Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Поддръжка на стара или нова кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Поддръжка на стара или нова кола

    Допреди петнайсетина години колите се проектираха и правеха от инжинери. След това-от счетоводители.
    Какво очаквате от кола измислена от счетоводител?
    Същото каквото и от годишен баланс съставен от инжинер.

    По отношение нба новата кола-да, бих си купил такава, ако имам финансите, но бих плюл на "фирмените" им сервизи и прехвалените масла и консумативи, едновременно с това и на гаранцията, но не ми се купува колата два пъти...
    Това вече на нищо не прилича, всички сме чували за космическите цени в гаранционните сервизи.
    И кво-като наливам на 20-годишната Астра М10Д-да не би да е спряла? Онзи ден се изненадах колко вдигна по магистралата, ама да не се хваля, че тук четат всякакви...

    Е, и? Астрата я взех за 3000 преди 4 години, има някой друг ремонт-не може без тях, но пък и на чисто новите коли се случва, но за тези години ако не смятам парите за гориво-за ремонти съм дал не повече от 1000, хайде нека да са 1500 лева.
    Нямам претенции за това как ме вози и с какъв комфорт-личните ми потребности от транспорт са напълно задоволени от това чудо на немската автомобилна промишленост

    Който има достатъчно пари-да си купува на всеки 5 години нова кола, после ние-плебеите ще я купим от него на половин цена, като ще получим що-годе добре гледана кола на цена наполовина от магазинската.

    Да, ама не е като преди години-на 5 години да е тъкмо в силата си да върви, а е на края на ресурса си...

    Бе счетоводители...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #92
      От: Поддръжка на стара или нова кола

      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
      Съгласен съм с Паджеровода, че темата стана тотално безсмислена а подобни сравнения още повече.
      Какво ще стане с пътниците в този Патрул ако изтървеш завоя и си в дерето, сравнено с един нов автомобил в същата ситуация, може би не Дачия Логан, но ценото съизмерим с Патрула? Не ми отговаряй, виждал съм го.
      Ми там е работата че новата Дачия е ценово съизмерима със стар патрул, при това с тенденцията да надживее дачиата, като след това го продадеш с доста по-малка обезценка. Това ми е единствената мисъл. Всъщност - не единствената - има един момент от нашата си българска действителност, а именно че карайки 2 тона масивно желязо, кандидатите за удар в него силно намаляват, поне в градски условия. И в това наше си правило, звездите от NCAP не играят.

      А че темата е безсмислена - няма спор. Големите железа имат едни предимства, а точките в NCAP - други. Той и колана в едни случаи спасява живот, а в други - затрива. Просто света не е черно-бял. Шарен е.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #93
        От: Поддръжка на стара или нова кола

        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        Гроздето е кисело...Има нещо вЕрно, ама някои го купуват на изплащане поради причината заради която на нас ни е кисело и твърдят че е много вкусно. Значи и ние можем, ама пак твърдя че не си заслужава. Може би когато започна да си купувам колите като дрехите, без да им гледам много много цената, а стига да ми хареса, няма да ми пука че съвременния common rail двигател му се правят дюзи средно на по около 200хил км.Няма да ме интересува и всякакъв ремонт който би се наложил след 50хил км, щото просто вече ще съм я сменил.Даже и гуми няма да сменям. ВЕрно ще губя стойността на половината кола за всяка закупена нова и продадена на две години, ама белким "заплатата" ми е такава, че тези неща да отиват в графата "за кеф".
        За подробностите:
        екология- да, плащам за нея ама според изискванията.Като забранят старите коли заради екология, ще помисля за нова или ще ходя пеша.
        Технологичен напредък–тук е мястото да се посмеем. Автомобилният транспорт е обречен така или иначе. Въображаемият напредък е заради екология и други красиви приказки.Бошлаф...
        Комфортът е малко относително понятие. Накъде ли повече може да се развива? Автомобилът се ползва все повече само на къси разстояния. Нуждите на човека не са се променили чак толкова, та затова се пробват да ни вменят някакви допълнителни за които не сме и подозирали...
        Разход на гориво...Струва ли си да го коментираме? Може да го отнесем и към екология и към общи разходи и пак няма да се промени цялата картинка.
        И накрая дълго коментираната безопасност... Има нещо вЕрно че новите са по-сигурни. Ама за мене това е Божа работа, щото всички сме част от статистиката. Примерно в новата кола оцеляват 50% по-често, ама като си карък ще си в другите 50% дето си умират... Безопасността продава повече коли, ама не на хора като мен. А в крайна сметка даже и най сигурната кола, не може да се сравнява статистически със сигурността на железопътния транспорт или пък въздушния. Ако света се управляваше от рационални инженерни решения, а не от иконмисти-маркетолози, автомобилите да са вече в музея и дори протестите срещу това щяха да са поприключили.


