Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Свързване на ПВ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Свързване на ПВ

    Първоначално публикуван от gy6ter Преглед на мнение
    По принцип може да стане , даже може да се прекъсва и фазата и нулата ( при занулен с трети кабел мотор - естествено ) . Комутирания ток на трифазния трябва да е равен , или по-голям от този на монофазния ! На снимката не се вижда този колко ампера , или киловата мотор управлява .
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2019-09-18_124724.jpg
Прегледи:1
Размер:202.2 КБ
ID:5821480Натиснете снимката за да я уголемите

Име:temp2.jpg
Прегледи:2
Размер:97.3 КБ
ID:5821481Натиснете снимката за да я уголемите

Име:temp0.jpg
Прегледи:2
Размер:71.1 КБ
ID:5821482Натиснете снимката за да я уголемите

Име:temp1.jpg
Прегледи:2
Размер:88.3 КБ
ID:5821483
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

    Коментар


    • #32
      От: Свързване на ПВ

      Да не те отчайвам, ама монофазен над 2.2к.в. за компресор не е надеждно. Пробвано лично с 3к.в. 3000об/мин Български. Изкара година и то от време на време ползване на компресора и му проби пусковата намотка. Пренавиха ми го на трифазен и сега пее. Та изчисти въпроса и тогава направи покупката

      Коментар


      • #33
        От: Свързване на ПВ

        Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
        Да не те отчайвам, ама монофазен над 2.2к.в. за компресор не е надеждно. Пробвано лично с 3к.в. 3000об/мин Български. Изкара година и то от време на време ползване на компресора и му проби пусковата намотка. Пренавиха ми го на трифазен и сега пее. Та изчисти въпроса и тогава направи покупката
        Ами тоя го има същия със 2.2 ,2880 оборота монофазен заводски,надявам се да държи с такъв...,нямам трифазен ток инак лесно решението.
        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

        Коментар


        • #34
          От: Свързване на ПВ

          Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
          Ами тоя го има същия със 2.2 ,2880 оборота монофазен заводски,надявам се да държи с такъв...,нямам трифазен ток инак лесно решението.
          Мдаа, пустия трифазен...
          Взимай най-големия възможен монофазен с най-дългата гаранция и да видим как ще се случи всичко

          Коментар


          • #35
            От: Свързване на ПВ

            Аз съм с 3.2 киловата монофазен ,и върти къде по тежка механика от компресор ,работи вече около 10 години,купих го нов Бг производство.Пуска му е ужасно тежък,върти яко ,до развъртане на макс обороти,минават около 20 секунди,през това време ми гаснат лампите.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 г.
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #36
              От: Свързване на ПВ

              Колеги , козата си сака пръч.
              С един въпрос и два три отговора във форум няма да получите магистратура по електротехника.

              Така че , снабдете се с добър приятел електричар и го обгрижвайте.
              Редовно .
              (B.W. агнешко не ям).

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

              Зареждам...
              X