Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Поддръжка на стара или нова кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Поддръжка на стара или нова кола

    Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
    ... Ако имам пари ще карам само новИ коли -Живото ми е по ценен от 1 тон ламарини!!!!!!!!!!!!!!!
    В същност, точно поради тази причина не малко хора предпочитат да вземат по-стара, но по-голяма и от по-висок клас кола, отколкото нова, но по-малка и по-нисък клас ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • От: Поддръжка на стара или нова кола

      Странно е, че все още една немалка част от колегите се заблуждават, относно здравината и връзката и с безопасността.
      Каква полза, ако на здравия джип с металните брони му няма нищо след удар с някоя обикновена кола, когато вътре всички се размажат, а в размазаната от джипа лека кола няма пострадали.
      Сигурно са луди онези от NCAP, дето правят тестовете.
      Съвременните автомобили наистина се правят по-чупливи в името на сигурността на пътниците, защото всяко нещо което се счупи, отнема от енергията на удара и инерцията.
      Тук въпросът е не за купетата, а за издръжливостта на системите и агрегатите на автомобила при експлоатация.
      Можем да говорим за качество на изработка и за използвани материали за интериора, за скърцащи пластмаси и подобни, но истинският въпрос е за другата здравина.

      Едно време, пословичната здравина и дълговечност на автомобилите са били въпрос на престиж за производителите. Сега, когато пазара е презадоволен, има свръх производство, ниски печалби, икономическа криза, политиката на фирмите производителки не са със същите приоритети. Трябва да се продават и резервни части...
      Въобще, цялата картинка е друга, та затова и здравината на колите е друга.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • От: Поддръжка на стара или нова кола

        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
        Странно е, че все още една немалка част от колегите се заблуждават, относно здравината и връзката и с безопасността.
        Каква полза, ако на здравия джип с металните брони му няма нищо след удар с някоя обикновена кола, когато вътре всички се размажат, а в размазаната от джипа лека кола няма пострадали.
        Сигурно са луди онези от NCAP, дето правят тестовете.
        Съвременните автомобили наистина се правят по-чупливи в името на сигурността на пътниците, защото всяко нещо което се счупи, отнема от енергията на удара и инерцията.
        Тук въпросът е не за купетата, а за издръжливостта на системите и агрегатите на автомобила при експлоатация.
        Можем да говорим за качество на изработка и за използвани материали за интериора, за скърцащи пластмаси и подобни, но истинският въпрос е за другата здравина.

        Едно време, пословичната здравина и дълговечност на автомобилите са били въпрос на престиж за производителите. Сега, когато пазара е презадоволен, има свръх производство, ниски печалби, икономическа криза, политиката на фирмите производителки не са със същите приоритети. Трябва да се продават и резервни части...
        Въобще, цялата картинка е друга, та затова и здравината на колите е друга.
        +1
        А най-странното е, че обсъждано вече много пъти и продължава да се пише с категоричен тон за този мит...

        Коментар


        • От: Поддръжка на стара или нова кола

          Времето е голям помощник на статистиката. Понякога е доста трудно да се имитират условията, които влияят на техническото състояние за продължително време на експлоатация. И заради това се получават следните примери: Излиза новият модел BMW 2,5TDS.(далечната 1991г) Двигателят е със страхотни характеристики за времето си, респективно и колата(колите) е много добра. Минават 10-15 години и повечето коли навъртат 200-300хил.км. и започват проблемите. Разтегнати ангренажни вериги–ОК-има го като предписание да се сменят за този пробег. После проблеми със електронно управляемата ГНП–обикновенно замърсяване в датчика за подаденото гориво. Не е предвидено, но има вариант за ремонт със съмнителни шансове за успех.Другия вариант е да се смени проблемната част от ГНП, но съвсем не е евтино. И точно след тези повреди идват и проблеми с алуминиевата цилиндрова глава, която също се оказва нещо като консуматив и/или пък демпферния маховик(наследен още от предишния двигател 2,4td). И в резултат се получава феноменалния факт, цените на луксозна лимузина на марката да са като на Фолксваген от същите години на производство и въпреки това желаещите да ги купуват са доста по-малко от желаещите да ги продадат. Същия пример може да се види и при Рейндж Ровер със същия мотор, или пък Класика с VM-motori, както и при Чероки/Гранд Чероки в дизеловите им версии.Както и в много други.
          Има го и обратния пример. Консервативната лимузина от средния клас Мерцедес 124. Изключително надеждна механика и в резултат двойни и тройни цени спрямо колите от същия клас от същите години. Най-големият и проблем е ръждата. Читави екземпляри от този модел почти не се продават(продават се рядко заради прозаичната причина липса на климатик).
          Друг пример за читава кола от преди е Ауди 100/A6(C4). Освен надеждна механика, има и добри характеристики и най-важното–не я лови ръжда. И в по-ниския клас съответните модели на тези марки пак имат добра слава.
          Достатъчно е да погледнем пазара на употребявани автомобили, и да се замислим защо някои модели които виждаме доста по пътищата не се предлагат много за продаване. Дали е само заради възрастта им или има и нещо друго?! (Ако беше първото нямаше да ги виждаме и да се движат по пътищата всеки ден)