        borko_ruse, тоя бус за който пишеш е брат близнак на Спринтер на Мерцедес. Имам познат в БС, който баш с такива се занимава. Скоро прави проучване дали има такива бусове в България на над 600хил. км....Има. Обаче до един са им сменени двигателите на около 300-400 хил. Това е новия Мерцедес!
        С грешка си- става въпрос за Транспортер Т3- със задния мотор 1.6 дизел 85-86година и за последния ТранспортерТ5
        И да уточня, че това са служебни коли, които се карат от който свари и се експлоатират като чужди.
        На сърбела майката му е чесането.
        Борислав Борисов Русе О885 О37815

        Коментар


        • #94
          От: Поддръжка на стара или нова кола

          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          За мен, истината е стара. Истинските коли ги правеха докъм 2000 г.
          Не е съвсем така. До към 1950г.

          Коментар


          • #95
            От: Поддръжка на стара или нова кола

            Ами според мен ако си готов да прежалиш 50% от цената си купуваш нова. Има и хубави, но са над 40 000 лв. Гаранционното обслужване го забравяш - най-големите некадърници и мамини синчета са по фирмените сервизи.
            Александър

            Коментар


            • #96
              Re: Поддръжка на стара или нова кола

              А и незнам какво са ви наплашили толкова с тези официални сервизи... преди 1 месец на бащата 2-годишна астра дизел - 90лв масло и филтри в офиц. дилър... май не е толкова страшно. А БМВ-тата ги продават с включена поддръжка за 100х км... и както има кофти дилъри, така има и добри(в по-малките градове и в съседните държави)... а който си е купил каквото и да е на лизинг, особено с условията на лизинговите ни фирми, проблемът си е изцяло негов...
              "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

              Коментар


              • #97
                От: Поддръжка на стара или нова кола

                Да не говорим каква практика има по тия фирмени сервизи- имена няма да споменавам:
                Купува се наливно масло във варел от по 3-4 лв/литър, пакетира се в празни опаковки от фирмено масло и се продава на клиентите на по 20 и повече лв/литър.
                На сърбела майката му е чесането.
                Борислав Борисов Русе О885 О37815

                Коментар


                • #98
                  От: Поддръжка на стара или нова кола

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Питай Вальо дали му дреме особено за тестовете в NCAP.
                  Ако става въпрос за излета от магистралата, примерът ти не е съвсем точен. А ето я истината http://www.euroncap.com/results/nissan/navara.aspx Ето и дачията http://www.euroncap.com/results/dacia/logan.aspx Ето и едно джудже http://www.euroncap.com/results/toyota/yaris.aspx
                  Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Поддръжка на стара или нова кола

                    Първоначално публикуван от Гена Преглед на мнение
                    За кои години става дума.В последното състезание пак имаше челен удар с М.Шумахер
                    Ти правиш ли разлика м/у челен удар и удар от застиггаш от зад автомобил.
                    Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                    АСК Ален Мак

                    Коментар


                    • От: Поддръжка на стара или нова кола

                      Прброблемът при формулите не е дали кокпитът може да предпази пилота. Той може да го предпази. Проблемът е дали човекат може да издържи ускоренията при удара.
                      Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                      Коментар


                      • От: Поддръжка на стара или нова кола

                        Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                        С грешка си- става въпрос за Транспортер Т3- със задния мотор 1.6 дизел 85-86година и за последния ТранспортерТ5
                        И да уточня, че това са служебни коли, които се карат от който свари и се експлоатират като чужди.
                        Верно онова беше LT и после Крафтър. Ама извода е същия. Сменят мотор на мерцедес на по 400хиляди най-много и то на всички продадени. Така са гради имидж...ама лош. И аз мисля че коли се правеха до към 1996-2000г. Най-доброто съчетание от качества, ресурс и цени.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • От: Поддръжка на стара или нова кола

