметки и възгледи най-изгодно излиза едногодишна кола, на която цената и вече е с 30% надолу, но за сметка на това тъкмо е разработена и са и оправени фабричните дефекти(ако е имало такива)

                                Неслучайно в Германия има огромен пазар за едногодишни коли, но за нещастие сме много назад и откъм доходи...

                                Сега, ако тръгнем да гоним минимални разходи, естествено че едно дърто и запазено Пунто 1.х бензин е най-евтината кола... Но ако една кола се кара 10+ години, първоначалната инвестиция се разпределя във времето и не е толкова висока.
                                "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X