          Тигре, не съм съгласен, че след среща на здрав джип с градска въшка и джипа да е одраскан а колицата смляна, шансовете на хората са както ги описваш. Даже тия дето изчисляват "звездичките" си го признават(по-горе в темата има цитат от тях баш по тоя въпрос).Виж при удар в стена или някаква друга катастрофа съм съгласен, че в джипа е по-опасно. Иначе за здравината на възли и агрегати сме на едно мнение.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • От: Поддръжка на стара или нова кола

            Бях малък когато в края на 1979та май беше, на спирка Шипка в Княжево гръцки мерцедес конска глава се нацепи в излизащ от страничната улица москвич 408.

            Помня тълпата зяпачи, които възбудено обясняваха колко здрава кола е москвича, който беше с хлътнал преден ляв калник и толкоз.

            Бая смях падна при вида на неподлежащият на разпознаване (до предното стъкло) мерцедес.

            Чичковците и батковците се гордееха, малките пригласяхме, и прочее всички мъдруваха.

            Гъркинята обикаляше около мерцедеса, скубеше си косите, пискаше нещо на гръцки и прочее подскачаше като топче.

            Шофьорът на москвича го нямаше и прочее береше душа в Пирогов.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • От: Поддръжка на стара или нова кола

              За описания случай си прав. Аз говоря в съвсем общ план.
              Безопасността си е и в голяма степен свързана с умствения багаж на возещите се.
              Аз като видя някое дете изправено отзад между предните седалки за да гледа или да се лигави, изтръпвам.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • От: Поддръжка на стара или нова кола

                За безопасността... Преди време с един джип УАЗ изпробвах без да искам за какво иде реч. Така се случи, че се врязах в една еднометрова пряспа сняг покрай пътя с има няма и 20-30км/ч и опитвайки се да спра. Интересното е, че под пряспата имаше оставени легнали няколко бетонни панела... И всъщност нацелих със средата на предната броня на джипа баш единия ъгъл на панелите(те бяха успоредни на пътя, а аз излизах от него под 40градуса). И като се има предвид ниската скорост и това, че спирах и че снегът до панелите омекоти удара(намали още скоростта) учудващо е как спътника ми почти счупи предното стъкло с глава, а аз за малко да изкривя волана и въпреки това си ударих гърдите в него. Та да кажем знам за безопасността и съм съгласен с общото мнение. Само че аз лично въпреки това не и обръщам голямо внимание защото малко повечко вярвам в съдбата.
                Последно редактирано от cecoa1; 09-10-11, 17:57.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • От: Поддръжка на стара или нова кола

                  Абе най добре излиза да се возиш с автобуса
                  Grand Vitra ddis 2008
                  SEAT Althea XL tsi 2010
                  Mitsubishi Canter

                  Коментар


                  • От: Поддръжка на стара или нова кола

                    Просто е-новото си е ново,масата си е маса,класа си е клас........или да сравним нов Ярис сьс ЗИЛ?

                    Нареждаме ги в един клас или на едни пари или на едни години и сравняваме.За 10 000 долара какво се купува и колко излиза след още 100 000 километра.За 20 000 какво ново се купува и защо ми искат 900 долара за да ми настроели рьчната и да ми проверят течноста в казанчето за чистачките.И после смятам какво става ако ме шибне Шеви пикап с едното и какво става с другото,какво сьбирам в едното и какво в другото,поглеждам си в джоба и........трета Ска като бюджетно решение с минимална застраховка,като се офраска някой и взимам друга или поправям за моя сметка,а не плащам по 350 кинта на месец затраховка без значение дали я карам или не.

                    3 излизат по-евтино от 2 / закопах я математиката ма е така/ако не карам много осмака излиза по-евтинко от нова 4 цилиндрова и не знам защо но вярвам на масата повече от колкото на технологичния Ярис.Това какво сьбирал няма да го коментирам,някой да се опита да навре вьтре седалката на детето и пак си говорим.За идея само - в кьса база Ска на бебето седалката опира в мойта,аз сьм 180 см и не карам с опьнати рьце.Ебати Яриса ебати чудото,струва колкото всичките мои,застраховката му и тя е толкова,а за магистрален бегач пьк сьвсем да не го смятам,че ако мина покрай него на скорост и ще скочи в канавката

                    Карал сьм опасни коли-Камей Голф1 1.8,Пежо 205,бус Транспортер,Сузуки Самурай,Джьсти.........и никога вече.