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          Верно онова беше LT и после Крафтър. Ама извода е същия. Сменят мотор на мерцедес на по 400хиляди най-много и то на всички продадени. Така са гради имидж...ама лош. И аз мисля че коли се правеха до към 1996-2000г. Най-доброто съчетание от качества, ресурс и цени.
                          Абсолютно подкрепям! От 2000г насам само високотехнологични кенефи.
                          На сърбела майката му е чесането.
                          Борислав Борисов Русе О885 О37815

                          Коментар


                          • От: Поддръжка на стара или нова кола

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            ... карайки 2 тона масивно желязо, кандидатите за удар в него силно намаляват, поне в градски условия. И в това наше си правило, звездите от NCAP не играят.

                            А че темата е безсмислена - няма спор. Големите железа имат едни предимства, а точките в NCAP - други. ...
                            И звездите на NCAP не трябва да се гледат чисто механично. Цитат от сайта им:

                            Euro NCAP’s frontal impact test simulates a car crashing into another of similar mass and structure. In real life, when two cars collide the vehicle with the higher mass has an advantage over the lighter one. Generally speaking, vehicles with higher structures tend to fare better in accidents than those with lower structures. Therefore, ratings are comparable only between cars of similar mass and with broadly similar structures.
                            ...
                            http://www.euroncap.com/Content-Web-...able-cars.aspx
                            Т.е. тестът симулира удар в кола с подобна маса и структура. А иначе, на пътя, колата с по-голяма маса има предимство пред по-леката. Същото се отнася и за по-високата.

                            Тъй като ние се движим в реалния живот, аз никак не бих разчитал на 5-те звезди на Тойота Ярис или друга дребна колица при удар с нещо по-голямо и по-тежко, защото в този случай те просто няма да са валидни ...
                            Друг въпрос е, че почти винаги може да има някой по-голям от тебе на пътя.
                            Последно редактирано от Чавдар (V93); 06-10-11, 21:44.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • От: Поддръжка на стара или нова кола

                              Моят джип, мой ли е ? Или аз съм негов ?
                              Кой за кого е броил една чанта пари ?
                              Кой е господаря в отношението човек - машина ?

                              Това са истинските въпроси.

                              Как така, компютърът изнамерил, че маслото е с прекалено висока температура и решава да ми угаси двигателя ?
                              От къде, на къде ?
                              Ами ако за мен е жизненоважно да продължи да ме вози ?
                              Машината има едно предназначение, " Умри но спаси господаря си ! "
                              А не някакви лигавщини, компютърът решил, че не работят Еърбеците и спира двигателя.
                              А ти возиш бременната си жена към болница, през зимна виелица.

                              Подобен машинен боклук, ми затваряше прозорците на колата, защото завалял дъжд.
                              Когато запънах прозореца с една гюдерия, защото пушех и исках да пуша, боклучивият компютър ми угаси двигателя.
                              Познайте след колко време го продадох ?
                              Това са новите коли.
                              Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                              Коментар


                              • От: Поддръжка на стара или нова кола

                                Първоначално публикуван от vetsi71 Преглед на мнение
                                Ти правиш ли разлика м/у челен удар и удар от застиггаш от зад автомобил.
                                Не колега,аз незнам за какво ми говориш,не ги разбирам тия неща,сега се уча,млад съм,незнам какво е кинетична енергия,не знам как се разсейва тази енергия.Шуми,добре,че го удариха отзад че взе че спря плавно.Ама,айде стига,че много спам стана по темата.
                                http://translate.google.bg/translate...sh_2316853.htm
                                А колкото по темата,такива измислици прочетох тук,че нямам думи,незнам дали всеки си вярва на това,което пише.Само не ме убеждавайте,че старите коли са по-безопасни от новите.Значи труда на хиляди инженери от десетилетия насам е прах в очите за цял свят.
                                Последно редактирано от Гена; 06-10-11, 21:53.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X