                    Зависи и на какво ще попаднеш,но си има шампиони в дадени класове които няма как да се сравнят по цена на подрьжка с която и да е нова кола и аз поне сьм им фен.Ако парите не са проблем и не мога да смятам до толкова............по размер,цифричка пред него и клас.Един голям,скьп моля и каквото такова.Да ми виси в сервиза 30-40% от времето обаче някак си не ми се врьзва.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: Поддръжка на стара или нова кола

                      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                      Сега ако кажеш и че за 650 хилки не е пипана (учебна?) и направо ще ти повярвам
                      Пак казвам - въпрос на вкус, всеки сам си прави сметките и си избира приоритетите.
                      Не че не е пипвана- консумативи, съединител, предница... но в рамките на нормалното- все пак е учебна!
                      За сравнение- Тойота авенсис на 2пъти по-малко километри на съседа- почти не излиза от сервиза.
                      На сърбела майката му е чесането.
                      Борислав Борисов Русе О885 О37815

                      Коментар


                      • От: Поддръжка на стара или нова кола

                        Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
                        Не колега тука много бъркаш истинските коли според някои хора са до 1980, тук изключвам някои много сполучливи модели.
                        След това започват икономиите.

                        И аз тук мога да поспоря.До около 90 и някоя не са ги смятали много парите за развой на даден модел,но се намесват яко Японците и след 95 или там някьде се почват с икономиите.Пример мога да ти дам с някои от колите които сьм карал и карам.Имаше и един интересен клип за Ягуар,Баварец 7,Мерцедес 126 и Лексус,снимано е някьде около 90 година.Е от там се хвьрлят в размисьл големите и почват триене с голямата гума.


                        За идея само -140 е мислен в средата на 80,някьде около 84-85 и за развитието на модела са хвьрлени над милиард марки,но им писва около 94 и орязват модела с някои неща.Примери има и с други марки и модели,но са прави колегите,че след средата на 90 се орязва много и след 2000 година колите не са това което бяха.Не се тьрси дьлговечност ако като комфорт и сигурност да са много по-добри.То оставаше с тия технологии и компове и по-лоши да ги направят.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • От: Поддръжка на стара или нова кола

                          Лошото е, че вече не се правят здрави коли, като Мерцедес 124, Голф2, Ауди 100, Опел Рекорд...
                          След 1995-96 произвеждат само високотехнологични курници...
                          На сърбела майката му е чесането.
                          Борислав Борисов Русе О885 О37815

                          Коментар


                          • От: Поддръжка на стара или нова кола

                            Купувал съм нова кола. Никога повече. Гаранцията ти излиза през носа. Не знам при вас как е, но тук ти дерат три кожи за да не ти падне гаранцията. Отделно колко се обезценява...
                            - колата става на 36 000 мили и ... Пляс няколко стотин долара /май към 400 бяха/. Като разгледах, сменяли маслото в мотора /$30.00/ и в трансмисията /едно шише масло, филтър няма/. Останалото - проверка на..., проверка на ... Ааа, и гумите ми въртят.

                            Сега няма кола в семейството, която да струва повече от 2 заплати. Не се чупят много. Тая година още майстор не са виждали. Като тресне нещо, карам я на майстора и минавам на резервната. Частите са без пари. Колите стари и елементарни. Майстора само с тая марка се занимава и е бог.

                            Стойте далеч от капризни компютри. Намерете си добър майстор и не робувайте на банки и дилъри. Старата кола винаги излиза много по-евтина. Важно е да имате читав майстор. Да не говорим, че кола струваща половин заплата даже не я заключвам. Имам достатъчно други неща да ги мисля, че и за ламарини да се втелявам.
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • От: Поддръжка на стара или нова кола

                              Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                              Купувал съм нова кола. Никога повече. Гаранцията ти излиза през носа. Не знам при вас как е, но тук ти дерат три кожи за да не ти падне гаранцията. Отделно колко се обезценява...
                              - колата става на 36 000 мили и ... Пляс няколко стотин долара /май към 400 бяха/. Като разгледах, сменяли маслото в мотора /$30.00/ и в трансмисията /едно шише масло, филтър няма/. Останалото - проверка на..., проверка на ... Ааа, и гумите ми въртят.

                              Сега няма кола в семейството, която да струва повече от 2 заплати. Не се чупят много. Тая година още майстор не са виждали. Като тресне нещо, карам я на майстора и минавам на резервната. Частите са без пари. Колите стари и елементарни. Майстора само с тая марка се занимава и е бог.

                              Стойте далеч от капризни компютри. Намерете си добър майстор и не робувайте на банки и дилъри. Старата кола винаги излиза много по-евтина. Важно е да имате читав майстор. Да не говорим, че кола струваща половин заплата даже не я заключвам. Имам достатъчно други неща да ги мисля, че и за ламарини да се втелявам.
                              Абсолютно те подкрепям- колата за мен е вещ, която ми вози задника- не член на семейството, на когото да служа. Докогато мога ще карам ефтини курници за по 1500-2000 лв- каквото се счупи струва смешни пари и си го правя сам.
                              На сърбела майката му е чесането.
                              Борислав Борисов Русе О885 О37815

                              Коментар


                              • От: Поддръжка на стара или нова кола

                                Ми то по тая логика да се греем и да готвим на кюмбета с кюмур. И жената да пере в куритото.
                                А по работа да ходим яздейки кон. И др. такива. Няма да има никакви откази.
                                Някой пък по горе спомена, че на S класата смяна на масла излизала 3 бона. Горкото милионерче, чак се просълзих.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X